Bamse&Kylling

Fars barnets sygedag + barsel

29 indlæg i dette emne

Moralsk og logisk er jeg helt klart enig med BBM.!

Tak til dig Lise, fordi du uddyber hvad barnets sygedag egentlig "er" :) Er endnu ik på arbejdsmarkedet, så jeg ved ik så meget om det..

Dog var det godt, at J arbejdede hjemme, for vi blev sendt videre til børnemodtagelsen på Skejby og der KUNNE jeg godt tage ud selv med to børn, men det tager 1 time i bus og så er det da noget bedre for os alle, at far kunne tage med og nøjes med 20 min i bilen.. Plus at vi endte med at være på Skejby i 8,5 timer.

Så selvom jeg ingen planer havde og reelt set godt kunne klare det selv, så var og er jeg lykkelig for at J var med og at han har et fleksibelt job!

Ej 8,5 time på Skejby lyder da alvorligt :unsure Er alt okay? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej 8,5 time på Skejby lyder da alvorligt :unsure Er alt okay? :kram

Ja, tak :) AB har hostet siden januar, så de sku tjekke en del forskelligt, men er endt med en slem udgave af astmatisk bronkitis. Og så venter vi svar på nogle flere prøver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, tak :) AB har hostet siden januar, så de sku tjekke en del forskelligt, men er endt med en slem udgave af astmatisk bronkitis. Og så venter vi svar på nogle flere prøver.

Okay. Det lyder ikke særlig sjovt, men heldigvis heller ikke sådan væmmeligt alvorligt :) :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay. Det lyder ikke særlig sjovt, men heldigvis heller ikke sådan væmmeligt alvorligt :) :kram

Nej, heldigvis ikke! Måske kold lungebetændelse, men det får vi snart svar på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER