Ihpets-mortilto

Smalltalk

613 indlæg i dette emne

Vi hapsede en scanning mere, jeg var blevet så nervøs!

3165ksi.jpg

 

Åhr, hvor dejligt!  :kuller

Jeg prøve at holde ventetiden ud til NF og beslutter mig for at alt er godt. Glæder mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi hapsede en scanning mere, jeg var blevet så nervøs!

3165ksi.jpg

 

Åhr, hvor dejligt!  :kuller

Jeg prøve at holde ventetiden ud til NF og beslutter mig for at alt er godt. Glæder mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det passer ind næste weekend så nupper jeg os en scanning mere såfremt jeg er frisk til at komme ud af døren...nu ser vi :-) lægen mener min termin er tidligere end jeg ved den er så indkaldelse til nf burde også komme lidt for tidligt....så måske er der ikke længe til scanning ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi hapsede en scanning mere, jeg var blevet så nervøs!3165ksi.jpg

Dejlige billeder, glæder mig til vores på tirsdag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi hapsede en scanning mere, jeg var blevet så nervøs!

3165ksi.jpg

 

Hvor er det bare en fin lilleen :wub og SÅ dejligt, at den havde det godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde piger! Jeg er helt forelsket i min lille bønne :kuller selvom jeg måske snart skulle finde på et nyt kælenavn, bønnen var allerede næsten 5cm i går! Det går stærkt nu!

Jeg glæder mig sådan til nf og se den igen :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DP..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay :yay

 

Jeg er åbenbart tilknyttet kendt JM-ordning :yay :yay Det har virkelig fyldt meget i mig hele weekenden efter jeg fik mærket efter hvad det gik ud på at jeg blev ked af at skulle gå i Brande. Men heldigvis er det faktisk en positiv ting! For man er åbenbart per definition tilknyttet kendt JM når man går i Brande!!! Så det er en lettelse!

Ihh, hvor dejligt for dig!  :yay  Kendt jordemoder er det bedste! Jeg satser på, at jeg kan føde hjemme igen denne gang - så bliver det helt automatisk kendt jordemoder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ramte jeg 10+0 - det er lidt særligt, synes jeg! :yay Tænk at der allerede er gået 25% af graviditeten!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var fik en tid ved lægen idag og endte ud med en tid til scanning i Viborg. Og heldige mig lå der en fin lille spire derinde og vinkede til os

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, men seriøst... Hvorfor er det lige at alle andres graviditeter går meget hurtigere end min??? jeg synes bare alle er 2-cifrede - mindst - bliver sat frem med store babyer, osv osv... Og jeg er hvad... 8+4 ud fra scanningen 9+3 ud fra ÆL... Jeg føler jeg har været gravid FOREVIGT og jeg er ikke engang i nærheden af at være 2-cifret :o 

 

Så gå dog, tid!!! (Og til den tryghedsscanning jeg forhåbentlig kommer til - baby - vær venligst tættere på ÆL-terminen end scanningsterminen...)

 

Sur, hormonel, gammel kvinde herunde...

Føler med dig, har det præcis på samme måde!!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, men seriøst... Hvorfor er det lige at alle andres graviditeter går meget hurtigere end min??? jeg synes bare alle er 2-cifrede - mindst - bliver sat frem med store babyer, osv osv... Og jeg er hvad... 8+4 ud fra scanningen 9+3 ud fra ÆL... Jeg føler jeg har været gravid FOREVIGT og jeg er ikke engang i nærheden af at være 2-cifret :o

Så gå dog, tid!!! (Og til den tryghedsscanning jeg forhåbentlig kommer til - baby - vær venligst tættere på ÆL-terminen end scanningsterminen...)

Sur, hormonel, gammel kvinde herunde...

Åh du skal ikke være ked af det, jeg blev også lige sat en 3-4 dage tilbage, mente hun nok hende der scannede mig, og mente jeg kun var 9+2-3 stykker frem for de 9+6 efter ÆL. Men nu må vi se, måske vi overrasker dem alle og kommer først ;)

Vil dog gerne stoppe med at komme bagud, nærmer mig jo virkelig snart jul

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Scanning kl. 14.45, Uhhh jeg er så spændt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå, det hele bliver pludselig meget mere virkeligt:)

Held og lykke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UMF... Dumme læge som vikarierer for min læge som åbenbart har ferie :klap

Hun underkender så totalt min egen læges vurdering om at det er relevant med en tryghedsscanning :klap Jeg har jo nok snart fået tid til NF :klap

Måske jeg skulle prøve at ringe til klinikken imorgen og være ærlig og fortælle at det virkelig går mig på at baby var så lille til sidste scanning, og høre om muligheden for en ny scanning, selvom jeg ikke har blødt.

Ej, hvad?

Man kan da ikke bare ændre på en aftale, der ligger der allerede? Synes godt nok, at det er dårlig stil af vikaren! Hvis det var mig, så ville jeg nævne det for din egen læge, næste gang du snakker med ham/hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor noget øv! Sådan en dum gimpe, hun har vidst praktiseret for længe! Hvornår er din egen læge tilbage igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev jeg scannet, så vild en oplevelse altså, er helt høj nu :loveshower

Alt så så fint ud inde i hulen, der ligger en enkelt lille frø derinde med fin hjertelyd, og med dens mål skulle jeg være 8+2 i dag, nu blev det pludselig mere virkeligt, kan slet ikke få armene ned :yay

post-9932-0-96376300-1432042940_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay! Tillykke med den lille spire :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækkert med scanning af spire....dejligt at få bekræftet der er noget og at alt er som det skal være. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I næste uge, umiddelbart... Dumme dame - hun har totalt ødelagt mit humør!

Øv! Det kan jeg godt forstå nu du har det sådan. Træls!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :yay

  

Lækkert med scanning af spire....dejligt at få bekræftet der er noget og at alt er som det skal være. :-)

  

Yay! Tillykke med den lille spire :D

Tak skal I have :kiss

Det var bare så skønt at se og høre den lille frø derinde :loveshower

Især vildt da vi fik lov at høre hjertelyden, der kom tårerne lige frem i øjnene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu med VJ  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu med VJ  :loveshower

 

Juhuu... tillykke! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige fået tid til NF - d. 1. juni! Det er jo lige om lidt, føler jeg...  :yay

 

Hvem har ellers fået tid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige fået tid til NF - d. 1. juni! Det er jo lige om lidt, føler jeg...  :yay

 

Hvem har ellers fået tid?

Så fik jeg svaret her ;)

Jeg har tid på fredag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER