Ihpets-mortilto

Smalltalk

613 indlæg i dette emne

Ej hov, jeg havde slet ikke set i havde skrevet tillykke! Tak søde piger :kram

Er det snart tid for nogle af jer andre?

Jeg har i dag fået tiden til nakkefoldsscanning, den 22. maj, så det er jeg meget spændt på nu. 18 dage til jeg skal se min baby igen :kuller

Jeg glæder mig til den 19 maj hvor jeg skal have lavet min vandrejournal :D

Hvor langt henne er man når man skal til nakkefoldsscanning? :D (er første gangs gravid) så glæder mig bare til at opleve alt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg glæder mig til den 19 maj hvor jeg skal have lavet min vandrejournal :D

Hvor langt henne er man når man skal til nakkefoldsscanning? :D (er første gangs gravid) så glæder mig bare til at opleve alt :D

Jeg mener at det er 11+5/6 - 13+6, jeg har fornemmelsen af at hospitalerne gerne ser at det er i 12+0-12+6 ugen hvis man nu skal rykkes.

Din læge fortæller dig også lidt om det når du skal have lavet vandrejournal. Og man får informationsbrev fra sygehuset :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pt er jeg træt af at være gravid og ikke være på toppen....er træt og stadig skidt og skal tænke på mad og drikke hele tiden...aktivere min søn og samtidig være i godt humør og tro på alt går godt i denne graviditet...suk...tiden står nærmest stille disse dage på trods af jeg har min søn at passe....håber inderligt alt går godt...og det hele snart bliver bedre...savner at være den glade mor igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lykken er billige raket is fra netto

 

:yay  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pt er jeg træt af at være gravid og ikke være på toppen....er træt og stadig skidt og skal tænke på mad og drikke hele tiden...aktivere min søn og samtidig være i godt humør og tro på alt går godt i denne graviditet...suk...tiden står nærmest stille disse dage på trods af jeg har min søn at passe....håber inderligt alt går godt...og det hele snart bliver bedre...savner at være den glade mor igen...

Ja her er jo nok ikke nogen der ikke ved hvad du mener. Er selv konstant træt og ugidelig (ikke godt når man skal skrive eksamensopgave). Men ved du hvad? Inden året er omme så har du en dejlig baby i dine arme :) og det løfter da helt sikkert lidt op. Og så køb nogle sodavandsis, de hjælper rigtig meget på min kvalme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja her er jo nok ikke nogen der ikke ved hvad du mener. Er selv konstant træt og ugidelig (ikke godt når man skal skrive eksamensopgave). Men ved du hvad? Inden året er omme så har du en dejlig baby i dine arme :) og det løfter da helt sikkert lidt op. Og så køb nogle sodavandsis, de hjælper rigtig meget på min kvalme ;)

Tak for de opmuntrende ord. Du har helt ret i det du skriver. Og hva har nok bare en øv dag fordi manden ikke har aflastet mig pga arbejde. Sådan er alle dage heldigvis ikke ;-)

Har lige købt sun lolly igår havde jeg da helt glemt igen ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de opmuntrende ord. Du har helt ret i det du skriver. Og hva har nok bare en øv dag fordi manden ikke har aflastet mig pga arbejde. Sådan er alle dage heldigvis ikke ;-)

Har lige købt sun lolly igår havde jeg da helt glemt igen ;-)

Min forlovede går hjemme og jeg arbejder på lager i bilka, han brokkede sig over at jeg ikke havde lavet mad i en måned. Jeg blev så ked af det fordi jeg intet overskud har efter en arbejdsdag med run på hele tiden. Jeg blev til sidst så stædig jeg ville lave frikadeller jeg måtte slukke for frikadellerne 4 gange og det tog mig 2 timer fra jeg gik i gang til jeg måtte spørge om han ikke ville overtage fordi jeg var så træt at jeg var blevet helt svimmel. Nu er han holdt op med at brokke sig, for han har ikke lyst til at se mig sådan en gang til!;)

Håber inderligt det bliver bedre med tiden for lige nu er jeg ikke mere end 5 potter pris :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha - er både super spændt og nervøs.

Vi skal til en tidlig skanning i morgen eftermiddag og er du vimmer jeg har tænkt meget på det de sidste par dage! Jeg er spændt på om jeg kan sove i nat  :kuller .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha - er både super spændt og nervøs.

Vi skal til en tidlig skanning i morgen eftermiddag og er du vimmer jeg har tænkt meget på det de sidste par dage! Jeg er spændt på om jeg kan sove i nat :kuller .

Du må endelig skrive når du har været afsted :)

Held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha - er både super spændt og nervøs.

Vi skal til en tidlig skanning i morgen eftermiddag og er du vimmer jeg har tænkt meget på det de sidste par dage! Jeg er spændt på om jeg kan sove i nat :kuller .

Uhh, rigtig meget held og lykke! Glæder mig til at høre om, hvordan det er gået!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk med en tidlig skabning.

Der var sgu en lille bønne med bankende hjerte, to ben og to arme og jeg blev sat 5 dage frem :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DP

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk med en tidlig skabning.

Der var sgu en lille bønne med bankende hjerte, to ben og to arme og jeg blev sat 5 dage frem :D

Hvor fantastisk at høre, det må simpelthen være den vildeste oplevelse at se baby inde i hulen :loveshower

Kan slet ikke vente til det bliver min tur :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk med en tidlig skabning.

Der var sgu en lille bønne med bankende hjerte, to ben og to arme og jeg blev sat 5 dage frem :D

Yay tillykke! :D glæder mig også helt vildt til det bliver min tur!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fantastisk at høre, det må simpelthen være den vildeste oplevelse at se baby inde i hulen :loveshower

Kan slet ikke vente til det bliver min tur :yay

Det var sgu lidt surrealistisk mens det stod på. Jeg tror det lykkedes min man at sige: "hvor er det vildt", mindst fire gange.

Nu svæver jeg bare på en lyserød sky og glæder mig allerede til næste gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay tillykke! :D glæder mig også helt vildt til det bliver min tur!

Det er også sååå fantastisk!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk med en tidlig skabning.

Der var sgu en lille bønne med bankende hjerte, to ben og to arme og jeg blev sat 5 dage frem :D

 

Jaaaaa! :yay Hvor er det dejligt for jer :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

så måtte sportstoppen frem, har de ømmeste bryster. 

 

kunne godt huske de blev ømme, men det her er jo sindsygt.  :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var sgu lidt surrealistisk mens det stod på. Jeg tror det lykkedes min man at sige: "hvor er det vildt", mindst fire gange.

Nu svæver jeg bare på en lyserød sky og glæder mig allerede til næste gang.

Haha årh hvor godt :)

Glæder mig også til at se hvordan min kære mand reagerer. Også fordi det stadigvæk ikke er gået op for os, og egentlig, efter 7 års kamp, lidt havde opgivet det.

Vil I vide kønnet når I har mulighed for det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha årh hvor godt :)

Glæder mig også til at se hvordan min kære mand reagerer. Også fordi det stadigvæk ikke er gået op for os, og egentlig, efter 7 års kamp, lidt havde opgivet det.

Vil I vide kønnet når I har mulighed for det?

 

Vi skal helt sikkert vide kønnet når vi når så langt :loveshower

 

Jeg tror det bliver en pige denne gang (har 2 drenge i forvejen). Min mand mener det selvfølgeligt bliver en dreng til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh var til jordemoder idag!!! Der har været problemer med at fastsætte min termin og derfor har jeg både fået en ts og et jordemoderbesøg for at få en nogenlunde dato:)

Nu er det endeligt er 9+2

Og har nu både set hjertebanken of hørt hjertelyd! Jeg lå helt mundlam på briksen med åben mund og polymer! Nej hvor var det fantastisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver dårligere og dårligere I disse dage...i aftes kom svigermor til overnatning for at passe Tobias idag imens far var på arbejde...

Manden ringede igen igen til læge for hjælp og nu venter jeg på henvisning til akupunktur....foregår det over e-boks nu?

Sidste år ved min gamle læge da ringede han bare og fik en tid til mig... min nye læge derimod vil næsten ikke en gang hjælpe altså....:-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal helt sikkert vide kønnet når vi når så langt :loveshower

 

Jeg tror det bliver en pige denne gang (har 2 drenge i forvejen). Min mand mener det selvfølgeligt bliver en dreng til :)

Bliver spændende at se hvem der får ret så, håber du vinder :glad

Jeg sagde til manden, at han måtte have lov at bestemme, om vi skulle vide kønnet, og heldigvis synes han vi skulle vide det, mest af praktiske årsager, men det passer mig nu også fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha årh hvor godt :)

Glæder mig også til at se hvordan min kære mand reagerer. Også fordi det stadigvæk ikke er gået op for os, og egentlig, efter 7 års kamp, lidt havde opgivet det.

Vil I vide kønnet når I har mulighed for det?

Vi er stadig lidt i tvivl om vi vil vide kønnet, men jeg tror vores dejlige oplevelse i går skubbede os lidt i retning af at tage en kønsskanning... Vi er i hvert fald meget nysgerrige :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER