Nyte21

Liv i hulen ❤️

45 indlæg i dette emne

Jeg har før oplevet nogle små bobler bevægelser som kom meget spontant, så msn stod der og tænkte: hmmm var det mon den? Men i går aftes var jeg slet ikke i tvivl!!! Det er meget rolige bevægelser, så ikke spark, men jeg kan absolut mærke bevægelser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg mærker også liv og har gjort det i nogle uger. Det kilder bare på indersiden af maveskindet, og jeg ved jo kun hvad det er, fordi jeg har prøvet det før. Men slet ikke spark eller lignende, det er bare sådan en lille rullen/kilden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker også liv og har gjort det i nogle uger. Det kilder bare på indersiden af maveskindet, og jeg ved jo kun hvad det er, fordi jeg har prøvet det før. Men slet ikke spark eller lignende, det er bare sådan en lille rullen/kilden

:ditto

I den sidste uges tid har jeg tænkt tanken et par gange og i går aftes var jeg for første gang ikke i tvivl :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker tanken ind imellem, meeeeeen..... Jeg er lagt fra sikker - og til nakkefoldsskanning nævnte hun, at moderkagen lå ud mod maveskindet, så det er næppe rigtig realistisk lige med det samme... :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er I heldige!:) Jeg synes ikke at jeg mærker noget endnu. Men på den anden side så aner jeg heller ikke helt hvad jeg skal mærke efter, så jeg synes det er svært at sige. Jeg er nogen gange lidt i tvivl men jeg er slet ikke overbevist om at det er baby. Det kunne sagtens være 100 andre ting. Men jeg glæder mig så meget og håber at det sker snart! Jeg er jo 17+1 i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også begyndt at kunne mærke baby lidt. Men det er kun her den seneste uge. Er 16+0 idag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt, at i kan mærke babyerne! Jeg glæder mig, til det bliver min tur!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker også liv og har gjort det i nogle uger. Det kilder bare på indersiden af maveskindet, og jeg ved jo kun hvad det er, fordi jeg har prøvet det før. Men slet ikke spark eller lignende, det er bare sådan en lille rullen/kilden

:ditto jeg kan dog stadig være i tvivl. Til NF var baby meget livlig, Men der mærkede jeg intet.

Men der var jeg jo også i gang med at bruge mange andre sanser.

De sidste dage har jeg mærket puf hvor jeg får lidt dejavu til graviditeten med Mie!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto jeg kan dog stadig være i tvivl. Til NF var baby meget livlig, Men der mærkede jeg intet.

 

Jeg synes, det er så underligt til NF, at man kan se en baby, der mosler rundt, og man VED, det er inde i ens egen mave, men man kan ikke mærke en ski' :lol

 

Jeg kan stadig ikke mærke noget, men håber, det snart kommer. Er det ikke uge 14, de siger er sandsynligt for 2. gangs gravide? Og jeg har ramt 14+0 i dag 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, det er så underligt til NF, at man kan se en baby, der mosler rundt, og man VED, det er inde i ens egen mave, men man kan ikke mærke en ski' :lol

Jeg kan stadig ikke mærke noget, men håber, det snart kommer. Er det ikke uge 14, de siger er sandsynligt for 2. gangs gravide? Og jeg har ramt 14+0 i dag

Pas!!! Men nok meget rigtig!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror måske jeg har mærket et par små puf fra bebsen i weekenden  :wub

Glæder mig til jeg ikke længere er i tvivl :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh... 15+3 og jeg begynder at blive utålmodig <_< Hvis jeg når til uge 18 igen, bliver jeg skuffet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror måske jeg har mærket et par små puf fra bebsen i weekenden :wub

Glæder mig til jeg ikke længere er i tvivl :)

:kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh... 15+3 og jeg begynder at blive utålmodig <_< Hvis jeg når til uge 18 igen, bliver jeg skuffet :rolleyes

 

Jeg mærkede - måske - noget i sidste uge, men ellers har jeg heller ikke mærket noget  <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror måske også jeg har mærket lidt, men ikke sådan at jeg var 100% sikker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærkede hende uden tvivl første gang i lørdags, indvedig, 18+2 og har mærket hende hver dag flere gange om dagen. Igår morges (19+0) da hun sparkede tog jeg mig til maven, og endnu et spark kom og jeg kunne mærke det udvendigt,. Sikke en ubeskrivelig følelse,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en uge eller to hvor jeg ikk rigtig mærkede liv, men de sidste 3 aftener omkring kl 9, har hun været helt vildt aktiv, og jeg har mærket ret tydelige puf :wub i går fik jeg min mor til at lægge sin hånd på min mave mens lillepigen moslede, og hun syntes godt hun kunne mærke et eller andet - svagt, men hun kunne godt mærke at der skete noget derinde :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuuu jeg har mærket små puf i lidt tid nu, men her til aften kunne manden også mærke puffet udenpå - det var stort

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærket liv stort set dagligt, men det "behøver" jeg ikke kunne før uge 24 har jeg hørt. Så jeg håber ikke der går uger imellem fremadrettet, så bliver jeg da virkelig nervøs :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker det også stort set dagligt nu! Det er bare så dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme her, og jeg er gået fra ikke at kunne mærke noget til at mærke noget hver dag på 1-2 uger tror jeg. Lidt vildt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker stadig ikke noget, men har jo så også fundet ud af min moderkage ligger foran, så det er ikke mærkeligt, hvis jeg ikke har mærket noget i uge 20 :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begynder at føle et stort pres på at kunne at mærke liv.  :unsure  Det er det ENESTE, som folk spørger til. Jeg har kunne mærke noget, som en nerve der har sitret 2 gange og er slet ikke sikker på, at det var det rigtige sted i maven, kunne ikke nå at mærke ordenlig efter. Ville elske at kunne mærke, at de har det godt, jeg går faktisk og bliver helt bekymret....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan jo sagtens sige at du ikke skal bekymre dig, men det er vel meget normalt at mærke liv lidt senere når det er første gang og jeg er jo også et par uger længere henne. Jeg tror det kommer lige om snart og så får du dobbelt op på puf

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begynder at føle et stort pres på at kunne at mærke liv. :unsure Det er det ENESTE, som folk spørger til. Jeg har kunne mærke noget, som en nerve der har sitret 2 gange og er slet ikke sikker på, at det var det rigtige sted i maven, kunne ikke nå at mærke ordenlig efter. Ville elske at kunne mærke, at de har det godt, jeg går faktisk og bliver helt bekymret....

Scannings jordemoderen sagde at det kræver god plads i livmoderen før det er muligt at mærke, ellers er der ikke plads nok til at losse så hårdt at man kan mærke det. Så med tvillinger og som første gangs så er det sikkert HELT normalt :kiss

Jeg kan godt forstå presset over at skulle kunne mærke liv, men det kommer lige om lidt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER