Nyte21

Liv i hulen ❤️

45 indlæg i dette emne

Jeg mærkede liv uden på maven for første gang i dag :loveshower total optur

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg begynder at føle et stort pres på at kunne at mærke liv. :unsure Det er det ENESTE, som folk spørger til. Jeg har kunne mærke noget, som en nerve der har sitret 2 gange og er slet ikke sikker på, at det var det rigtige sted i maven, kunne ikke nå at mærke ordenlig efter. Ville elske at kunne mærke, at de har det godt, jeg går faktisk og bliver helt bekymret....

Og så om et par måneder, så ville du ønske at du ikke kunne mærke dem så meget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så fik Anders også fornøjelsen :yay 16+6 hun må ligge HELT optimalt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så fik Anders også fornøjelsen :yay 16+6 hun må ligge HELT optimalt!!!

Det er skønt når manden også kan mærke det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er skønt når manden også kan mærke det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sidder man på arbejdet og snakker i telefonen med fragtmanden og er ret frustreret over at en ekspress-pakke er blevet væk for dem! Det var ret vigtigt, at den pakke nåede frem her i formiddag …

Mens jeg snakker med ham, mærker jeg det hidtil mest tydelige spark i maven, så faldt jeg heeeelt til ro igen :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for bemærkningerne piger :) Jeg tor, at jeg kan låne mig frem til sådan en hjertelyds dims, så kan jeg vel finde ro frem til MD. Men glæder mig stadigvæk til at få et los og at manden kan mærke det! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for bemærkningerne piger :) Jeg tor, at jeg kan låne mig frem til sådan en hjertelyds dims, så kan jeg vel finde ro frem til MD. Men glæder mig stadigvæk til at få et los og at manden kan mærke det! :P

 

Søde Dino. Jeg får altså heller ikke nogle los eller det der ligner. Jeg kan stadig bare mærke, at det killer på indersiden af maveskinnet. Hvis ikke jeg havde været gravid før, tror jeg ikke jeg ville have troet det var baby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg er stadig kun nået til måske at tro jeg mærkede små bobler i dag og jeg ved endda hvad jeg skal mærke efter.

Og jeg var 19+ første gang, før jeg mærkede Anna.

De skal skal nok give sig til kende :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NU er jeg sq ret sikker på, at hun møvler rundt :kuller :kuller :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gået fra at mærke tydelige "puf" hver dag til de seneste dage at mærke "var det måske noget, eller bilder jeg mig noget ind".

 

Jeg vil ha' spark og puf igen, nå! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gået fra at mærke tydelige "puf" hver dag til de seneste dage at mærke "var det måske noget, eller bilder jeg mig noget ind".

Jeg vil ha' spark og puf igen, nå!

Samme her, jeg tænker det må være fordi lillepigen ligger anderledes. Men jeg vil også have spark og puf tilbage...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også! :(

 

Jeg drømte i nat, at jeg mærkede hende helt tydeligt. Men det var altså bare en drøm. 18+5 andengangsgravid (hvor jeg første gang mærkede liv fra ca. 19+0) og jeg har stadig ikke været 100% sikker på jeg har mærket hende :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt jeg nåede at brokke mig ;)

Lagde mig på sofaen lidt efter, og så tumlede h*n lidt rundt :) Ikke superkraftigt, men nok til at jeg bestemt ikke var i tvivl :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt jeg nåede at brokke mig ;)

Lagde mig på sofaen lidt efter, og så tumlede h*n lidt rundt :) Ikke superkraftigt, men nok til at jeg bestemt ikke var i tvivl :loveshower

Dejligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, jeg har åbenbart sprunget stadiet over med de der bobler, som i snakker om. Igår da jeg skulle sove lagde jeg mig på ryggen og en hånd over den øverste af maven, og der kom puf 3 gange, som jeg kunne mærke uden på maven det samme sted. Til scanning vil jeg lige spørge om, om moderkagen ligger lige foran på maven, for det var allerøverst oppe jeg kunne mærke det og slet ikke andre steder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PS: Den fornemmelse kan man da hurtigt vænne sig til :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PS: Den fornemmelse kan man da hurtigt vænne sig til :biglove

Yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søren sad med hånden på min mave i går aftes og sagde efter en rum tid, at han altså bildte sig selv ind, at han kunne mærke noget - og jeg havde siddet og tænkt nøjagtig det samme! Åh, hvor jeg håber det starter lige så stille nu :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min bedre halvdel har mærket noget udenpå en gang, men det var også det største puf til dato der kom. Ellers er han lidt i tvivl om det er min puls osv., men det bliver vel bare kraftigere fra nu, lad os håbe det Susanne, for det er da bare hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER