Guest Amina

Sandaler til Ayah?

42 indlæg i dette emne

Jeg har heller ikke erfaring med Pompom og Bisgaard, men tror nu de er ok. De er mig bekendt producerede i Portugal, ligesom RAP og flere andre sko bliver det, saa hvorfor skulle de ikke vaere gode sko, taenker jeg...

Nu laegger jeg selv vaegt paa kromfrit skind indvendigt som minumum, og det har KAVAT og RAP(de har ogsaa udvendigt), Primigi og Angulus. Nu koebte jeg Bundgaard sko, fordi jeg gerne ville proeve gummistoevlerne(fab!) og saa boed det sig at koebe de fine, roede sko som overgangssko. Der har han saa ogsaa et par Nike, som han kan koere paa scooter med og har paa paa legepladsen i toervejr.

Angulus har vi aldrig haft, udover den ene gang, hvor jeg koebte med for stort voksetillaeg. Jeg kan bare ikke koebe med 1,5 cm til Noah, saa naermere 0,8-1 cm og det var 1m6 cm. De passede ham jo ingenlunde, saa jeg sendte dem retur. Derfor kunne jeg maaske ogsaa godt fristes til at proeve sandalerne paa ham. Han kan lige gaa i begynder med spaender over foden og ellers velcro i en fin navy, saa maaske jeg hapser dem og saa finder jeg et par andre brede, som er lidt mere lette i det.

Jeg er ret hooked på dem fra pompom som jeg linkede til før. Synes altså de er ret fine :wub Ayah kan heller ikke have så stort et voksetillæg. Jeg tænker 1 cm. Max 1,3 cm. Ellers svømmer hun i dem, og de skal altså også sidde ordentligt.

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Magasin har vist åbent til kl 22 hele weekenden :)

Også i fields? :) ved du om de forhandler pompom sandaler? :) det ville jo passe perfekt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Magasin har vist åbent til kl 22 hele weekenden :)[/quote

Man kan også bestille på nettet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet SÅ glad for primigi - efter at have prøvet både skofus og Ecco... Som jeg synes kan virke lidt stive i det... Og vil også helst have farver som dig... Og der er det meget lyserød og lilla synes jeg..,

Elin har dem her til dp som vi har arvet fra niecen - primigi, samme model som sidste år, hvor elin også havde arvet...

hDxUEW6.jpg

Og ellers har hun fået disse i år :

mngrwbS.jpg

Og jeg har fundet dem på tilbud, og så er det lige pludselig ik så dyrt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Magasin har vist åbent til kl 22 hele weekenden :)[/quote

Man kan også bestille på nettet :)

Uh, endnu mere tiltalende :) tak for hjælpen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet SÅ glad for primigi - efter at have prøvet både skofus og Ecco... Som jeg synes kan virke lidt stive i det... Og vil også helst have farver som dig... Og der er det meget lyserød og lilla synes jeg..,

Elin har dem her til dp som vi har arvet fra niecen - primigi, samme model som sidste år, hvor elin også havde arvet...

hDxUEW6.jpg

Og ellers har hun fået disse i år :

mngrwbS.jpg

Og jeg har fundet dem på tilbud, og så er det lige pludselig ik så dyrt..

Dejligt med erfaringer. Måske jeg skulle give primigi et forsøg :) jeg synes de øverste er SÅ flotte. Selvom det er arvede sko. De nederste er også flotte! Jeg vil bare godt have dem i dæmpede farver, så jeg matche det med alt hendes tøj. Hendes sommergarderobe er meget bløde pastelfarver, en hel del lysegrøn, lyseblå og sart rosa :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort set alle sophias sko er købt på nettet, jeg har gjort op med mig selv at jeg hellere vil købe dem hjem, og så sende retur hvis de sidder skidt, end jeg vil have utålmodig tumling med ud :)

Sidste år sendte vi to par angulus sandaler retur, fordi de ikke sad ordenligt, men tredje par var lige i skabet! Og ja, det synes vi bare er mere komfortabelt, også fordi hun har mulighed for at prøve skoene når HUN synes det passer, og kan gå lidt rundt med dem i stuen :)

Og ja, så kan man altid finder rabatter på nettet, men sjældent i butikkerne, hvor man også er bundet af at være på rette sted på rette tidspunkt.

Så jeg synes egentlig bare du skal prøve at bestille nogen hjem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg køber jo også online i Danmark, fordi Noahs fod er så bred fortil, men smal bagtil. Det matcher de færreste hernede og så det med kromfrit og gerne rågummisål... Primigi har vi som sagt haft en del af og været glade for, men nogle modeller er lige det for smalt fortil nu. Ellers dejlig bløde og lette, generelt.

Jeg sendte også Noahs røde Bundgaard retur og fik str mindre. Sådan er det med webshopping.

Jeg har vist bestemt mig for Angulus begyndersandsl i navy, medmindre jeg køber gule RAP ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er du endt med, darling? :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har klikket dem her hjem :wub

http://www.milkywalk.dk/shop/pom-pom-sandal-32687p.html

Har endnu ikke modtaget dem. Men jeg valgte dem som passede bedst med hensyn til mål. Vil max have 1,3 cm i voksetillæg. Og med dem fra Bisgaard ville det bliver 1,6 cm. Jeg ved godt vi er nede i småtterier, men havde en bedre mavefornemmelse med dem her :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jaaa det håber jeg også! :) ej de er virkelig også bare fine :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haps, saa er de koebt, de Raps i natur :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende hvordan de er. Jeg har lige modtaget Ayahs sandaler idag. Synes de er mega fine, men alt for store. Ved godt der skal være voksetillæg i dem, men hendes fod svupper. Så de bliver sendt retur og så prøver vi i en str mindre. Ellers må vi ud i nogen andre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende hvordan de er. Jeg har lige modtaget Ayahs sandaler idag. Synes de er mega fine, men alt for store. Ved godt der skal være voksetillæg i dem, men hendes fod svupper. Så de bliver sendt retur og så prøver vi i en str mindre. Ellers må vi ud i nogen andre :)

 

De kan sagtens vaere helt perfekte i stoerrelsen mindre. Noahs tillaeg er oftest mellem 0,5 og 0,8 cm og vi har haft en bytter en gang med stor succes. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det satser jeg også på, ellers må vi ud i en bytter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER