Guest Amina

Sandaler til Ayah?

42 indlæg i dette emne

Har brug for lidt hjælp og vejledning. Jeg leder efter nogen GODE sandaler til Ayah (2,5 år) De skal være neutrale (hvid, brun, beige, sølv, grå mm.) så de kan passe til hendes tøj uanset hvad vi vælger. Derudover skal de helst ikke være alt for dyre - men det er sådan det mindste krav. De andre ting er vigtigere :)

 

Sidste år havde hun et par fra melton, og et par fra ecco. Meeeeen, jeg er nok gået lidt væk fra ecco. synes ikke formen er så køn  :oops

 

Hendes fod er ca 14,2 cm. Så hun ligger mellem en 23/24 afhængig af model. 

 

Nogen der kan hjælpe :) 

 

Og hvilke nogen sko har i selv købt? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu kommer det jo lidt an på fodens bredde og behov, men vi har været glade for Primigi, som er kromfrit skind indeni og har sky-effekt i sålen. Primigi er god, åndnar kvalitet og ikke blandt de dyreste.

Ellers er der jo Bundgaard sko, som jeg faktisk er meget positivt overrasket over og pasformen er god til Noah. Køb via egen hjemmeside og meld dig ind i kundeklubben, så får du en rabatkode til første ordre :)

Noah får nok RAP og et par andre, måske Camper Bicho, til at svine til - og så badesandaler til sand og strand. Jeg ville gerne købe Angulus, men jeg synes simpelthen de er dyre, når vi er mødt til at have to par til lang sommer...

Ellers er der et mærke i Deichman, som jeg har læst at nogle mødre er glade for budgetmæssigt, men har ikke erfaring hermed.

Hvis budget så kig også på milkyealk, om der er nogle rester på tilbud eller tilmeld nyhedsbrev, for der er ofte weekendtilbud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Milkywalk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, vi endte med at købe Ecco, fordi de sad bedst på hans fod. Men hvis jeg skulle have gået efter udseende alene, så havde jeg valgt et par fra Skofus, som bare var så kære at se på. Bare sådan nogle helt enkle flettede læderremme og så i dette tilfælde blå. Jeg synes de var virkelig søde, men de passede ham desværre ikke rigtig. (Desværre, fordi de også lige var lidt billigere end Ecco! ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun har bundgaard lige nu som alm lukket sko, i rosa :wub Jeg synes bare alle de sandaler jeg kan finde, virker så voldsomme. Og selvfølgelig skal pasformen være ordentlig, men de må også godt være flotte. Louisevibe har købt de smukkeste sko til SE, men de er ikke til at finde nogen steder i Ayahs størrelse og i den rigtige farve. De er fra angulus.. 

 

Jeg tænker vi kun behøver et enkelt par sandaler, det var rigeligt sidst. Vi fik nærmest ikke brugt det andet par  :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøvede et par sorte fra Diechmann på Noah. De virkede lækre, men måske er de for høje omkring anklen til din smag? De kostede 300.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøvede et par sorte fra Diechmann på Noah. De virkede lækre, men måske er de for høje omkring anklen til din smag? De kostede 300.

Har du noget billede? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

De findes også i sølv, hmmm, bum bum  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt nuttede! :) Men for at være kedelig og praktisk - holder metalfarven?

Ja det er spørgsmålet, det aner jeg ikke?  :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det er bedst hvis de er lukkede i snuden ik? Hun slider jo stadig sine fødder når hun kører på scooteren osv. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hun har bundgaard lige nu som alm lukket sko, i rosa :wub Jeg synes bare alle de sandaler jeg kan finde, virker så voldsomme. Og selvfølgelig skal pasformen være ordentlig, men de må også godt være flotte. Louisevibe har købt de smukkeste sko til SE, men de er ikke til at finde nogen steder i Ayahs størrelse og i den rigtige farve. De er fra angulus..

Jeg tænker vi kun behøver et enkelt par sandaler, det var rigeligt sidst. Vi fik nærmest ikke brugt det andet par :badgirl

åh det er fordi hun bruger samme størrelse som Silke Elia (hvis fødder måler hhv 14 og 14,2). Og Laila kan ikke få flere hjem i str 24 eller har et par mere?

De er nemlig bare SÅ smukke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh det er fordi hun bruger samme størrelse som Silke Elia (hvis fødder måler hhv 14 og 14,2). Og Laila kan ikke få flere hjem i str 24 eller har et par mere?

De er nemlig bare SÅ smukke.

Nej desværre :( jeg har snakket med hende, og hun har den kun i str 25 og de bliver alt for store desværre. De er nemlig bare såååå smukke!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej desværre :( jeg har snakket med hende, og hun har den kun i str 25 og de bliver alt for store desværre. De er nemlig bare såååå smukke!!

Øv :( prøv at se på Boozt.com der har Kammilawn bestilt samme fra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :( prøv at se på Boozt.com der har Kammilawn bestilt samme fra.

De har dem desværre heller ikke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har dem desværre heller ikke :(

Hvad med hjerte udgaven af dem? De er altså også fine! Dem har de i champagne i 24 på stylepit.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej desværre :( jeg har snakket med hende, og hun har den kun i str 25 og de bliver alt for store desværre. De er nemlig bare såååå smukke!!

Ikke for at være lyseslukker men vil virkelig anbefale at prøve skoene og tænke på at det måske slet ikke er den rigtige sko til hende? Jeg har lige været ude med Cecilia og købe sandaler idag og feks Angulus, som ER super smukke sad bare vildt dårlig :( det gjorde Rap også, hvor vi har vinterstøvler fra, og plus så er der mange forskellige modeller fra alle mærker med forskellige brede etc.

I magasin har de 25% hele weekenden og der har de de fleste mærker :) bare et tip!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke set paa nogle Bundgaard til Noah, saa jeg ved det ikke... men ja, nogle kan have en saal, jeg ikke bryder mig om, fordi de bliver voldsomme.  

 

I Danmark ville jeg nok ogsaa kunne noejes med et par sandaler, men hernede er det umuligt med 5-6 maaneders brug. Vi koeber dem foerst, naar de skal bruges, har vi bestemt, for det er der, vi bedst kan bedoemme stoerrelsen. Jeg taenker start-midt maj for vores vedkommende, men jeg ved godt, at man i Danmark skal vaere tidligt ude for at faa bestemte modeller. 

 

Selv overvejer jeg ikke engang en aaben sandal til udebrug, qua scooter loeb osv. Noah har en RAP trekkingsandal som indesandal i VS og de er snart for smaa, men det gaar lige endnu. 

 

Jeg har ikke laest positivt om Angulus lak og slid, forresten! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med hjerte udgaven af dem? De er altså også fine! Dem har de i champagne i 24 på stylepit.

Har godt set dem, dem er jeg bare ikke helt hooked på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke for at være lyseslukker men vil virkelig anbefale at prøve skoene og tænke på at det måske slet ikke er den rigtige sko til hende? Jeg har lige været ude med Cecilia og købe sandaler idag og feks Angulus, som ER super smukke sad bare vildt dårlig :( det gjorde Rap også, hvor vi har vinterstøvler fra, og plus så er der mange forskellige modeller fra alle mærker med forskellige brede etc.

I magasin har de 25% hele weekenden og der har de de fleste mærker :) bare et tip!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke set paa nogle Bundgaard til Noah, saa jeg ved det ikke... men ja, nogle kan have en saal, jeg ikke bryder mig om, fordi de bliver voldsomme.

I Danmark ville jeg nok ogsaa kunne noejes med et par sandaler, men hernede er det umuligt med 5-6 maaneders brug. Vi koeber dem foerst, naar de skal bruges, har vi bestemt, for det er der, vi bedst kan bedoemme stoerrelsen. Jeg taenker start-midt maj for vores vedkommende, men jeg ved godt, at man i Danmark skal vaere tidligt ude for at faa bestemte modeller.

Selv overvejer jeg ikke engang en aaben sandal til udebrug, qua scooter loeb osv. Noah har en RAP trekkingsandal som indesandal i VS og de er snart for smaa, men det gaar lige endnu.

Jeg har ikke laest positivt om Angulus lak og slid, forresten!

Ja, jeg kan sagtens forstå at i skal have 2 par sandaler. Jeres sommer varer rimelig lang tid i forhold til Dk :) så det lyder fornuftigt :)

Lukket sandal tænker jeg bestemt også her. Især når hun fræser så meget rundt på den scooter i vuggestuen. Og på hendes løbecykel til sommer. Tæerne skal beskyttes :P

Har heller ikke hørt godt om angulus og lak/slitage faktisk. Men det er nu mere udseendet jeg har hørt om. De andre to modeller, pompom og Bisgaard har jeg ingen erfaringer med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg kan sagtens forstå at i skal have 2 par sandaler. Jeres sommer varer rimelig lang tid i forhold til Dk :) så det lyder fornuftigt :)

Lukket sandal tænker jeg bestemt også her. Især når hun fræser så meget rundt på den scooter i vuggestuen. Og på hendes løbecykel til sommer. Tæerne skal beskyttes :P

Har heller ikke hørt godt om angulus og lak/slitage faktisk. Men det er nu mere udseendet jeg har hørt om. De andre to modeller, pompom og Bisgaard har jeg ingen erfaringer med.

 

Jeg har heller ikke erfaring med Pompom og Bisgaard, men tror nu de er ok. De er mig bekendt producerede i Portugal, ligesom RAP og flere andre sko bliver det, saa hvorfor skulle de ikke vaere gode sko, taenker jeg... 

 

Nu laegger jeg selv vaegt paa kromfrit skind indvendigt som minumum, og det har KAVAT og RAP(de har ogsaa udvendigt), Primigi og Angulus. Nu koebte jeg Bundgaard sko, fordi jeg gerne ville proeve gummistoevlerne(fab!) og saa boed det sig at koebe de fine, roede sko som overgangssko. Der har han saa ogsaa et par Nike, som han kan koere paa scooter med og har paa paa legepladsen i toervejr. 

 

Angulus har vi aldrig haft, udover den ene gang, hvor jeg koebte med for stort voksetillaeg. Jeg kan bare ikke koebe med 1,5 cm til Noah, saa naermere 0,8-1 cm og det var 1m6 cm. De passede ham jo ingenlunde, saa jeg sendte dem retur. Derfor kunne jeg maaske ogsaa godt fristes til at proeve sandalerne paa ham. Han kan lige gaa i begynder med spaender over foden og ellers velcro i en fin navy, saa maaske jeg hapser dem og saa finder jeg et par andre brede, som er lidt mere lette i det. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er bestemt ikke lyseslukker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER