Sanne28

Er dette en skyggestreg

19 indlæg i dette emne

Kan du sætte et billede ind af testen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den skriver at vedhæftningen er for stor

Så ved ikke om der er noget andet jeg kan gøre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du er på fra mobil så hent en app der hedder imgupr ( eller imgur til Android )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tag evt et screendump af billedet på din telefon, de plejer at være små nok størrelsesmæssigt til at kunne blive uploadede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan desværre ikke komme på fra min mobil, vildt irriterende

Jeg sendte billedet til min veninde og hun skrev at hun godt kunne se stregen. Jeg er bare mere i tvivl om hvor meget jeg kan stole på stregen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, det der med at kigge efter tid kan jo godt være farligt. Men når det er sagt, så har jeg ALDRIG oplevet at få det der ligner en streg bortset fra den gang, hvor jeg blev gravid. Så jeg tror umiddelbart godt, at du kan stole på testen :)

 

Hvor langt er du ca? Ved du hvornår du havde ægløsning?

 

Og ellers er der ikke så meget andet at gøre end at være super tålmodig og så teste igen de næste dage. Så tror jeg godt, at du kan regne med at se en udvikling. Rigtigt meget held og lykke :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så længe det er inden for 10 min, vil jeg altså mene du sagtens kan stole på den streg!

Hvilken slags test har du brugt? Valmed er jo "kendt" for at kunne lave snyde skyggestreger....

Men personligt har jeg altså aldrig nogensinde oplevet at få bare den mindste antydning af en streg, uden der var gevinst ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej  :)

Bare for at være lidt behjælpelig - ligner det noget ala det her?

Sådan så min første test ud. Og jeg er 10+4 i dag.

post-11548-0-13107800-1429865219_thumb.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også kun fået streger når jeg har været gravid! Hvor langt er du henne hvis det er?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg smider lige er billede af testen ind for Sanne :balloons

1xJQjgO.jpg

(Og jeg er enig med de andre. Strengt taget ugyldig over tid, men jeg har kun fået to streger, hvis jeg rent faktisk var gravid :goodluck)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle de besvarelser  :)

 

Jeg skulle have haft mens i tirsdags, så må være omkring 4+3 hvis der er nogen der inde  ;)

 

De gange jeg har testet, så har jeg heller aldrig fået en streg, medmindre jeg var gravid. Dette vil så være min 3. graviditet. Det var heller ikke med min gode vilje at det blev Valmed, da jeg netop har hørt om at folk har fået streger, uden at der er noget. Har også tænkt at det måske også kan betyde at jeg ikke er så langt henne, nu når den ikke er tydligere

Har også snakket med to veninder, som begge har prøvet at teste med Valmed og fået streg over tid og være gravide. Tænker også lidt, at nu når den ikke havde lagt helt vildt længe, at så kunne det måske godt være en rigtig streg.

Tænker at jeg tester i morgen, for kan nok ikke vente til søndag ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville prøve med en anden slags test. Jeg ville i hvert fald ikke stole på en valmed over tid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet sådan med valmed, og jeg er stadig gravid ;)

Så jeg mener at der er håb, men prøv da igen i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :-)

Tog en ny test her til morgen, og der kom en meget svag streg inden for de 5 min som Valmed skriver i deres brugsvejledning. Men tør stadig ikke tro på det, da stregen er meget svag. Kan nemlig heller ikke finde ud af mens er på vej, har virkelig mens fornemmelse og føler mens kommer nærmest hele tiden. Havde lidt rødligt udflåd i går aftes, men tænker at det måske er kommet af lidt for mange toilet besøg, for det har ikke rigtig været der siden. Oplevede lidt det samme med min første, så tænker at jeg vil købe en ny test i et andet mærke også prøve i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :-)

Tog en ny test her til morgen, og der kom en meget svag streg inden for de 5 min som Valmed skriver i deres brugsvejledning. Men tør stadig ikke tro på det, da stregen er meget svag. Kan nemlig heller ikke finde ud af mens er på vej, har virkelig mens fornemmelse og føler mens kommer nærmest hele tiden. Havde lidt rødligt udflåd i går aftes, men tænker at det måske er kommet af lidt for mange toilet besøg, for det har ikke rigtig været der siden. Oplevede lidt det samme med min første, så tænker at jeg vil købe en ny test i et andet mærke også prøve i morgen.

Jeg har lige skrevet i min egen tråd at min erfaring med valmed teste er at de godt kan give en svag svag streg uden at der er en graviditet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige skrevet i min egen tråd at min erfaring med valmed teste er at de godt kan give en svag svag streg uden at der er en graviditet :(

Er måske også ved at være bange for at det er det der er sket :-( Har oplevet i eftermiddag hvor der var lidt rødligt udflåd. Så kan jo nok ikke gøre så meget andet end at vente

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er måske også ved at være bange for at det er det der er sket :-( Har oplevet i eftermiddag hvor der var lidt rødligt udflåd. Så kan jo nok ikke gøre så meget andet end at vente

I mine graviditeter har valmed ikk snydt mig. Jeg tester kun positivt, når jeg er gravid. Så jeg har ingen problemer haft med dem. Selv over tid (som man jo ikk må ;)) gav testen kun udslag, de gange jeg var gravid.

I graviditeten med min datter testede jeg for så et par timer efter have lidt lyserødt udflåd. Men det var ganske lidt og jeg blev ved med at teste positiv de følgende dage.

Krydser fingere for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oplevede noget aller det samme i første graviditet. Havde tænkt at jeg ville købe en anden slags teste og teste i morgen, men da jeg så det rødlige udflåd igen, så droppede jeg det. Så er spændt på at se om der er kommet noget når jeg går i seng eller i morgen.

Ellers så kunne jeg nok godt friste til at teste mandag/tirsdag.

Men det er nu meget rart at vide at der er nogle der ude som har oplevet noget aller det samme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER