Guest

BK-møde på Sjælland

15 indlæg i dette emne

Vi skal vist til at finde en dag hvor vi kan mødes på denne side af Storebælt og vi forsøger at gøre det via Facebook. Det slog mig bare, at der er en masse piger herinde fra, som jeg ved bor bl.a. i hovedstadsområdet, som ikke er med i gruppen. Så hvis nogle af jer gerne vil mødes med os andre, så meld jer gerne i gruppen eller skriv her, så vil jeg gerne sørge for at informationer om tid og sted også kommer her :)

https://www.facebook.com/groups/332893436806298/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lyder super.

 

Da jeg ikke er så meget på FB vil det være dejligt også med nogle updates herinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altså ansøgt, selv om jeg ikke er fra Sjælland.... Vi har familie derovre, så chancen for at jeg kan være med til et møde er da til stede :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altså ansøgt, selv om jeg ikke er fra Sjælland.... Vi har familie derovre, så chancen for at jeg kan være med til et møde er da til stede :p

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk Christina! :yay Du skal være mere end velkommen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lavet en doodle med weekend-datoer. I kan udfylde den her: http://doodle.com/tp4hk329crhwe5h4 Jeg ligger også linket ind i tråden Facebook, I behøver kun udfylde det een gang :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lavet en doodle med weekend-datoer. I kan udfylde den her: http://doodle.com/tp4hk329crhwe5h4 Jeg ligger også linket ind i tråden Facebook, I behøver kun udfylde det een gang :yay

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super - hermed udfyldt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke finde ud af det :( bliver der opdateret på denne side med hvad planen bliver? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke finde ud af det :( bliver der opdateret på denne side med hvad planen bliver? :)

Naturligvis! Har du nogle dage du ikke kan, så kan jeg taste dig ind? Det er bare weekenderne i maj :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naturligvis! Har du nogle dage du ikke kan, så kan jeg taste dig ind? Det er bare weekenderne i maj :)

Nej jeg er fri i weekenderne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, og tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået en del svar efterhånden, så tænker vi snart vælger en dato. Jeg er dog fuldt booket i weekenden, så er der en der vil se hvornår flest kan og har ide til er sted, så sig endelig til, så vi kan lave en aftale :) :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det blev den 23. maj der har flest deltager. Men hvor skal det være og hvad tid?

 

Passer det med City2 som sidst? Eller skal vi håbe det er godt vejr, og mødes på en god legeplads?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER