Guest Piximouse

Man ved man er gravid når...

28 indlæg i dette emne

En lille hyggetråd om klassiske-ikke-nødvendigvis-kønne-men-sjove situationer, hvor man ved hormonerne har overtaget ens krop  :kuller

 

 

Som f.eks.

Man ved man er gravid, når man stortuder over denne her reklamefilm... snøøøøft, så fin!!!  :boo  :whistling

(måske havde jeg gjort det som ikke gravid alligevel, da jeg generelt er meget rørstrømsk)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den gav også mig lidt våde øje ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kneb også lige en tåre, men det tror jeg nu ikke kun var gravididtetshormoner:) Sjovt nok genkendte jeg én af mødrene med tilhørende børn -rart når man kan se at det er virkelige mennesker i reklamerne (ikke at man var i tvivl lige her! Det var så fint!)

Med mig kunne sætningen lyde:

"Man ved man er gravid når...man har lyst til højlydt at brokke sig over hvor meget der stinker af løg i kantinen!!"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kneb også lige en tåre, men det tror jeg nu ikke kun var gravididtetshormoner:) Sjovt nok genkendte jeg én af mødrene med tilhørende børn -rart når man kan se at det er virkelige mennesker i reklamerne (ikke at man var i tvivl lige her! Det var så fint!)

Med mig kunne sætningen lyde:

"Man ved man er gravid når...man har lyst til højlydt at brokke sig over hvor meget der stinker af løg i kantinen!!"

 

Haha...  :D Hader virkelig også lugten af løg. OG SMAGEN. Glemte at sige til "sandwichmanden", der skulle lave min længeventede sandwich forleden, at han skulle tage rødløgene fra. Pis. Så var jeg lige ved at tude, da jeg satte tænderne i. Og måtte sidde og pille dem ud  :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha...  :D Hader virkelig også lugten af løg. OG SMAGEN. Glemte at sige til "sandwichmanden", der skulle lave min længeventede sandwich forleden, at han skulle tage rødløgene fra. Pis. Så var jeg lige ved at tude, da jeg satte tænderne i. Og måtte sidde og pille dem ud  :wacko

Jeg elsker løg! Løg og bacon  :mam  :P Særligt lugten når man steger det. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

....når man ikke kan knappe sine bukser mere  :rolleyes og føler maven er strutter helt vildt, selvom alle andre overhovedet ikke kan se det  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man har en halv pizza, en grillpølse fra i går, en pakke kopnudler, 2 bananer og to æbler med til frokost, og i øvrigt har Franske Karameller til nærmest fri afbenyttelse, og man alligevel tænker at man nok dør af sult inden man kommer hjem i aften :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man har en halv pizza, en grillpølse fra i går, en pakke kopnudler, 2 bananer og to æbler med til frokost, og i øvrigt har Franske Karameller til nærmest fri afbenyttelse, og man alligevel tænker at man nok dør af sult inden man kommer hjem i aften :P

:lol 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man har en halv pizza, en grillpølse fra i går, en pakke kopnudler, 2 bananer og to æbler med til frokost, og i øvrigt har Franske Karameller til nærmest fri afbenyttelse, og man alligevel tænker at man nok dør af sult inden man kommer hjem i aften :P

 

:lol  :lol  Alt for sjovt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha...  :D Hader virkelig også lugten af løg. OG SMAGEN. Glemte at sige til "sandwichmanden", der skulle lave min længeventede sandwich forleden, at han skulle tage rødløgene fra. Pis. Så var jeg lige ved at tude, da jeg satte tænderne i. Og måtte sidde og pille dem ud  :wacko

Ååååh nej!! Skrækkeligt! Jeg gik meget bevidst udenom løg, da jeg bestilte pizzaer forleden dag;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når det klør overalt!!!! :shooter Og det gør det ikke bedre at vi stadig skal have overtræksbukser og tusind lag på pga. sne og kulde, så tøjet rigtigt kan gnide sig i alle mulige retninger på huden :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

...når man går i seng 21.45 fredag aften og først står op lørdag kl.10! (Ahhh, godt med en god nattesøvn efter en alt for proppet arbejdsuge!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

... Når man kun kan komme i tanke om mad med smeltet ost, når man er sulten!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man bryder ud i gråd når man griner lidt for længe...

 

(Hvilket har givet lidt pinlige situationer på en restaurant og i badet med manden forleden dag...) :lol :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har et problem med kartofler... jeg kan slet ikke få det ned :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man ved man er gravid når man aldrig har kunnet lide grønne oliven og nu kan min dag blive ødelagt, hvis jeg ikke har nogle med på arbejde :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når en fra klassen siger "du får da rimelig meget mcdonalds mad" ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

...når man hele tiden lige skal tjekke sin maveprofil i spejlet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

...når man hele tiden lige skal tjekke sin maveprofil i spejlet!

:ditto

Især når kollegaerne er begyndt at sige "du begyndt at lægge dig godt ud" :D

Og kæresten om morgenen siger at min mave er blevet større.  :gravid  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

...når man hele tiden lige skal tjekke sin maveprofil i spejlet!

....og IKKE synes mavenbulen er et problem, men hilser den velkommen  ^_^ Man puster den måske liiige en smule længere ud, bare fordi  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Især når kollegaerne er begyndt at sige "du begyndt at lægge dig godt ud" :D

Og kæresten om morgenen siger at min mave er blevet større.  :gravid  :D

Dejligt❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

....og IKKE synes mavenbulen er et problem, men hilser den velkommen  ^_^ Man puster den måske liiige en smule længere ud, bare fordi  :rolleyes

Hihihi, ja præcis! Stolthed over en tyk mave er RET nyt for mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

...når man ikke kan gå nogen steder uden liiiige at skulle "tisse af" først...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super sjov tråd!

Jeg kan da også lige komme med én...

Man ved man er i starten af sin graviditet når man stadig tror man kan undgå at købe graviditets tøj, men ikke mere kan knappe sine bukser og i stedet holder dem sammen med en hår elastik

 

Det gjorde jeg  :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER