Ludvig7183

Fysiske butikker med ventetøj i store størrelser?

11 indlæg i dette emne

Hej alle i dejlige damer hej-smiley.gif

 

Jeg ved godt, at der sikkert har været og måske stadig er nogle tråde i gang om dette, så nu spørger jeg alligevel:

Er der nogen af jer der kender til nogle fysiske butikker med ventetøj til os der bruger str. 50? Jeg er ikke så vild med at købe på nettet, da jeg synes det er lidt bøvlet hvis noget skal retur, og jeg kan godt lide at se og mærke tøjet inden jeg køber. Jeg har forsøgt at google mig frem til et svar men synes ikke rigtig jeg kan finde noget.

 

Jeg bor imellem Vejle og Billund og vil ikke have noget imod at skulle køre lidt efter det.

 

Det er ved at haste lidt, da jeg snart ikke kan knappe mine bukser længere chok.gif

Jeg har dog godt nok også luret idéen med leggins og en tunika, men synes også gerne jeg vil kunne hoppe i et par bukser, især da jeg først har termin til oktober, og jeg tænker det vil være lidt koldt kun at bevæge sig rundt i leggings til den tid.

 

Jeg håber I har nogle gode idéer, jeg føler mig lidt rådvild. Beklager at indlæget blev så langt biggrin.gif

 

Vh. Jane

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan ikke hjælpe med tøj i plussize, men blot fortælle, at jeg har brugt leggings hele min graviditet. Det var selvfølgelig en smule koldt i jan/feb, men det gik. Jeg har aldrig fundet et par ventebukser, som sad ordentligt på mig. Jeg er dog "kun" en str 44 i bukser, men jeg synes, det har været så nemt med leggings. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne skulle have ventetøj op til str 52

 

http://www.boutiqueyoumum.dk/

 

Den ligger i Viborg, så der er selvfølgelig et stykke fra dig. Jeg har ikke selv været der til trods for jeg bor lige i nærheden, men har kun hørt pænt om butikken. Men ved ikke hvor stor udvalget er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er rigtigt svært at finde noget synes jeg....pt kan jeg passe en del fra H&M i str XL, men det er en stakket frist så nu har jeg bestilt hos Asos, jeg køber normalt meget af mit tøj der så jeg har en ide om størrelser osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne skulle have ventetøj op til str 52

http://www.boutiqueyoumum.dk/

Den ligger i Viborg, så der er selvfølgelig et stykke fra dig. Jeg har ikke selv været der til trods for jeg bor lige i nærheden, men har kun hørt pænt om butikken. Men ved ikke hvor stor udvalget er.

Jeg var i butikken i weekenden, og selvom den "kun" består af 2 mindre rum, så havde de en del tøj. Jeg er dog selv en 38/40, så jeg skal ikke kunne sige hvor meget tøj de har i større størrelser. Men ring til butikken og hør ad. Hun er meget sød hende der har den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hva med Mamalicious:

Kolding: Penny Lane, Skovvangen 42, 6000 Kolding

Vejle: Trine K, Vissingsgade 12, 7100 Vejle

Århus: Name it Bruuns galleri, Mp Bruunsgade 25, 8000 Århus C

Ellers har H&M altså også bløde løse bukser man kan passe godt op ind i graviditeten...

Er selv str. 44-46 og kan nemt passe medium/large i de bukser...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger normalt str 50 og passer fint meget af h&ms ventetøj str xl ... også bukser med fx elastik over maven. Ved dog ikke hvilke af deres fysiske butikker i nærheden af dig der fører ventetøj, men det kan du nok finde frem til ved at ringe rundt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alternativt kan du finde en webshop med en masse tøj, og så blot gøre brug af de 14 dages retur-ret :-) Du kan jo sådan set købe en masse tøj (i forskellig størrelse) og så blot sende det tilbage igen (altså det som du ikke vil have). Det kan godt være det ikke er særlig sødt overfir butikken, men nogle gang kan det som gravid være den eneste muligheder. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zizzi

Deres harems bukser er er virkelig gode til gravid mave, er i uge 28 nu, og de passer stadig fint men kan godt mærke at jeg snart skal en størelse op end normal størelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zizzi

Deres harems bukser er er virkelig gode til gravid mave, er i uge 28 nu, og de passer stadig fint men kan godt mærke at jeg snart skal en størelse op end normal størelse.

Deres nylonstrømpebukser er også meget bedre end alle de graviditets udgaver jeg har købt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asos har været min redning i både graviditet, og ammetid. De har nemlig også store størrelser i ammetøj, og det har jeg ikke lige kunne finde nogle andre steder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER