Girl Next Door

Gratis pakkerne

26 indlæg i dette emne

Skal vi ikke have en samlet tråd med alle de gratis pakker/tilbud vi kan hente de forskellige steder?

 

 

Jeg finde frem til disse. Håber i vil hjælpe med at tilføje ting og steder til listen :)

 

-Libero klubben

-Lidl

-Rema1000

-Babybox.dk (babysam)

-Matas.dk

-Sikkerhedsboks fra Børneulykkesfonden

-Gratis mam sut på mam's FB side

-Gratis vareprøver på apoteket

-Gratis vareprøve på drynights ble HER

-Gratis vareprøve på Husk på husk.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wow der er mange! Tak for tips:) Har du bestilt allerede?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja på nogen af dem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vidst også dem jeg kender :) Jeg har fået en rabatkode til en pakke bleer fra Libero ved at melde mig ind i liberoklubben. Har ikke fået spam fra dem. Jeg har ikke hentet bleerne endnu (flytter 1.juni så det må vente).

 

Lidl og Rema1000 hentede jeg for min søster sidste år og de var rigtig gode! 

 

Jeg kiggede på Babybox/babysam på nettet + har hørt rundt omkring at man får SÅ meget reklame spam efterfølgende. Man skal sige ja til at de må videregive alle oplysninger og at alle deres samarbejdspartnere må kontakte en. Det kan få mig til at fravælge den i hvertfald, for orker ikke at blive ringet op i tide og utide af sælgere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver stadigvæk spammet fra 2006

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg :)

 

Et lille tip er, at så snart du har hentet boxen, så kan du gå ind på hjemmesiden igen og slette alle dine oplysninger. Det gjorde jeg, og jeg har INTET modtaget. Granted, de fik så også et falsk telefonnummer :whistling

haha smart :P Enhver kan jo komme til at taste forkert! ;) Jeg har en gammel mail adresse der kan bruges, men tlf. nummer havde jeg ikke lige fundet en løsning på 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg bestilt en MAM-sut og 2 vareprøver fra HUSK. Måske ikke de mest ophidsende ting, men det fylder ikke! Og maven kunne godt tænke sig at prøve at blive stabiliseret lidt med noget HUSK -_-  Spændende hvor lang tid der går før det kommer. Fik sutten til min søster sidste år uden problemer  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da mange gode tinge man kan få :)

Og den der baby-box ser da ud til at indeholde nogle okay gode ting :)

 

Var lige inde på Matas hjemmeside, men der kan jeg ikke finde noget? Skal man være medlem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hentede den fra Lidl og den fra Rema1000 i går, og synes det var fine ting der var deri. kan lige lægge billede op senere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da mange gode tinge man kan få :)

Og den der baby-box ser da ud til at indeholde nogle okay gode ting :)

 

Var lige inde på Matas hjemmeside, men der kan jeg ikke finde noget? Skal man være medlem?

Sådan som jeg forstår det skal man være medlem af matas baby club. Hvis du har et matas kort kan du inde på hjemmesiden melde dig til, og så vil de vidst sende en besked når du nærmer dig terminen. Men er ikke helt sikker selvom jeg har meldt mig til  :rolleyes

 

Edit: Jeg fandt lige den mail jeg fik fra Matas Baby Club da jeg meldte mig ind, og der står:

 

Du får en gratis barselspakke 

Med Club Matas Baby bliver du forkælet med en barselspakke med lidt praktisk og hyggelig til dig

og din baby i den første tid. Du kan hente den i din Matas butik – bare husk at medbringe dit medlemskort.

Og glemmer du at hente barselspakken, skal vi nok sende dig en e-mail og huske dig på det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg bestilt en MAM-sut og 2 vareprøver fra HUSK. Måske ikke de mest ophidsende ting, men det fylder ikke! Og maven kunne godt tænke sig at prøve at blive stabiliseret lidt med noget HUSK -_-  Spændende hvor lang tid der går før det kommer. Fik sutten til min søster sidste år uden problemer  :)

Jeg har fået vareprøver fra HUSK, en med citron og en med solbærsmag som skal opløses i et glas vand. Den med solbær var helt ok  ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay - super, det vil jeg prøve - er nemlig allerede medlem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også lige meldt mig ind :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har iøvrigt hentet en pakke libero newborn i Føtex fra Libero klubben. Easy easy :) Pakken ligger nu i skuffen og venter. Meldte mig bare ind via deres hjemmeside og fik en kupon/gavebevis tilsendt på en sms. Too easy not to do it :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige hentet gratispakken fra BabySam - Jeg vil sige, at det eneste rigtig brugbare i den er tilvalget af blespanden. Der var også en sut og en sutteflaske, men ellers var den egentlig ret skuffende.

 

Jeg ved godt at man ikke kan tillade sig, at være utilfreds, når den har været gratis, men jeg er dæleme glad for at jeg ikke kørte ekstraordinært efter den.

 

Til gengæld har jeg hentet dem fra både Lidl og Rema, og jeg er egentlig vældig imponeret over indholdet deri. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til jeg er flyttet -så bestiller jeg aaaaalle gratispakkerne:) Ku være et hyggeligt barselsprojekt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes ikke jeg kan finde ud af det med en gratis mam sut. hvor ser i det? Er sikkert bare blind :-P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes ikke jeg kan finde ud af det med en gratis mam sut. hvor ser i det? Er sikkert bare blind :-P

Glem lige det sp. Man kan jo bare gå på fra computeren så står det højt og tydeligt :-P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige hentet gratispakken fra BabySam - Jeg vil sige, at det eneste rigtig brugbare i den er tilvalget af blespanden. Der var også en sut og en sutteflaske, men ellers var den egentlig ret skuffende.

 

Jeg ved godt at man ikke kan tillade sig, at være utilfreds, når den har været gratis, men jeg er dæleme glad for at jeg ikke kørte ekstraordinært efter den.

 

Til gengæld har jeg hentet dem fra både Lidl og Rema, og jeg er egentlig vældig imponeret over indholdet deri. 

Jeg hentede også babyboxen da jeg skulle hente barnevogn og den er rimelig fesen ;) Synes det er lidt komisk at der ligger et "Vores Børn" i (det er super), men fra februar måned  :rolleyes Og nogle af rabatkuponerne gælder kun året ud, hvilket ikke er længe når man venter barn til november. Nu skal jeg ind og have afmeldt min mail fra listen og håbe jeg undgår spam!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hentede også babyboxen da jeg skulle hente barnevogn og den er rimelig fesen ;) Synes det er lidt komisk at der ligger et "Vores Børn" i (det er super), men fra februar måned  :rolleyes Og nogle af rabatkuponerne gælder kun året ud, hvilket ikke er længe når man venter barn til november. Nu skal jeg ind og have afmeldt min mail fra listen og håbe jeg undgår spam!

Ærgerligt...men om ikke andet får det lokket os ud i butikkerne;) Har også hørt at poserne til blespanden er pænt pebrede!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mon jeg er den eneste, der hverken har bestilt eller tænkt mig at gøre det?

 

Jeg er helt sikkert styret af, hvordan pakkerne så ud for 10 år siden, hvor de var fyldt med plastik ting, reklame og få bleer. Blev skuffet gang på gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon jeg er den eneste, der hverken har bestilt eller tænkt mig at gøre det?

 

Jeg er helt sikkert styret af, hvordan pakkerne så ud for 10 år siden, hvor de var fyldt med plastik ting, reklame og få bleer. Blev skuffet gang på gang!

Altså Rema pakken er helt reel med en hel pakke bleer, skumklude, sæbe, og vådservietter. Det samme for Lidl i hvert fald i 2013... Libero klubben er en pakke bleer med ½ str. 1 og ½ str. 2. Den nye Føtex ser ud til at være god også. Men matas og babysam er rimeligt fesne og mest reklamer, gamle blade og vareprøver. Ingen reelle produkter. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså Rema pakken er helt reel med en hel pakke bleer, skumklude, sæbe, og vådservietter. Det samme for Lidl i hvert fald i 2013... Libero klubben er en pakke bleer med ½ str. 1 og ½ str. 2. Den nye Føtex ser ud til at være god også. Men matas og babysam er rimeligt fesne og mest reklamer, gamle blade og vareprøver. Ingen reelle produkter.

Præcis mit indtryk! Rema og Lidl er fine. De andre for fesne til at det er besværet værd (babysam giver i øvrigt dit tlf videre!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså Rema pakken er helt reel med en hel pakke bleer, skumklude, sæbe, og vådservietter. Det samme for Lidl i hvert fald i 2013... Libero klubben er en pakke bleer med ½ str. 1 og ½ str. 2. Den nye Føtex ser ud til at være god også. Men matas og babysam er rimeligt fesne og mest reklamer, gamle blade og vareprøver. Ingen reelle produkter. 

 

Ok, det lyder da meget godt ift. Rema og Lidl - så er der da sket lidt  :) Har nu købt det jeg vil, så det er ikke rigtigt noget, jeg vil give mig i kast med. Undrede mig bare over 'hypen' på div. sider.

 

Præcis mit indtryk! Rema og Lidl er fine. De andre for fesne til at det er besværet værd (babysam giver i øvrigt dit tlf videre!)

 

Og ja, jeg blev "haunted" i laaaaaange tider efter med spammails, dengang jeg hentede babypakker til den store. Det er sgu irriterende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER