Guest Piximouse

De der maver, vi har os...

76 indlæg i dette emne

Jeg kiggede på mavebilleder fra min første graviditet og hold da op, jeg skal da lige love for, at tingene er anderledes her anden gang (selvom det er 9 år siden). Der fik jeg først synlig mave omkring uge 18 og den kunne kun ses, når jeg ikke havde tøj på. Pt. skal jeg have løst tøj på for det ikke kan ses  :rolleyes

 

Er I ved at være der, hvor en mavetråd er interessant?

 

Jeg åbner gerne ballet med et billede fra i dag, 10+0  :loveshower

 

post-11548-0-81037300-1429522958_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fin mave du har :wub

Synes min minder om din, på den måde at maven buler ud helt nede over skambenet. Må se om jeg kan få lagt et billede op når jeg kommer hjem, vi tog nemlig i lørdags. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fin mave :)

 

Min er vist hemmelig lidt tid endnu. Den buler, men det har den nu altid gjort ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også godt mærke at jeg vokser hurtigere her anden gang. Men min mave bulede også i forvejen så kan bedst lide mave billeder af mig selv en del længere henne i graviditeten :bunny  Går allerede i løse bukser, kan ikke holde ud det strammer om maven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kiggede på mavebilleder fra min første graviditet og hold da op, jeg skal da lige love for, at tingene er anderledes her anden gang (selvom det er 9 år siden). Der fik jeg først synlig mave omkring uge 18 og den kunne kun ses, når jeg ikke havde tøj på. Pt. skal jeg have løst tøj på for det ikke kan ses  :rolleyes

 

Er I ved at være der, hvor en mavetråd er interessant?

 

Jeg åbner gerne ballet med et billede fra i dag, 10+0  :loveshower

Fin mave!!

Jeg venter også lidt med mavebilleder da man pt er i tvivl om det er baby eller kage der buler:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fin bule du har  :D

 

Jeg er selv i tvivl om det er en babybule eller kagebule. :rolleyes

Familien er sikker på at det er en babybule  :wub

 

post-9970-0-80204600-1429558474_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fin bule du har  :D

 

Jeg er selv i tvivl om det er en babybule eller kagebule. :rolleyes

Familien er sikker på at det er en babybule  :wub

 

Så hyggeligt med de maver altså  :wub  Kagebule.. babybule.. ligemeget. Bare de hygger sig derinde  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mave fra i lørdags :wub

 

 

 

JEG og min mand kan se at den er er vokset! Jeg plejer ikke at have topmave (hele tiden ;) ) Den er også 2 cm større end da jeg var i 5. uge.... Jeg kan ikke knappe mine jeans (eller jo, men så kan jeg ikke sidde ned uden det gør ondt) og jeg synes maven buler meget, men andre, fx kolleger ser det nok ikke ;)

 

Jeg var til træning i går aftes og følte mig meget tyk og gravid, så havde egentlig tænkt mig at sige noget til holdet, men så at jeg slet ikke var den med den største mave, så lod være :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fin bule du har  :D

 

Jeg er selv i tvivl om det er en babybule eller kagebule. :rolleyes

Familien er sikker på at det er en babybule  :wub

Når der er baby inden i så ER det en babybule :D :wub

Min mave føles ofte mest som en jeg-er-prop-fyldt-med-mad-mave, også selvom jeg ikke har spist!  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mave fra i lørdags :wub

 

 

attachicon.gif9+4 (3) beskåret .JPG

 

 

JEG og min mand kan se at den er er vokset! Jeg plejer ikke at have topmave (hele tiden ;) ) Den er også 2 cm større end da jeg var i 5. uge.... Jeg kan ikke knappe mine jeans (eller jo, men så kan jeg ikke sidde ned uden det gør ondt) og jeg synes maven buler meget, men andre, fx kolleger ser det nok ikke ;)

 

Jeg var til træning i går aftes og følte mig meget tyk og gravid, så havde egentlig tænkt mig at sige noget til holdet, men så at jeg slet ikke var den med den største mave, så lod være :lol

 

Flere maver. Hurraaaa :loveshower

Og ja, vores maver minder meget om hinandens, det har du ret i  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fin bule du har  :D

 

Jeg er selv i tvivl om det er en babybule eller kagebule. :rolleyes

Familien er sikker på at det er en babybule  :wub

Min mave fra i lørdags :wub

 

 

attachicon.gif9+4 (3) beskåret .JPG

 

 

JEG og min mand kan se at den er er vokset! Jeg plejer ikke at have topmave (hele tiden ;) ) Den er også 2 cm større end da jeg var i 5. uge.... Jeg kan ikke knappe mine jeans (eller jo, men så kan jeg ikke sidde ned uden det gør ondt) og jeg synes maven buler meget, men andre, fx kolleger ser det nok ikke ;)

 

Jeg var til træning i går aftes og følte mig meget tyk og gravid, så havde egentlig tænkt mig at sige noget til holdet, men så at jeg slet ikke var den med den største mave, så lod være :lol

Fine maver:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg smider lige endnu et mavebillede ind - elsker at der begynder at ske noget og det kan ses med tøj på også. Skal på date med min kæreste inden længe, så jeg er dullet lidt op  :7himmel

post-11548-0-47601400-1430497343_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh jeg har smidt et billede i min egen tråd. Orker ikke lige at smide det flere steder lige nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg smider lige endnu et mavebillede ind - elsker at der begynder at ske noget og det kan ses med tøj på også. Skal på date med min kæreste inden længe, så jeg er dullet lidt op  :7himmel

Uh så fin :wub Der er kommet fin facon på maven! Lyder bare så hyggeligt med en date  :loveyou

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh jeg har smidt et billede i min egen tråd. Orker ikke lige at smide det flere steder lige nu ;)

Jeg har set det din tråd - din mave er FLOT! Og også ret tydelig må man sige :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har set det din tråd - din mave er FLOT! Og også ret tydelig må man sige :wub

Min mave har altid været rund. En "dejlig" bivirkning af min PCO. Men jeg plejer at kunne suge den ind, og det kan jeg ikke helt mere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg smider lige endnu et mavebillede ind - elsker at der begynder at ske noget og det kan ses med tøj på også. Skal på date med min kæreste inden længe, så jeg er dullet lidt op  :7himmel

Wauw! Så spændende at de rigtig er begyndt at vokse:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh jeg har smidt et billede i min egen tråd. Orker ikke lige at smide det flere steder lige nu ;)

Hvor mon jeg finder din tråd? Ku ik lige se den ind på din profil, synes jeg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mon jeg finder din tråd? Ku ik lige se den ind på din profil, synes jeg...

Under graviditetstråde. Hvis du er på fra computer eller fuld version, er der link i min signatur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Under graviditetstråde. Hvis du er på fra computer eller fuld version, er der link i min signatur :)

Aaaah tak! Dem havde jeg sket ikke opdaget;)

Hvor ser du godt ud med den bule!!:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I får lige et billede fra vores tur til Paris :wub

Baby kom en tur med op i Eiffel Tårnet - af trapperne  :8:

 

Jeg er 13+3 på billedet  :) Synes efterhånden maven strutter noget - særligt om aftenen! I går (14+1) fik jeg dog både kommentaren "jeg synes ikke det kan ses, måske lige fra den vinkel" (okay, så jeg ser bare tyk ud <_<) og "Er maven ikke MEGET stor i forhold til hvor langt du er???" (svigermor  :P )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I får lige et billede fra vores tur til Paris :wub

Baby kom en tur med op i Eiffel Tårnet - af trapperne  :8:

attachicon.gifDSC05672 lille.jpg

 

Jeg er 13+3 på billedet  :) Synes efterhånden maven strutter noget - særligt om aftenen! I går (14+1) fik jeg dog både kommentaren "jeg synes ikke det kan ses, måske lige fra den vinkel" (okay, så jeg ser bare tyk ud <_<) og "Er maven ikke MEGET stor i forhold til hvor langt du er???" (svigermor  :P )

 

Stærkt klaret!!! Og hvor er den fin  :7himmel

1. Den kan helt sikkert ses!

2. Den har da en super fin størrelse :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14+0 i dag   :7himmel

(billedet er fra i går)

post-11548-0-74681600-1431677583_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14+0 i dag   :7himmel

(billedet er fra i går)

Hvor er du bare flot!! Perfekt babybule du har  :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER