My-Moren

Mave Billeder

62 indlæg i dette emne

Så ramte vi 30+0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så ramte vi 30+0 70 dage til termin

Blop vejer ca 1500 g og hans øget vægt begynder at kunne mærkes. Vi er så klar på de sidste 10 uger (+/-)..

Her er et lille billede fra i dag:

vawZ0KQ.jpg

WAUW for en babyhule!! Du ser skøn ud  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smider også lige et mave billede ind fra da jeg var 30+0 :)

post-2718-0-99838700-1432207700_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WAUW for en babyhule!! Du ser skøn ud :loveshower

Tak :loveshower

Og i lige måde - rigtig fin babyhule

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :loveshower

Og i lige måde - rigtig fin babyhule

Er jeg den eneste der føler, at maven er ved at være tung nu? Puha..

 

Tak :kram2

Og nej, slet ikke! Min mave føles som den vejer 100Kilo ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kram2

Og nej, slet ikke! Min mave føles som den vejer 100Kilo ;)

Ja det føler jeg også min gør.. Og så er der bare to måneder endnu, hvor det jo kun bliver tungere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det føler jeg også min gør.. Og så er der bare to måneder endnu, hvor det jo kun bliver tungere

Læste et sted, at babyen nu tager ca 200 g på ugentlig.. Pyh det bliver altså tungt til sidst..

JA!!!! Det læste jeg også og blev ret paf... på trods af at det er en anden graviditet ;) Vi blive da flodheste til sidst altså!!!  :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA!!!! Det læste jeg også og blev ret paf... på trods af at det er en anden graviditet ;) Vi blive da flodheste til sidst altså!!! :lol

Ja

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler nogen gange at det er maven der går tur med mig og ikke omvendt. :blink

Og fandt ud af igår at trapper er ret skræmmende, når man ikke kan se hvor man går.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes jeg er på bristepunktet hele tiden. Hvis maven bliver ved at vokse i den fart, så bliver den da længere end jeg er høj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler nogen gange at det er maven der går tur med mig og ikke omvendt. :blink

Og fandt ud af igår at trapper er ret skræmmende, når man ikke kan se hvor man går.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha - ja og vi bor så i et hus med 6 plan ;) = MANGE trapper!!! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha - ja og vi bor så i et hus med 6 plan ;) = MANGE trapper!!! ;)

Hold da op, er glad for jeg bor i et plan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe ;) Ja! Det er ikke helt nemt... Og når det er sidst på dagen, så er jeg gerne meget bækkenramt og så er det et helvede at skulle op og i seng! Dagen igennem bevæger jeg mig højest på to af planerne, det kan heldigvis lade sig gøre! Og når manden kommer hjem bliver han sendt rundt efter ting og sager ;)

Godt vi har solgt og flytter i weekend - for derefter at bo lidt hos mine forældre som også kun bor i et etplans hus :)

Godt du har en mand der kan hjælpe til og at i har fået solgt huset

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-9875-0-65542200-1432664242_thumb.pn

 

30+1

 

Min kære mand er så sød, og sige at "jeg tror bestemt ikke maven bliver større end  nu".. Du bliver klogere makker :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

attachicon.gifIMG_6451.PNG

 

30+1

 

Min kære mand er så sød, og sige at "jeg tror bestemt ikke maven bliver større end  nu".. Du bliver klogere makker :lolhit

Hehe ;) Men det er da en rigtig sød kommentar!!  :loveshower Ved han hvor meget bebs tager på til sidst? Super fin babyhule!!  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe ;) Men det er da en rigtig sød kommentar!! :loveshower Ved han hvor meget bebs tager på til sidst? Super fin babyhule!! :kuller

Ja, han er meget sød :wub

Jeg har forsøgt at forklare ham, at baby bliver (mindst) dobbelt så stor som han er pt ;)

Og tak :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så kommer mit mavebillede fra uge 32+6 og når jeg sammenligner med det billede fra uge 20 er der godt nok sket meget..

 

jeg er dog lidt øv, og jeg ved godt at mange skal igennem det, men jeg synes stadig for mig at det er øv :-( det der er øv denne gang er at jeg ved den første tog 3kg på, ved den anden tog jeg 2 kg på, denne gang har jeg taget hele 20kg på :-( og er frygtelig bange for de ikke bare forsvinder af sig selv bagefter.

ud over de mange ekstra kg, har jeg aldrig set skyggen af strækmærker ved de andre to men denne gang har jeg fået 3 mærker på det ene "håndtag" jeg ved igen godt at mange får meget mere og at jeg bare skal lære at leve med det, men lige nu er jeg godt nok helt nede i kulkælderen :-(

 

på billedet har jeg markeret de trælse mærker :-(

 

 

 

 

post-11060-0-04379700-1433331967_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så kommer mit mavebillede fra uge 32+6 og når jeg sammenligner med det billede fra uge 20 er der godt nok sket meget..

jeg er dog lidt øv, og jeg ved godt at mange skal igennem det, men jeg synes stadig for mig at det er øv :-( det der er øv denne gang er at jeg ved den første tog 3kg på, ved den anden tog jeg 2 kg på, denne gang har jeg taget hele 20kg på :-( og er frygtelig bange for de ikke bare forsvinder af sig selv bagefter.

ud over de mange ekstra kg, har jeg aldrig set skyggen af strækmærker ved de andre to men denne gang har jeg fået 3 mærker på det ene "håndtag" jeg ved igen godt at mange får meget mere og at jeg bare skal lære at leve med det, men lige nu er jeg godt nok helt nede i kulkælderen :-(

på billedet har jeg markeret de trælse mærker :-(

:kram Det er jo helt individuelt, hvad man synes er træls, så du kan jo ikke bruge det til en disse at andre får flere mærker. Så råb du bare røv over det :kram2 Jeg synes slet ikke, det ser slemt ud, men det hjælper dig nok heller ikke :kram2

Ved du, hvorfor du har taget så meget mere på denne gang? Jeg tog ca 25 kg på ved min første, men det var i høj grad vand (og stor bebs og stor moderkage), så det meste var meget hurtigt væk igen (ca 17 kg røg af på den første uge) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i øvrigt også taget mavebillede idag (dog uden strækmærker - sorry :kram)

35+0 (og undskyld nøgenheden :blush)

hJnEf8u.jpg

Synes godt nok, det er ved at være en ordentlig kuffert, jeg slæber rundt på! :o (og alligevel føles det tit som om lillesøster ikke kan være der... Jeg får sgu en mega sumo-prinsesse :lol)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i øvrigt også taget mavebillede idag (dog uden strækmærker - sorry :kram)

35+0 (og undskyld nøgenheden :blush)

hJnEf8u.jpg

Synes godt nok, det er ved at være en ordentlig kuffert, jeg slæber rundt på! :o (og alligevel føles det tit som om lillesøster ikke kan være der... Jeg får sgu en mega sumo-prinsesse :lol)

sikke en fantastisk flot mave du har :-) næh jeg ved desværre ikke grunden til jeg har taget så meget på, min læge fejer det af med at det er normalt, og at jeg ikke har vand i kroppen.. og lillemanden der gemmer sig bag spækket ligger 21% under gennemsnittet, så jeg kan ikke give ham skylden :-)

men du skal have tusind tak for dit svar, det hjælper utrolig nok meget bare at få lov at lufte tankerne, og få forståelse :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sikke en fantastisk flot mave du har :-) næh jeg ved desværre ikke grunden til jeg har taget så meget på, min læge fejer det af med at det er normalt, og at jeg ikke har vand i kroppen.. og lillemanden der gemmer sig bag spækket ligger 21% under gennemsnittet, så jeg kan ikke give ham skylden :-)

men du skal have tusind tak for dit svar, det hjælper utrolig nok meget bare at få lov at lufte tankerne, og få forståelse :-)

Mange tak :kiss Synes altså også at din mave er flot, mærker eller ej :kram2 Og du ligner da overhovedet ikke en med +20 kg! :huh Men det er da mystisk, at du har taget så meget på, og at det hverken er baby eller vand :chin: Men mon ikke det går. Hvis du skal amme, så ryger der nok en del der :goodluck Og luft endelig, det er det vi har hinanden til :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :kiss Synes altså også at din mave er flot, mærker eller ej :kram2 Og du ligner da overhovedet ikke en med +20 kg! :huh Men det er da mystisk, at du har taget så meget på, og at det hverken er baby eller vand :chin: Men mon ikke det går. Hvis du skal amme, så ryger der nok en del der :goodluck Og luft endelig, det er det vi har hinanden til :lovebk

tusind tak hvor er du sød :-) ja planerne om at amme er der, og jeg håber inderligt jeg kan, og vil prøve ihærdigt, men ved de andre løb jeg tør efter 6 uger :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tusind tak hvor er du sød :-) ja planerne om at amme er der, og jeg håber inderligt jeg kan, og vil prøve ihærdigt, men ved de andre løb jeg tør efter 6 uger :-/

Jeg krydser fingre for at det kører på skinner! :goodluck (ikke at jeg skal stille spørgsmål ved dit ammeforløb, men hvis det var ved 6 uger, kunne det så ikke være pga appetitspringet der? :unsure)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER