My love

Legehus i træ

13 indlæg i dette emne

Vores datter skal have et legehus i træ i fødselsdags gave. Men hold op nogle priser der er.

Vi er egentlig lidt i vildrede omkring højden. Vi fandt et sødt et, men tænkte at det måske var for lavt.

Men hvad skal højden være?

Og hvilke legehuse har i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kæreste har bygget et helt fra bunden. Det er 130 højt, men der er så også bygget "tårn" ovenpå. Vi gad ikke give 4000,- for et nyt et :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste har bygget et helt fra bunden. Det er 130 højt, men der er så også bygget "tårn" ovenpå. Vi gad ikke give 4000,- for et nyt et :-)

Wow. Ville ønske min mand kunne det. For de er godt nok dyre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand byggede også selv - og han er altså ikke specielt meget handyman ellers. Det er omtrent 2 meter fra gulv til toppen af tagryggen, så min mand kan stå oprejst derinde. Du kan lige få lidt billeder af processen, så du/din mand kan se hvordan det er blevet til :) Det er ikke helt færdigt endnu - men brugbart til leg. Næste projekt er at sætte vinduer i, som kan åbnes.

 

FrgYRQA.jpg

 

Ila9vao.jpg

 

dfnA7Ho.jpg

 

g2xpjlp.jpg

 

ah7TsvG.jpg

 

XHNM8sj.jpg

 

biCsMHF.jpg

 

S5EdUpa.jpg

 

S0gLebI.jpg

 

JVihcCL.jpg

 

pfSy5pJ.jpg

 

KRG3c74.jpg

 

MCqpHfY.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi byggede/bygger også selv herhjemme. Det er cirka 2 meter fra gulv til loft.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt et på Sølund Huse hvor de har rigtig mange fine :) vi har købt lille Marie men vi har ikke fået det samlet endnu. Jonas er i gang med at gøre jævnt der hvor det skal stå og det tager en del tid fordi der er rigtig ujævnt ;) Det vi har købt har en lille hems og er vist 2,20 m på det højeste sted. Vi har givet 6900 kr for det :) men de har også mange billigere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er iøvrigt glade for at vi har lavet vores legehus så højt, som vi har - det er tit at vores datter vil have vi kommer med ind i legehuset og hygger lidt. Så er det rart at man ikke som voksen skal krumme sig helt sammen for at presse sig derind. Vi har også planer om at lave nogle hylder lidt højere oppe på væggen til forskelligt legetøj eller måske en "stueplante" og der er det rart at de kan komme højt op så de ikke tager for meget af pladsen i rummet for barnet. Hun kan så bare bruge en stol eller skammel for at nå op på hylden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er tilbud i XL-byg til 2095 kr tror jeg det var :chin: Vi har købt et der, efter vi konstatede at besparelsen var minimal ved selv at købe alle materialer kontra få alt leveret lige til at samle :) Vi kan stå oprejst derinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser da helt prof ud Mette :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser da helt prof ud Mette :o

Per er også ret stolt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand byggede også selv - og han er altså ikke specielt meget handyman ellers. Det er omtrent 2 meter fra gulv til toppen af tagryggen, så min mand kan stå oprejst derinde. Du kan lige få lidt billeder af processen, så du/din mand kan se hvordan det er blevet til :) Det er ikke helt færdigt endnu - men brugbart til leg. Næste projekt er at sætte vinduer i, som kan åbnes.

FrgYRQA.jpg

Ila9vao.jpg

dfnA7Ho.jpg

g2xpjlp.jpg

ah7TsvG.jpg

XHNM8sj.jpg

biCsMHF.jpg

S5EdUpa.jpg

S0gLebI.jpg

JVihcCL.jpg

pfSy5pJ.jpg

KRG3c74.jpg

MCqpHfY.jpg[/quote

Hold nu op. Det er da blevet skide godt.

Men må indrømme at det ikke er noget vi begiver os ud i. Tør ikke lade min datter lege i det hvis min mand har lavet det. Det siger vist det hele

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt et på Sølund Huse hvor de har rigtig mange fine :) vi har købt lille Marie men vi har ikke fået det samlet endnu. Jonas er i gang med at gøre jævnt der hvor det skal stå og det tager en del tid fordi der er rigtig ujævnt ;) Det vi har købt har en lille hems og er vist 2,20 m på det højeste sted. Vi har givet 6900 kr for det :) men de har også mange billigere.

Tror nok jeg har været derinde og kigge men havde ikke rigtig kunne bestemme mig. Jeg synes de dyre er de flotteste. Men den går ikke lige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er tilbud i XL-byg til 2095 kr tror jeg det var :chin: Vi har købt et der, efter vi konstatede at besparelsen var minimal ved selv at købe alle materialer kontra få alt leveret lige til at samle :) Vi kan stå oprejst derinde :)

Kan være jeg lige skal tjekke dem :) tak tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER