Guest

Bk træf i Vildbjerg 30 maj

201 indlæg i dette emne

Jeg kan da lave en forslags liste! Og så opdaterer jeg som folk plotter på i første indlæg.

-Brød (rugbrød, franskbrød posten kan deles i 2)

-smør og Pålæg

-ost og syltetøj

-Frugt/grønt

-Juice, kakao, saft

-Kage

-Snacks (fx chips, slik, nødder eller hvad man synes)

Jeg bager en kage og sørger for the og kaffe.

Jeg vil gerne tage noget brød med. 'Plejer' det at være hjemmebagt eller hjemmebragt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil gerne tage noget brød med. 'Plejer' det at være hjemmebagt eller hjemmebragt?

Det plejer være det folk kan overskue :) hvilket oftest er hjemme bragt :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne have en nem post her 14 dage før termin, så jeg vil gerne på juice mv posten...

Hvis du går i fødsel før det, så overtager jeg posten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det plejer være det folk kan overskue :) hvilket oftest er hjemme bragt :p

:haha jeg vil ikke rode mig ud i at bage franskbrød eller rugbrød, men vi har en skøn bagerafdeling i vores lokale bruges :LOL

Så hvis nogen vil dele posten med mig så vil det være super :) jeg kan tage franskbrød med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du går i fødsel før det, så overtager jeg posten :)

:super Men det gør jeg ikke. Har snakket med lillebror om, at han først må komme over tid så mandens ferie og barsel passer med Marius' ferie :D Og jeg er sikker på han er lydhør :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:super Men det gør jeg ikke. Har snakket med lillebror om, at han først må komme over tid så mandens ferie og barsel passer med Marius' ferie :D Og jeg er sikker på han er lydhør :lol

Det var pandamors Lea jo, så mon ikke også lillebror er det :lol 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var pandamors Lea jo, så mon ikke også lillebror er det :lol

Marius var lydhør. Fik besked på, at han ikke måtte komme i uge 30, hvor jeg havde termin, da manden var alene i afdelingen. Han kom først i uge 32 :super :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil meget gerne tage rugbrød med...

Er nemlig ret kræsen, og på den måde ved jeg, at jeg kan få noget jeg kan spise :lol :lol

Kan godt tage lidt mere med, fx noget slik eller snacks :-)

Det er bare fint :) kan I ikke alle sige til hvis der noget I gerne vil være fri for i franskbrødet? Min tanke var noget groft med kerne? Men kom frisk? Jeg er helt ny i hvad I spiser, så I må lige hjælp mig :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius var lydhør. Fik besked på, at han ikke måtte komme i uge 30, hvor jeg havde termin, da manden var alene i afdelingen. Han kom først i uge 32 :super :D

Mon ikke lillebror så også hører efter ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg kan jo bare lade være med at spise franskbrød, men jeg spiser ikke kerner udover rug og hvede :whistling

Nej nej, ved ikke hvordan I plejer at gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare fint :) kan I ikke alle sige til hvis der noget I gerne vil være fri for i franskbrødet? Min tanke var noget groft med kerne? Men kom frisk? Jeg er helt ny i hvad I spiser, så I må lige hjælp mig :tak

Ellers køb en af hver ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers køb en af hver ;)

jeg tænkte også det måtte være et af hvert.

Vi plejer at komme med alt muligt og så spiser man det man kan / vil, og vi plejer bestemt ikke at gå sultne derfra :lol :lol

jeg sætter mig stort set altid på rugbrød, fordi kerner er blevet så moderne :lol og værten står ofte for te og kaffe.

Jeg vil ikke købe noget der ikke er stemning for ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja, mener du at der skal bages to kager siden du har skrevet det på og bager en selv også?

I så fald vil jeg gerne bage, men ellers kan jeg tage pålæg med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja, mener du at der skal bages to kager siden du har skrevet det på og bager en selv også?

I så fald vil jeg gerne bage, men ellers kan jeg tage pålæg med

2 kager er jo altid godt ik? :p :D så den gravide sukkergris her havde tænkt 2 kager :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er faktisk ik sikker på at 2 kager er nok... Så Nina tá du et par forskellige Cheesecakes med og så har du også en kage Maja - så tror jeg at vi er dækket ind... :lolhit

Øh.. Nu skal jeg lige se - skal jeg tage noget lækker frugt med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på ost og syltetøj ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er faktisk ik sikker på at 2 kager er nok... Så Nina tá du et par forskellige Cheesecakes med og så har du også en kage Maja - så tror jeg at vi er dækket ind... :lolhit

Øh.. Nu skal jeg lige se - skal jeg tage noget lækker frugt med?

Så du mener lige godt at jeg skal lave to kager nu :lol Og så endda cheesecake. Ja ja nu må vi se hvad jeg får lyst til at lave

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så du mener lige godt at jeg skal lave to kager nu :lol Og så endda cheesecake. Ja ja nu må vi se hvad jeg får lyst til at lave

Årh cheesecakes :sandie - bringer du ud? Så modtager jeg gerne ASAP :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har jeg overset nogen eller skrevet forkert i første indlæg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt ligesom fornemme at der ligger en vis forventning om cheesecake i luften nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har jeg overset nogen eller skrevet forkert i første indlæg?

Jeg tager Freja med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh cheesecakes :sandie - bringer du ud? Så modtager jeg gerne ASAP :lol

I så fald vil jeg også gerne have en bestilling med!!! :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så du mener lige godt at jeg skal lave to kager nu :lol Og så endda cheesecake. Ja ja nu må vi se hvad jeg får lyst til at lave

Hmm nej jeg tænker nærmere 3 ku være passende.. Så kan Maja og mig få resten med hjem... :lolhit ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt ligesom fornemme at der ligger en vis forventning om cheesecake i luften nu...

Nej bestemt ik, men vi bliver skuffede hvis ik du har det med... Muhahahaaaa... :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke helt sikker på om elin kommer med. Jeg overvejer lidt at hvis jeg kan få hende afsat til anden side, så bliver hun hjemme den dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER