Posted June 26, 2015 Hov... Du må gerne flytte mig til den 7. december - NF bekræftede terminen fra den tidlige skanning :) Det gør jeg ligeså snart jeg er på fra computer igen :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 14, 2015 Jeg vil gerne på listen, har termin d. 14/12 Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 7, 2015 Forslag (Hvis Roselein har mod på det :) ):Skal vores terminsliste evt. opdateres med forventninger om køn - nu hvor vi alle ligeså stille kommer igennem MD scanningen osv? Her venter vi på en pige :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 19, 2015 Forslag (Hvis Roselein har mod på det :) ): Skal vores terminsliste evt. opdateres med forventninger om køn - nu hvor vi alle ligeså stille kommer igennem MD scanningen osv? Her venter vi på en pige :loveshower Jeg vil gerne opdatere med køn, hvis der er stemning for det? Jeg kan evt. lave de navne, der skal have piger lyserøde, og dem der skal have drenge blå? Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 19, 2015 Jeg vil gerne opdatere med køn, hvis der er stemning for det? Jeg kan evt. lave de navne, der skal have piger lyserøde, og dem der skal have drenge blå? Det lyder hyggeligt :kuller Jeg skal have blå ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 20, 2015 Jeg vil gerne opdatere med køn, hvis der er stemning for det? Jeg kan evt. lave de navne, der skal have piger lyserøde, og dem der skal have drenge blå? Yay! Jeg vil være lyserød :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 20, 2015 Super ide :) Vi skal have en lille pige Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 24, 2015 Opdaterer lige, når forummet forhåbentlig snart virker ordentligt igen :) Share this post Link to post Share on other sites