Mette1987

Farve på baby's afføring

7 indlæg i dette emne

Jeg har nu oplevet to dage i træk hvor jeg har skiftet Henry at afføringen var grøn, normalt er hans gult, men begge dage har der været en bonusble men grøn. Er der nogen af jer som har erfaring med det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HAr ikke forstand på det, men jeg har læst et sted at blæk-grøn afføring faktisk kan komme af for meget mælk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, men så har det været fordi, han har haft dårlig mave. Og så har konsistens også været anderledes... Men altså, jo, der er kommet en hel del ret fantastiske grønne nuancer ud af det barn i tidens løb! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mandag aften og nat havde L mavekneb. Efterfølgende var der en ble med grønlig afføring. Tænkte at det var pga dårlig mave?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Her har der været grøn afføring længe, men indimellem er der et par gule bleer. Det startede, da jeg kom på penicillin, og har ikke rigtig sluppet. Penicillinen kan godt gå i maven på de små igennem mælken.

SP siger, at den grønne afføring netop kommer pga dårlig mave, og at der er luft i. Og jeg tror, det passer meget godt. Lillepigen prutter nemlig rigtig meget.

Som regel er der dog gul afføring om morgenen, hvor hun ikke har spist så meget, så det er måske også lidt med overspisning, da hun gerne vil ammes ofte.

Vi giver Lactocare dråber for at stabilisere maven. Og det er da også blevet lidt bedre, end det var for 14 dage siden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER