Hellem_love

Menstruation kort tid efter ægløsning!! Hjæææælp..

7 indlæg i dette emne

kære allesammen

Jeg vil gerne være gravid, men jeg oplever dog et lille problem.

Jeg stod med en bragende positiv ægløsningstest D. 9. April og havde sex med min partner samme dag. Jeg har haft murren i maven lige siden og her til morgen ser det ud til at jeg har fået menstruation.

Er det normalt at bløde ca. En uge efter ægløsning?

Det skal lige siges at jeg stoppede med prævention i januar og har ikke haft regelmæssig menstruation siden. Dvs. Jeg har ikke haft menstruation siden D. 20. Februar.

Jeg har læst at hvis man har menstruation inden 10 dage efter ægløsning, kan man have svært ved at blive gravid.

Er der andre som har erfaringer indenfor dette?

Hilsen den forvirrede :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for dit svar JustMe :-)

Hmm ja tanken har strejfet mig om det kunne være PCO, men jeg er helt sikker på at jeg har haft ægløsning, da jeg havde æggehvide-agtigt udflåd en døgn før ægløsning. Dog har jeg altid haft uregelmæssige menstruationer når jeg ikke bruger prævention - mega irriterende når jeg gerne vil være gravid.

Det skal lige siges at det ikke er begyndt at bløde som menstruation, kun lidt blødning efter toiletbesøg.

Jeg har en tid hos en gynækolog sidst på måneden, så nu må vi se hvad han siger.

Held og lykke til alle derude :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit udflåd troede også jeg lavede ÆL... ÆL udflåd og det hele :-p

Held oplukke ved gyn :-)

Vildt nok - var sgu blevet gravid ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der meget blod eller kun en smule? For det kunne måske også være implantationsblødning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, havde ikke opdaget det var en opdatering fra trådstarter :) Så var det nok implantationsblødning :)

STORT tillykke!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, havde ikke opdaget det var en opdatering fra trådstarter :) Så var det nok implantationsblødning :)

STORT tillykke!!![/quote

Tusind tak Henriette. Ja det var nok implantatblødning ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER