Emilie

pleje af kejsersnit ar

4 indlæg i dette emne

Hej piger :)

Efter mit kejsersnit fik jeg en pjece med hjem, hvor der står hvad jeg må og ikke må, og hvordan såret/arret skal plejes.

Der står bl.a. at jeg efter 14 dage må begynde at massere arret med en fed sæbe, når jeg er i bad.

Men hvad er en fed sæbe? Er der nogle, der har et godt bud på det? Vil gerne have fat i en, som ikke indeholder en masse skidt.

Håber I har nogle bud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg brugte ikke sæbe men blev anbefalet at bruge micropore som er en tape helt ind til 6 måneder efter fødslen af en plastickirurg. Jeg har det flotteste ar i dag, som næsten ikke er synligt og der er intet grimt arvæv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte ikke sæbe men blev anbefalet at bruge micropore som er en tape helt ind til 6 måneder efter fødslen af en plastickirurg. Jeg har det flotteste ar i dag, som næsten ikke er synligt og der er intet grimt arvæv.

 

Nu spørger jeg nok dumt, men hvordan skal tapen sidde for at det virker? På tværs eller på langs? For det vil jeg helt sikkert prøve det næste gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte ikke sæbe men blev anbefalet at bruge micropore som er en tape helt ind til 6 måneder efter fødslen af en plastickirurg. Jeg har det flotteste ar i dag, som næsten ikke er synligt og der er intet grimt arvæv.

Hvordan bruger man det?

Og skal man så ikke massere det eller hvordan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER