Guest Felixmor

Legetæppe

24 indlæg i dette emne

Hvor længe bruger de små lege / aktivitetstæppe?

Asger triller ofte af, hiver legetøjet ned og som noget nyt vælter han tæppet og ligger under den :D

Q7nGbeY.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor længe bruger de små lege / aktivitetstæppe?

Asger triller ofte af, hiver legetøjet ned og som noget nyt vælter han tæppet og ligger under den :D

Q7nGbeY.jpg

Haha hvor er han skøn !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, han er kær :wub Hvor længe legede Felix med det? Jeg er på nr 1, så jeg har ikke rigtig erfaring med det andet end at det er et hit nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, han er kær :wub Hvor længe legede Felix med det? Jeg er på nr 1, så jeg har ikke rigtig erfaring med det andet end at det er et hit nu :)

Han har lige væltet den igen :D

Jeg kan absolut ikke huske hvor længe Felix brugte den. Han kravlede da han var 7 mdr og sad selv ved den tid så tænker det har været omkring den her tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi pakkede Adams væk da han var omkring 6 måneder. Det var begrænset hvor længe han gad være ved det, så vi blev enige om at han var dygtig til selv at holde legetøjet op foran sig og han sad oftest op og legede, så det kunne ligeså godt ligge på loftet som i et hjørne af stuen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm vores søn gør det samme og han bliver 5 mdr om to dage...men tænker da de kan bruge det til de kravler...måske endda os imens de kan sidde...men det finder man vel ud af når andre ting bliver mere spændende ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har pillet bøjlerne af vores, for en måned siden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville pille bøjlerne af nu og så bruge tæppet til at sidde på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lagde vores væk nytårsaften pga vi fik gæster og det er ikke kommet ned igen ;) der var Liv også begyndt at komme i krig med bøjlerne så synes ikke det var nødvendigt mere. Der har hun været omkring 5,5 mdr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vitus blev aldrig for alvor glad for sit - jeg tror, det stressede ham en smule. Så lånte vi et andet, som ikke bevægede sig - det var bedre.. Ca. 6 mdr, tror jeg, måske lidt mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Simon bruger stadig hans som 7,5 måned gammel, med bøjler og det hele. Jeg tror det er meget forskelligt! Han er så heller ikke begyndt at kravle endnu og er knap så "vild" som Asger :D (hvor er han bare kær!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hat lige fundet er billede fra juni hvor det stadig var på, så minimum 10 måneder. Han kravlede først da han var 11 måneder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storm hverken vender sig eller kravler endnu ( 6 mdr ), men jeg fjernede bøjlerne for et par uger siden, simpelthen fordi han hellere ville ligge på ryggen og daske til tingene end at ligge på maven i kravlegården.

Forleden dag fjernede jeg så også tæppet, så nu ligger alt legetøjet bare rundt omkring i kravlegården, og han arbejder mere på at få fat i det ude i hjørnerne.

Både på maven men især på ryggen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh kunne I bare være enige :D

Han bliver ved med at vælte tæppet. Han er god til at lægge på maven og triller rundt. Så det næste han skal lære vel at kravle, sidde 100% selv og selv komme op og sidde. Så nu har Asger og jeg lavet nyt lege hjørne. Men ih guder hvor er det sørgmodig at pakke legetæppet væk

Håber det bliver et hit

9ZoHNeN.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige haft besøg af SP i dag og hun sagde bøjlerne skulle af legetæppet nu (det kommer de nok ikke).

Men det ser hyggeligt ud, det nye legehjørne :) :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super fint hjørne, søde Asger har fået.

Er sikker på, det bliver mere spændende end legetæppet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige haft besøg af SP i dag og hun sagde bøjlerne skulle af legetæppet nu (det kommer de nok ikke).

Men det ser hyggeligt ud, det nye legehjørne :) :super

Hvad var hendes begrundelse??!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad var hendes begrundelse??!

Jeg kunne forestille mig at det var for at motivere dem til at ligge på maven, fremfor at ligge på ryggen og lege med legetøjet der hænger på bøjlerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne forestille mig at det var for at motivere dem til at ligge på maven, fremfor at ligge på ryggen og lege med legetøjet der hænger på bøjlerne.

Argh det lyder som et fornuftigt bud. Min hjerne var bare helt blank på hvorfor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne forestille mig at det var for at motivere dem til at ligge på maven, fremfor at ligge på ryggen og lege med legetøjet der hænger på bøjlerne.

Det var præcis derfor, jeg pillede bøjlerne af vores ;)

Han ville hellere ligge og kigge op på tingene end at ligge på maven, plus det var i vejen, når vi skulle rulle med ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Simon ligger fint og leger på maven på det, selvom bøjlerne stadig er på, så vi piller ikke vores af. Han bruger dem tværtimod til at hive og skubbe sig frem og tilbage med, imens han ligger på maven, så her er de kun en hjælp!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne forestille mig at det var for at motivere dem til at ligge på maven, fremfor at ligge på ryggen og lege med legetøjet der hænger på bøjlerne.

Noget i den stil ja. Så Leonora hellere ville vende sig for at få fat på legetøj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør også fælles leg nemmere. Begge børn og deres mor har lige leget med klodser sammen på gulvet :)

fgMLbxn.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg pakkede det væk, da E var begyndt at trille ind i det, som ca 5 mdr gammel. Jeg tænkte ike det var nødvendigt længere, da vi også har skumgulv som jer, og samtidigt ville jeg gerne motivere han til endnu mere trillen/liggen på maven.

Men man skal da bare gøre, hvad der fungerer, børn er jo meget forskellige og nogle børn finder jo sjove alternative måder at bruge stængerne på, og det er da super kreativt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER