Katrinemus

I behandling - smalltalk

739 indlæg i dette emne

Jeg testede da jeg var 4+0 og fik taget blodprøve 4+2. Hvor er det spændende :glad

 

Det er helt vildt spændende og helt vildt nervepirrende.... Det er bare så svært at tro at det efter så lang tid muligvis endelig skulle være lykkes...  :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er helt vildt spændende og helt vildt nervepirrende.... Det er bare så svært at tro at det efter så lang tid muligvis endelig skulle være lykkes...  :wub

Kan jeg godt forstå, kan se I har været igang i 3 år, har I haft mange forsøg undervejs?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg godt forstå, kan se I har været igang i 3 år, har I haft mange forsøg undervejs?

 

Vi startede med en kort behandling, fik sat æg op, men negativ test... Så gik vi til lang behandling hvor der desværre ikke blev sat æg op, 3. forsøg var også den lange og der fik jeg sat to æg op, men igen negativ test..  :(  Så holde vi pause i hele 2014 pga. bryllup og så er vi startet op på sidste forsøg her i marts/april...  :)

Inden der havde vi selv forsøgt og jeg skulle tabe mig inden vi måtte starte i behandling..  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi startede med en kort behandling, fik sat æg op, men negativ test... Så gik vi til lang behandling hvor der desværre ikke blev sat æg op, 3. forsøg var også den lange og der fik jeg sat to æg op, men igen negativ test..  :(  Så holde vi pause i hele 2014 pga. bryllup og så er vi startet op på sidste forsøg her i marts/april...  :)

Inden der havde vi selv forsøgt og jeg skulle tabe mig inden vi måtte starte i behandling..

Øv hvor træls, det ikke er gået med de friske forsøg, hvad med fryse forsøg? Er I så i det private nu? Tillykke med brylluppet i 2015 :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor træls, det ikke er gået med de friske forsøg, hvad med fryse forsøg? Er I så i det private nu? Tillykke med brylluppet i 2015 :balloon

 

Vi har desværre aldrig haft æg der var gode nok til at kunne fryses... Så det har vi ikke haft noget af... Vi er stadig i det offentlige, sidste forsøg på Roskilde sygehus...  

Tak  :loveshower

Er også ked af at læse om jeres påskeæg der ikke blev til det i ønskede...  :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har desværre aldrig haft æg der var gode nok til at kunne fryses... Så det har vi ikke haft noget af... Vi er stadig i det offentlige, sidste forsøg på Roskilde sygehus...  

Tak  :loveshower

Er også ked af at læse om jeres påskeæg der ikke blev til det i ønskede...  :(

Lad os håbe det sidste forsøg bliver det forsøg hvor det lykkes og du bliver gravid :wub

Tak ja det er en trist omgang med vores påskeæg :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sidder jeg og venter på at få taget blodprøve... Har tusind sommerfugle i maven og synes der er frygtelig lang tid til kl 13 hvor vi kan ringe og få svaret... :/

Kryds gerne fingre... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sidder jeg og venter på at få taget blodprøve... Har tusind sommerfugle i maven og synes der er frygtelig lang tid til kl 13 hvor vi kan ringe og få svaret... :/

Kryds gerne fingre... :)

Jeg krydser alt hvad jeg kan :) :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser finger for jer :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sidder jeg og venter på at få taget blodprøve... Har tusind sommerfugle i maven og synes der er frygtelig lang tid til kl 13 hvor vi kan ringe og få svaret... :/

Kryds gerne fingre... :)

Jeg krydser fingre!!!!!! Har du slet ikke testet selv? I så fald - hatten af for mega sejhed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sidder jeg og venter på at få taget blodprøve... Har tusind sommerfugle i maven og synes der er frygtelig lang tid til kl 13 hvor vi kan ringe og få svaret... :/

Kryds gerne fingre... :)

 

Ih, hvor er det spændende!!!!! Hep hep hep :yay :glad :yay :glad :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sidder jeg og venter på at få taget blodprøve... Har tusind sommerfugle i maven og synes der er frygtelig lang tid til kl 13 hvor vi kan ringe og få svaret... :/

Kryds gerne fingre... :)

 

Krydser alt jeg kan...hvor bliver det spændende! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sidder jeg og venter på at få taget blodprøve... Har tusind sommerfugle i maven og synes der er frygtelig lang tid til kl 13 hvor vi kan ringe og få svaret... :/

Kryds gerne fingre... :)

Tænker på dig!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sidder jeg og venter på at få taget blodprøve... Har tusind sommerfugle i maven og synes der er frygtelig lang tid til kl 13 hvor vi kan ringe og få svaret... :/

Kryds gerne fingre... :)

Krydser alt det jeg kan :glad :glad :glad :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser alt hvad jeg kan :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg spændt på jeres vegne, Putten :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre en negativ test :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre en negativ test :(

:kram2 det er jeg rigtig ked af at høre :kram havde du blødt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre en negativ test :(

Åh det er jeg ked af at høre!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 det er jeg rigtig ked af at høre :kram havde du blødt?

Nej har ikke fået mens endnu... :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej har ikke fået mens endnu... :/

Øv sikke noget, ved du hvad dit HcG var? Kæmpe :kram din vej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg glemte at spørger... Var opløst i tårer da hun sagde den var negativ :(

Har lige hentet manden fra arbejde.. Kunne ikke holde ud at være alene herhjemme.. Så nu vil jeg putte mig ind til ham...

Krydser bare fingre for den mens så snart kommer, så det kan blive overstået.. Helst inden onsdag hvor vi tager til London..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg glemte at spørger... Var opløst i tårer da hun sagde den var negativ :(

Har lige hentet manden fra arbejde.. Kunne ikke holde ud at være alene herhjemme.. Så nu vil jeg putte mig ind til ham...

Krydser bare fingre for den mens så snart kommer, så det kan blive overstået.. Helst inden onsdag hvor vi tager til London..

Det kan jeg godt forstå :kram2 dejligt han kunne komme hjem nu :) kan godt forstå du gerne vil have det overstået, inden I skal afsted :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg glemte at spørger... Var opløst i tårer da hun sagde den var negativ :(

Har lige hentet manden fra arbejde.. Kunne ikke holde ud at være alene herhjemme.. Så nu vil jeg putte mig ind til ham...

Krydser bare fingre for den mens så snart kommer, så det kan blive overstået.. Helst inden onsdag hvor vi tager til London..

 

Hvor er jeg ked af det på jeres vegne :kram2 Det er bare så hårdt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh kæmpe :kram din vej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER