Katrinemus

I behandling - smalltalk

739 indlæg i dette emne

Må bare lige sige, at dette måske er en af de bedste dage nogensinde i BK behandlings-trådene :D :D

TO(!!!!!!) skønne kvinder får gevinst. Jeg er så rørt og glad på jeres vegne!! Og dette giver forhåbenligt (nyt) håb til alle, dem der går og venter og kæmper i behandlingsverden. Det KAN lade sig gøre.

:loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er en vild dag!!!!! :yay Her eksisterer fornyet håb... Stort tillykke til to dejlige kvinder, og selvfølgelig deres mænd ;) :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halløj... 

 

Bare lidt et undrings spørgsmål.... Jeg har idag fået sat æg op... men sad sålige og kom til at tænke på..

 

hvor hurtigt sætter ægget sig fast hvis man er så heldig..??

 

ved godt det nok er forskelligt, men tænker bare om det er noget det gør med det samme eller om det svømmer lidt rundt inden det bestemmer sig..

 

Hilsner fra en bekymret og forventningsfuld mig.. :-)

 

EDIT..

 

fandt vidst selv mit svar.. :-)

 

Efter ægoplægningen skal du tage den lidt med ro, men ellers leve helt normalt. Da man ved, at et befrugtet æg sætter sig fast i livmoderslimhinden ca. 4 dage senere, er det også af psykologiske årsager hensigtsmæssigt at skabe optimale betingelser for denne proces ved at afholde sig fra store fysiske anstrengelser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halløj... 

 

Bare lidt et undrings spørgsmål.... Jeg har idag fået sat æg op... men sad sålige og kom til at tænke på..

 

hvor hurtigt sætter ægget sig fast hvis man er så heldig..??

 

ved godt det nok er forskelligt, men tænker bare om det er noget det gør med det samme eller om det svømmer lidt rundt inden det bestemmer sig..

 

Hilsner fra en bekymret og forventningsfuld mig.. :-)

 

EDIT..

 

fandt vidst selv mit svar.. :-)

 

Efter ægoplægningen skal du tage den lidt med ro, men ellers leve helt normalt. Da man ved, at et befrugtet æg sætter sig fast i livmoderslimhinden ca. 4 dage senere, er det også af psykologiske årsager hensigtsmæssigt at skabe optimale betingelser for denne proces ved at afholde sig fra store fysiske anstrengelser

Jeg håber at den lille sætter sig fast.

 

Hvor længe har I været igang?  :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halløj... 

 

Bare lidt et undrings spørgsmål.... Jeg har idag fået sat æg op... men sad sålige og kom til at tænke på..

 

hvor hurtigt sætter ægget sig fast hvis man er så heldig..??

 

ved godt det nok er forskelligt, men tænker bare om det er noget det gør med det samme eller om det svømmer lidt rundt inden det bestemmer sig..

 

Hilsner fra en bekymret og forventningsfuld mig.. :-)

 

EDIT..

 

fandt vidst selv mit svar.. :-)

 

Efter ægoplægningen skal du tage den lidt med ro, men ellers leve helt normalt. Da man ved, at et befrugtet æg sætter sig fast i livmoderslimhinden ca. 4 dage senere, er det også af psykologiske årsager hensigtsmæssigt at skabe optimale betingelser for denne proces ved at afholde sig fra store fysiske anstrengelser

 

Det kommer an på æggets udvikling på oplægningstidspunktet. Fik du det lagt op på 2.dagen efter ÆU? Så passer de 4 dage nok meget godt. Jeg fik i sin tid lagt en klasse 4 blastocyst (klasserne går fra 1-6 og siger noget om, hvor udviklet ægget er) op på 5. dagen efter ÆU. Her fik vi at vide, at ægget ville sætte sig fast mellem kl 01.45 og 02.15 den efterfølgende nat. Ret vildt at de kunne forudse det så præcist :P :D

 

Men i hvert fald rigtig meget held og lykke med æggebassen. Håber de næste 14 dage går hurtigt og du snart får rigtigt gode nyheder :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber at den lille sætter sig fast.

Hvor længe har I været igang? :unsure

Tak søde Josephine... :)

Jamen jeg smed p-pillerne tilbage i 2011, så prøvede vi selv inden vi kom i behandling på Roskilde sygehus.. Vi har så holdt en meget lang pause efter 3. Forsøg og er nu igang med det 4... :) (2. Gang blev der ikke sat æg op)

Fik sat 2 æg op igår på 2. Dagen efter ÆU...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde Josephine... :)

Jamen jeg smed p-pillerne tilbage i 2011, så prøvede vi selv inden vi kom i behandling på Roskilde sygehus.. Vi har så holdt en meget lang pause efter 3. Forsøg og er nu igang med det 4... :) (2. Gang blev der ikke sat æg op)

Fik sat 2 æg op igår på 2. Dagen efter ÆU...

Det lyder som en lang og sej omgang, som I gennemgår. Jeg håber virkelig at pausen har hjulpet jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forventer mens i morgen, hvis ikke kroppen skaber sig. Var i ICSI lang protokol, men det blev aflyst. Vi skulle holde en måneds pause, nu venter jeg på mens. Andre der har fået aflyst behandling pga frygt for overstimulering, som kan fortælle om mens var forsinket??? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som tingene ser ud for os lige nu, skal vi formentligt videre til reagensglas.

Vi har talt om tage Herlev hospital, da det er tættest på vores hjem.

Jeg håber derfor at nogle af jer måske kan dele jeres oplevelser?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som tingene ser ud for os lige nu, skal vi formentligt videre til reagensglas.

Vi har talt om tage Herlev hospital, da det er tættest på vores hjem.

Jeg håber derfor at nogle af jer måske kan dele jeres oplevelser?

 

Jeg er i gang ved Herlev, og er glad for at være der. De er søde og varme derude, og jeg føler mig i trygge hænder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som en lang og sej omgang, som I gennemgår. Jeg håber virkelig at pausen har hjulpet jer.

Jeg ved ikke om pausen har hjulpet, men var da optaget af uddannelse, bryllup og for nylig en flytning.. :)

Men selvom der har været pause har det jo været i mine tanker konstant.. Tænk nu hvis vi kunne selv op til bryllup osv hvor vi havde travlt og tænkte på det..

Jeg krydser, tro og håber at denne gang må være lykkens gang for os... :)

Har sygemeldt mig fra arbejdet i de her 14 dage, kan ikke holde ud at være på jobbet og kan bedre slappe af og tænke på noget andet herhjemme :)

Ville i holde pause Josephine eller bare den naturlige pause der bliver når i venter på at komme på Herlev..??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om pausen har hjulpet, men var da optaget af uddannelse, bryllup og for nylig en flytning.. :)

Men selvom der har været pause har det jo været i mine tanker konstant.. Tænk nu hvis vi kunne selv op til bryllup osv hvor vi havde travlt og tænkte på det..

Jeg krydser, tro og håber at denne gang må være lykkens gang for os... :)

Har sygemeldt mig fra arbejdet i de her 14 dage, kan ikke holde ud at være på jobbet og kan bedre slappe af og tænke på noget andet herhjemme :)

Ville i holde pause Josephine eller bare den naturlige pause der bliver når i venter på at komme på Herlev..??

Jeg kan godt forstå, at det har ligget og rodet rundt i hovedet, selvom I ikke har deltaget i behandling. Hvad er jeres problematik, hvis jeg må spørge?

Jeg kan sørmer godt forstå, at du har sygemeldt dig fra arbejdet. Jeg har ike følt mig ordentligt til stede i den sidste uge op til testdag, da mine tanker mere, end jævnligt har kredset om PB.

Jeg håber at det 14 dages "fri" fra arbejde giver dig ro nok til at ruge på det lille æg, så I kan komme glade og lykkelige ud på den anden side.

 

Vi vil holde pause, men jeg tror bare at vi tager den kommende ventetid, som der måtte være med åbne arme, så vi kan koble lidt fra. Vi vil i hvert fald holde sommeren fri fra PB og så starter vi nok til efteråret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i gang ved Herlev, og er glad for at være der. De er søde og varme derude, og jeg føler mig i trygge hænder :)

Synes nok jeg kunne huske, at du kommer derude. Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå, at det har ligget og rodet rundt i hovedet, selvom I ikke har deltaget i behandling. Hvad er jeres problematik, hvis jeg må spørge?

Jeg kan sørmer godt forstå, at du har sygemeldt dig fra arbejdet. Jeg har ike følt mig ordentligt til stede i den sidste uge op til testdag, da mine tanker mere, end jævnligt har kredset om PB.

Jeg håber at det 14 dages "fri" fra arbejde giver dig ro nok til at ruge på det lille æg, så I kan komme glade og lykkelige ud på den anden side.

Vi vil holde pause, men jeg tror bare at vi tager den kommende ventetid, som der måtte være med åbne arme, så vi kan koble lidt fra. Vi vil i hvert fald holde sommeren fri fra PB og så starter vi nok til efteråret.

Ja selvfølgelig må du spørger... :) det er både M's sædkvalitet der har set bedre dage og så mig som de vidst ikke rigtig kan forklarer :/ vi har jo fået æg op 2 gange før men de sætter sig bare ikke fast..

Det gør de jo selvfølgelig denne gang, har også fået en anden efterbehandling og gået til healing både optil og under behandling.. :)

Kan godt forstå i har behov for et pusterum, det er bare en mega hård og lang proces der trækker på ens psyke.. Og forhold hvis man ikke er bevidst om det..

Er sikker på det nok skal lykkes for os begge.. Vi fortjener det sku :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle have mens søndag, men havde ingen symptomer, der talte for at den ville komme. Fik af klinikken fortalt, at min cyklus kunne være kommet ud af balance efter stoppet behandling. Så begyndte jeg at pletbløde "yes nu kommer den" nåede jeg at tænke, men nu sidder jeg her 2 dage efter og mens er ikke begyndt og pletblødningen er fuldstændig stoppet... :box Andre der har oplevet dette???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle have mens søndag, men havde ingen symptomer, der talte for at den ville komme. Fik af klinikken fortalt, at min cyklus kunne være kommet ud af balance efter stoppet behandling. Så begyndte jeg at pletbløde "yes nu kommer den" nåede jeg at tænke, men nu sidder jeg her 2 dage efter og mens er ikke begyndt og pletblødningen er fuldstændig stoppet... :box Andre der har oplevet dette???

Jeg har oplevet min mens rykkede sig et par dage, men eneste gang med blod og så blod stop var denne gang, med graviditet. Har du taget en test bare for at være sikker?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har oplevet min mens rykkede sig et par dage, men eneste gang med blod og så blod stop var denne gang, med graviditet. Har du taget en test bare for at være sikker?

 

Jeg har godt nok overvejet om det kunne være en graviditet, men slår det hen igen, da jeg synes det er total fjollet. Men nu får du mig jo til at revurdere :kuller  :sm  slemme dig.

Jeg er nok nødt til at købe en test :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har godt nok overvejet om det kunne være en graviditet, men slår det hen igen, da jeg synes det er total fjollet. Men nu får du mig jo til at revurdere :kuller  :sm  slemme dig.

Jeg er nok nødt til at købe en test :blush

Sorry :klap  Men ville da være dejligt hvis der er sket et lille mirakkel. Du kan også vente en uges tid og se om der kommer mere mens. Du er ikke startet med ny omgang hormoner endnu vel? For hvis der nu skulle være en spire, så må man ikke tage dem på samme tid. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skidt med det :kiss  Jeg skal tilmelde mig fryseforsøg når jeg får mens, så er en smule utålmodig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skidt med det :kiss Jeg skal tilmelde mig fryseforsøg når jeg får mens, så er en smule utålmodig...

Det kan jeg godt forstå! Du må lige opdatere når du ved noget mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skidt med det :kiss  Jeg skal tilmelde mig fryseforsøg når jeg får mens, så er en smule utålmodig...

 

Kan godt forstå du er utålmodig - jeg er utålmodig, og jeg har stadig to uger tilbage før forventet mens :D :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ventetid er en bitch :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan bevarer man optimisme og troen på at denne gang vil det lykkes... Har en rigtig skidt dag idag hvor jeg ikke rigtig tror på det..  :boo 
Synes ellers alle dage har været rimelige gode og jeg har været optimistisk og sikker på at denne gang er vores gang.. Men ikke idag.. 

 

Lige nu synes jeg der er frygtelig længe til 7. maj hvor jeg skal have taget blodprøve...  :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå! Du må lige opdatere når du ved noget mere.

Test er negativ, så det er bare min dumme krop der driller...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Test er negativ, så det er bare min dumme krop der driller...

Æv æv æv :kiss ! Så håber jeg din mens snart dukker op, så I kan komme til fryseforsøg. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER