Katrinemus

I behandling - smalltalk

739 indlæg i dette emne

Jeg havde ellers sagt til mig selv på forhånd at uanset hvordan min krop skabte sig med kvalme, brystspændinger osv. så var det forbudt at tolke på i forhold til graviditet, da det lige så godt kan være Crinonen. Men det kan man vel godt alligevel så hvis der skulle komme nogle symptomer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu kommer der endnu et Crinonespørgsmål. Sorry Guys.. Min mand og jeg var sammen igår, og idag oplever han kløe og svie selvom vi brugte kondom som der står at man skal. Er der andre der har oplevet det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg smidt p-pillerne igen. Og er ca på cd 16.

Men her i går og i dag, har jeg haft noget trykken og niv i underlivet. Kan det mon være æl der kommer.

For altså ved jo at jeg ikk har regelmæssig mens pga min pcos. Men tør jeg virkelig håbe at det kan være æl. Ved ikk hvor mange dage man kan have ondt før under og efter æl.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søster skal desværre også igang med behandling ved hendes andet barn selvom der ikke var nogle problemer med første.

Hun har lige været inde og få lavet en skyldning af æggelederne. Hun spørger mig om nedenstående men desværre kan jeg ikke svare hende da jeg ikke huske det da jeg selv fik det lavet i sin tid. Måske nogle af jer kan hjælpe:

Blødte du også meget efter HSU? Jeg blødte lidt sådan hele dagen i torsdags hvor jeg fik den lavet. Så stoppede det fredag men begyndte igen fredag eftermiddag.. Og idag så har jeg blødt sådan næsten menstruations mængde hele dagen. Gyn så at der var et æg deroppe da hun skyllede, også tænker jeg om det æg nu er gået til spilde og det er derfor jeg bløder. Jeg fik ikke spurgt gynækologen torsdag hvor meget der var normalt at man blødte bagefter..

Kan i hjælpe?

Min første tanke omkring ægget er at det ikke er gået til spilde med mindre at det har været lige ved at løsne sig. Men selv der tror jwg ikke det ville blive skyldet med ud. Men ved ikke..,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm, jeg ved ikke om jeg kan hjælpe, for det er også over et pr siden jeg fik lavet min - og kan faktisk ikke huske om det var en HSU eller HSG :blush

Jeg pletblødte lidt bagefter, men ikke så meget som mens - og kan ikke huske hvor længe.

Jeg googlede lige lidt ig faldt over dette på en gynækologs hjemmeside:

"Du kan forvente at have lidt blødning fra skeden, efter at Du er blevet undersøgt. Denne blødning kan godt vare nogle dage - det er helt normalt og er ikke noget, Du skal bekymre Dig over."

Så det med længden ville jeg ikke bekymre mig over, men mængden kan jeg ikke svare på. Jeg tænker at der måske er forskel på, hvor "følsomme" folk er dernede?

Men hvis hun er meget nervøs, ville jeg råde hende til at kontakte klinikken hvor hun fik den lavet og høre dem ad. Også til det med om ægget er spildt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i oplevet at have brunt/rødligt udflåd på cd 17.

Ved ikk om det er mens der er på vej eller hvad det er. Er næsten lige stoppet på p-pillerne.

Kan man bløde lidt ved æl? Kan det være det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jubii.. det er ski lykkedes. i første forsøg.... nu håber jeg bare at den bliver hvor den skal..... :blush 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jubii.. det er ski lykkedes. i første forsøg.... nu håber jeg bare at den bliver hvor den skal..... :blush

Tillykke :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jubii.. det er ski lykkedes. i første forsøg.... nu håber jeg bare at den bliver hvor den skal..... :blush

Kæmpe tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jubii.. det er ski lykkedes. i første forsøg.... nu håber jeg bare at den bliver hvor den skal..... :blush

 

Tillykke! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jubii.. det er ski lykkedes. i første forsøg.... nu håber jeg bare at den bliver hvor den skal..... :blush

 

Tillykke :loveshower  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gider ikke vente mere... :boo  Vil bare gerne igang....  :gal  :numse  lige nu er der frygtelig længe til marts....  :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jubii.. det er ski lykkedes. i første forsøg.... nu håber jeg bare at den bliver hvor den skal..... :blush

Tillykke :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gider ikke vente mere... :boo Vil bare gerne igang.... :gal :numse lige nu er der frygtelig længe til marts.... :wacko

Du har sikkert skrevet det, men hvorfor er det først til marts i skal i gang?? Der er jo frygtelig lang tid til :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har sikkert skrevet det, men hvorfor er det først til marts i skal i gang?? Der er jo frygtelig lang tid til :kram2

 

Fordi vi lige skal have sparet de sidste penge sammen, så vi kan købe 3 forsøg... tør ikke løbe an på andet....  :unsure

Og så var der lige noget med noget vægttab som jeg skulle klarer også...  :huh

 

Men ja, der er virkelig længe til marts...  :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gider ikke vente mere... :boo  Vil bare gerne igang....  :gal  :numse  lige nu er der frygtelig længe til marts....  :wacko

 

Det kan jeg sørme godt forstå :kiss :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også mange penge der skal skrabes sammen... Det er en ulige kamp. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også mange penge der skal skrabes sammen... Det er en ulige kamp. :kram

Det er så mange penge... Og er da glad for vi kan spare så meget sammen om måneden som vi kan.. Ellers tog det godt nok lang tid :/

Jeg kan blive så irriteret over at de råber højt om at vi mangler børn i Danmark - knald for Danmark... Og så kan os som ønsker det allermest ikke få hjælp til det...

Der er ingen retfærdighed til :( :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så mega irriterende!! :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger :)

Er der nogle af jer der har fået progestron i flydende form, altså i ampuller som skal trækket op i sprøjte og så i låret?

Jeg hentede det på apoteket i dag, og der var ikke tilskud på det, og det blev heller ikke regnet med i ctr-saldo så det kunne tælle med mod at kunne benytte kronikker bevillingen.

Han på apotektet sagde, at det var sær fabrikeret så derfor ingen tilskud eller indlægsseddel :chin: han sagde jeg kunne spørge på klinikken om de kunne søge en særlig tilskuds ordning på kun det til mig, men han havde ikke hørt nogle få det igennem.

Nå, men kort, har noget af jer fået det? :help

Vi betaler gerne, hvis det kunne hjælpe, we do it for a baby :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer at starte op med noget alternativ behandling inden vi begynder medicinsk behandling.

Men nu kan jeg se at nogle bruger zoneterapi mens andre bruger akupunktur, altså hvad er jeres erfaring og hvad skulle tale for og imod det ene eller andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan desværre ikke være behjælpelig Katrine.

Faf: Har ikke noget for eller imod, men nogle får en kombination af de to...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Katrinemus:

Min søster har skulle tage progesteron i flydende form og stikke ind i lårmusklen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Didda, on 26 Nov 2015 - 10:00, said:snapback.png

Det er også mange penge der skal skrabes sammen... Det er en ulige kamp. :kram



Det er så mange penge... Og er da glad for vi kan spare så meget sammen om måneden som vi kan.. Ellers tog det godt nok lang tid :/

Jeg kan blive så irriteret over at de råber højt om at vi mangler børn i Danmark - knald for Danmark... Og så kan os som ønsker det allermest ikke få hjælp til det...
Der er ingen retfærdighed til :( :boo

 

 

 

Kender det godt vi har lige lånt næsten det hele i banken, da vi kun havde sparet ca ½ delen op.

Det er da næsten umuligt at skulle spare op og så skal vi jo også have til medicinen, som vi også selv skal betale.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Didda, on 26 Nov 2015 - 10:00, said:snapback.png

Kender det godt vi har lige lånt næsten det hele i banken, da vi kun havde sparet ca ½ delen op.

Det er da næsten umuligt at skulle spare op og så skal vi jo også have til medicinen, som vi også selv skal betale.

Vi lånte også nogle af pengene til de to sidste forsøg vi næsten lige har haft.. Resten der var tilbage går til opsparingen vi er igang med nu til 3 nye forsøg.. Til marts burde vi have sparet det hele sammen...

Men ja så kommer der lige medicin og transport til klinikken et par gange eller flere oveni.. Og manden der selv betaler sine fridage eller bruger ferie på det... :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER