Katrinemus

I behandling - smalltalk

739 indlæg i dette emne

Tak, I er så meget flinke  :biglove  :kram2

 

Jeg er glad at høre, at jeg er ikke det eneste der synes Knald For Danmark er lidt ufølsom. Jeg har lige læst det her: https://www.dr.dk/DRPresse/Artikler/2015/10/02/075452.htm?WBCMODE=au.

 

Måske vil det ikke være så slemt som jeg tror, men det skal jeg undgå alligevel. Not worth it.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak, I er så meget flinke  :biglove  :kram2

 

Jeg er glad at høre, at jeg er ikke det eneste der synes Knald For Danmark er lidt ufølsom. Jeg har lige læst det her: https://www.dr.dk/DRPresse/Artikler/2015/10/02/075452.htm?WBCMODE=au.

 

Måske vil det ikke være så slemt som jeg tror, men det skal jeg undgå alligevel. Not worth it.

http://fyrstenogfruen.dk/knald-for-danmark/ ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:biglove

Glimrende skrevet :)

 

EDIT: Jeg må indrømme efter jeg har læst lidt mere, at DRs mål er ikke at peje fingre mod os/dem i behandling men det føles stadig som en lille slag i ansigtet for mig. Jeg ville elske at få 2-3 børn men det har været svært til at få et :( Hmmm, måske er jeg liiidt følsom mht det lige nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg vil bare lige ytre mig om at jeg skal insemineres imorgen!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil bare lige ytre mig om at jeg skal insemineres imorgen!! :yay

Uuuh! Det er så spændende! :yay Jeg krydser fingre for dig.

Jeg ved godt at det ikke fortsætter sådan, men lige nu elsker jeg processen og ligefrem glæder mig til at stikke mig selv hver aften. Og GLÆDER mig til scanning på torsdag og høre hvordan det går med mine små æggebasser :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil bare lige ytre mig om at jeg skal insemineres imorgen!! :yay

Jaaaaa, held og lykke! :yay :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuh! Det er så spændende! :yay Jeg krydser fingre for dig.

Jeg ved godt at det ikke fortsætter sådan, men lige nu elsker jeg processen og ligefrem glæder mig til at stikke mig selv hver aften. Og GLÆDER mig til scanning på torsdag og høre hvordan det går med mine små æggebasser :lol

Hvor er det dejligt at høre, at du har det sådan med processen! :)

Spændende med på torsdag! Jeg er ikke i DK på torsdag, men jeg hepper fra Berlin ;) :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at høre, at du har det sådan med processen! :)

Spændende med på torsdag! Jeg er ikke i DK på torsdag, men jeg hepper fra Berlin ;) :yay

Lyder spændende med Berlin. Rigtig god tur til dig. Og hvor fornemt at der ligefrem bliver heppet fra udlandet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle sammen. 

 

Desværre var der ingen hjerteslag idag. Jeg skal tage en stikpille i morgen tidlig, som vil hjælpe mig at 'bløde ud', hvis man kan sige det. MIt hjerte er i stykker. Kan man sige det på dansk? Hvis nej jeg håber I forstår hvad jeg mener. Jeg er næsten helt færdig med det lort. Jeg glæder mig til, at 2015 er slut.  :boo  :boo  :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle sammen.

Desværre var der ingen hjerteslag idag. Jeg skal tage en stikpille i morgen tidlig, som vil hjælpe mig at 'bløde ud', hvis man kan sige det. MIt hjerte er i stykker. Kan man sige det på dansk? Hvis nej jeg håber I forstår hvad jeg mener. Jeg er næsten helt færdig med det lort. Jeg glæder mig til, at 2015 er slut. :boo :boo :boo

Øv hvor er jeg ked af det på dine vegne.. :( kan bestemt godt forstå du er ked.... :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@Violeta: det er jeg virkelig ked af at høre. Forstår virkelig din smerte. Er selv samme sted nu og derfor tilbage i denne del af forummet :(

I mandags, hvor jeg var 9+1 så vi også ved skanning at hjertet ikke længere slog

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@Violeta: det er jeg virkelig ked af at høre. Forstår virkelig din smerte. Er selv samme sted nu og derfor tilbage i denne del af forummet :(

I mandags, hvor jeg var 9+1 så vi også ved skanning at hjertet ikke længere slog

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er jeg bare ked af at læse det er gået sådan for jer søde :boo

Sender en masse masse tanker din vej :kram2

Tak for tanker!! Det er bare virkelig møg lige nu.. Prøver at fokusere på det positive i at vi blev gravide "så nemt", men er godt nok nervøs for, at der skal gå lang tid før det lykkes igen eller at vi skal igennem flere MA. Det bliver bare så svært ikke at blive mega skuffet, hvis det ikke snart lykkes igen :( og føj hvor er jeg ikke vild med at skulle igang med hormonerne igen! Men ja... Whatever it takes!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej tøser melder mig på banen igen efter en lang pause fra februar hvor jeg var igennem et mislykkes ivf forsøg. I mellemtiden har jeg skiftet klinik fra Odense til Horsens tabt mig 20 kg stoppet med at drikke cola zero. Har fået kampgejsten igen og er rigtig glad for vi er flyttet til ny klinik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og forresten søndag morgen mærkede jeg noget mærkeligt niv i underlivet blev nødt til lige sætte mig ned en 2 min tid kan det have været ægget der satte sig fast på 5 dagen efter æg oplægning? Det er så svært med alle de synthomer for render også på toilet hele tiden især om natten men ved jo godt det kan være eftervirkninger af hormonerne eller crinone.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil bare lige ytre mig om at jeg skal insemineres imorgen!! :yay

Så skete det i dag :yay

Finemor: Er så glad for at høre du er så glad og positiv i processen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle sammen.

Desværre var der ingen hjerteslag idag. Jeg skal tage en stikpille i morgen tidlig, som vil hjælpe mig at 'bløde ud', hvis man kan sige det. MIt hjerte er i stykker. Kan man sige det på dansk? Hvis nej jeg håber I forstår hvad jeg mener. Jeg er næsten helt færdig med det lort. Jeg glæder mig til, at 2015 er slut. :boo :boo :boo

.

Det er jeg virkelig ked at høre :kram2 Håber ikke du mister modet helt. Men giv dig endelig tid til at være ked af det og komme igennem processen...

As2014: :kram2 vil lige give et kram. Det lyder som en virkelig hård omgang... Håber det lykkes igen og blyb bliver trygt i hulen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@Violeta: det er jeg virkelig ked af at høre. Forstår virkelig din smerte. Er selv samme sted nu og derfor tilbage i denne del af forummet :(

I mandags, hvor jeg var 9+1 så vi også ved skanning at hjertet ikke længere slog Vores lille blyp havde også fra starten været ca en uge for lille og der har været for lidt fostervand. Så kom der pludselig mere fostervand og den voksede som den skulle og vrikkede med numsen og vinkede med lufferne. Så vi troede alt var godt igen og nåede at fortælle de kommende bedsteforældre den gode nyhed. Så viste næste skanning at hjertet slog alt for langsomt og helt holdt pause engang imellem. Der fik vi at vide, det nok så sort ud. Og i mandags slog hjertet så ikke længere :(

Jeg blev i går indlagt og fik foretaget udskrabning i fuld bedøvelse. I dag føler jeg mig bare så tom og trist :(

Vi skal nu afvente naturlig mens oh da vi er ude at rejse to uger fra midt til slut november, er jeg bekymret for, om vi bliver nødt til at springe to måneder over og først starte op i januar.. Men ja, der er jo ikke andet at gøre end endnu engang at vente (!!) og se hvornår mens har lyst til at dukke op!

 

Oh nej nej nej. Hvor er livet pisse uretfærdigt :( Jeg er knust på din vegne. Jeg har ingen ord at sige, men jeg kan tilbyde dig en virtuel internet-hånd som du kan holde i gennem vores forfærdelige situationer. Lots of love.   :kiss  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for tanker, piger. Jeg sætter stor pris på det.  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hejsa lige et spørgsmål jeg håber nogen kan hjælpe mig med   :) Er det normalt når man  har været på nedregulering  og lang IVF behandling at ens cyklus bliver længere end den plejer? mit sidste forsøg passede det meget godt med mens skulle komme da den kom. Plejer at have en cyklus der ligger mellem 28-30 dage og er i dag på cyklus dag 36 er det meget normalt? Håber nogen kan hjælpe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle sammen.

Desværre var der ingen hjerteslag idag. Jeg skal tage en stikpille i morgen tidlig, som vil hjælpe mig at 'bløde ud', hvis man kan sige det. MIt hjerte er i stykker. Kan man sige det på dansk? Hvis nej jeg håber I forstår hvad jeg mener. Jeg er næsten helt færdig med det lort. Jeg glæder mig til, at 2015 er slut. :boo :boo :boo

Åh nej! Det gør mig virkelig virkelig ondt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@Violeta: det er jeg virkelig ked af at høre. Forstår virkelig din smerte. Er selv samme sted nu og derfor tilbage i denne del af forummet :(

I mandags, hvor jeg var 9+1 så vi også ved skanning at hjertet ikke længere slog

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skete det i dag :yay

Finemor: Er så glad for at høre du er så glad og positiv i processen...

Jaaa 2+1 idag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER