Ema

gravid badetøj

33 indlæg i dette emne

Jeg har dette sæt fra mamalicious

http://mamalicious.dk/mama-licious/swimwear/mldorine-dotty-tankini/20003547,da_DK,pd.html?dwvar_20003547_colorPattern=20003547_HighRiskRed&forceScope=

 

Det fungere rigtig fint og der er stadig masser af plads til maven. Det eneste der genere mig er den er lidt for nedringet til min smag, men det går her de sidste 2 måneder.

 

Er det, det vandgymnastik for gravide I Viborg du skal til at gå til? Har nemlig også siddet og kigget på det, men jeg er ikke så god til at slappe af i vand...

 

Synes den er flot, er den vatteret i brystet, det synes jeg ikke lige, at jeg kan læse mig frem til... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes den er flot, er den vatteret i brystet, det synes jeg ikke lige, at jeg kan læse mig frem til... :)

Det er den ikke. Der er et ekstra stykke stof på indersiden ved brystet ellers er det ens i stof hele vejen igennem badetøjet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det jeg så på kcl hjemmeside var igår kl. 17, men holdet var aflyst. Og kan ikke finde en ny dato for det... Men tidspunktet passer jo bedst så længe man arbejder ;)

 

Jeg skal lige overveje det. Jeg er ikke så tryg ved vand og jeg kan ikke flyde :D Men jeg ville da synes det er fantastisk med 45 min i varmtvandsbassinet og er sikkert ikke så hårdt som at have Marius med ;)

 

Det bestemmer du selv, jeg tror i hvert fald jeg vil forsøge at tage derind på onsdag, så kan du jo høre om det når vi ses lørdag.

 

Vi kan i øvrigt blive rigtig yndige, hvis du tager med for tror jeg ender med den samme tankini som din :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bestemmer du selv, jeg tror i hvert fald jeg vil forsøge at tage derind på onsdag, så kan du jo høre om det når vi ses lørdag.

 

Vi kan i øvrigt blive rigtig yndige, hvis du tager med for tror jeg ender med den samme tankini som din :lolhit

Haha det vil se godt ud. Ja jeg må lige hører om hvad i laver. Kan alligevel først komme med til maj hvis det er ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ender nok med en ganske alm sort carriwell i stedet. Mine :hophop er allerede for store til en mamalicious xl :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, at det er en videnskab at købe en badedrag!  :lolhit  Når der ikke er bøjle/vatteret bryst, så kan jeg simpelthen ikke finde ud af, hvor godt hold der er på barmen? Den der snor under brystet, som er i mange modeller, holder den babs og nutte godt inde, eller hænger de ligesom bare ned ad maven? :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den har jeg også, men jeg har lidt for lille barm til den.. Har så ikke lige prøvet den i denne graviditet, hvor jeg helt bestemt synes de er meget større end de 2 andre gange, så det kan godt være den passer bedre denne gang..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, at det er en videnskab at købe en badedrag! :lolhit Når der ikke er bøjle/vatteret bryst, så kan jeg simpelthen ikke finde ud af, hvor godt hold der er på barmen? Den der snor under brystet, som er i mange modeller, holder den babs og nutte godt inde, eller hænger de ligesom bare ned ad maven? :blush

Der er ingen hold i snoren.

Det er blot for synsskyld... Jeg startede i en mamalicious badedragt en at større en min almindelige og da jeg syntes at den var for nedringet syede jeg den bare lidt sammen i kavalergangen.

Da maven voksede fra den skiftede jeg til alm. bikini med low cut trusse, som jeg havde købt for mange år siden men aldrig fået brugt, da jeg egentlig syntes at den var for low cut. Men den passede perfekt under maven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER