Ema

gravid badetøj

33 indlæg i dette emne

Må erkende at min badedragt ikke rigtig kan følge med mavens størrelse og da jeg har planer om at begynde på noget vandgymnastik så må jeg jo have fat i noget, det kan rumme maven (og de kolonorme bryster) så hvad kan i anbefale?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har dette sæt fra mamalicious

http://mamalicious.dk/mama-licious/swimwear/mldorine-dotty-tankini/20003547,da_DK,pd.html?dwvar_20003547_colorPattern=20003547_HighRiskRed&forceScope=

 

Det fungere rigtig fint og der er stadig masser af plads til maven. Det eneste der genere mig er den er lidt for nedringet til min smag, men det går her de sidste 2 måneder.

 

Er det, det vandgymnastik for gravide I Viborg du skal til at gå til? Har nemlig også siddet og kigget på det, men jeg er ikke så god til at slappe af i vand...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke fundet noget i Viborg, men derimod i Skive.

Men du kan da tage med og prøve, hvis du har lyst

Og hvor er det noget fint badetøj du har fundet, må lige se lidt nærmere efter hvad de har derinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller hvad med bikini? Der er plads til maven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller hvad med bikini? Der er plads til maven :)

 

Har overvejet det, men er normalt rimelig udfordret på :hophop området ifht bikinier og tænker at det nok ikke bliver nemmere, når nu de allerede er vokset ret meget.

Så håber temmelig naivt at der er mere plads til Babs og Nutte i en venteudgave

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har overvejet det, men er normalt rimelig udfordret på :hophop området ifht bikinier og tænker at det nok ikke bliver nemmere, når nu de allerede er vokset ret meget.

Så håber temmelig naivt at der er mere plads til Babs og Nutte i en venteudgave

Ok det kan jeg godt se- håber du finder det rigtige!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Den har jeg også :)

Og jeg også... Meen synes faktisk ikke den er så stor i størrelsen.. Jeg har en str L, og har fortrudt at jeg ikke tog en større... Mine boobs er str 80D så de er jo heller ikke små ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg også... Meen synes faktisk ikke den er så stor i størrelsen.. Jeg har en str L, og har fortrudt at jeg ikke tog en større... Mine boobs er str 80D så de er jo heller ikke små ;)

Hmm, gad vide om det så er en anden en jeg har.. Jeg har en S, bruger 70C/D og der er egentligt ok af plads til større bryster i min :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, gad vide om det så er en anden en jeg har.. Jeg har en S, bruger 70C/D og der er egentligt ok af plads til større bryster i min :unsure

Ha ha... Det er da mig der har en anden - godt husket af mig må man sige ;) min har halterneck og går lige over i ryggen :)

Men det er også ved maven jeg synes den er lidt stram, og jeg har kun taget 8-9 kg på, så det er ikke fordi jeg er vokset helt vildt.. Hmm...

Til gengæld tror jeg at det er en man godt kan bruge efter fødslen også - det satser jeg på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Øv er total udsolgt :(

Øv den er ellers både pæn og billig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har denne her :) http://mamalicious.dk/mama-licious/swimwear/mljosefine-stripy-swimsuit/20003545,da_DK,pd.html?dwvar_20003545_colorPattern=20003545_SnowWhite&forceScope=

Synes faktisk den er lidt stor i barmen.... men jeg hører så heller ikke til dem, der kæmper med store bryster - måske tværtimod :D

 

Edit - PS. Bruger 75C i BH str og har købt i str S (er normalt str S-M eller str 38), har nu taget 2-3 kg på og er 20+0 i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv er total udsolgt :(

Den er der da i S :)

Jeg bruger normalt 38/M og bruger en S i den her..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg skal på ferie on 24 dage og må indrømme at jeg ikke lige har tænkt på om jeg kan være i min bikini.

Måske jeg skulle finde ud af det inden jeg rejser :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har ikke fundet noget i Viborg, men derimod i Skive.

Men du kan da tage med og prøve, hvis du har lyst

Og hvor er det noget fint badetøj du har fundet, må lige se lidt nærmere efter hvad de har derinde

Var lige inde og kigge i Skive og tidspunktet ser ret træls ud i forhold til mad og børn ;) Tror jeg nupper Viborg såfremt jeg overhovedet har mod på det ;) Det kan klares mens Marius er i DP :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var lige inde og kigge i Skive og tidspunktet ser ret træls ud i forhold til mad og børn ;) Tror jeg nupper Viborg såfremt jeg overhovedet har mod på det ;) Det kan klares mens Marius er i DP :)

Kan du ikke lige linke til det du finder i Viborg, for det kan jeg ikke finde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hmm tror da jeg har rodet rundt i noget, for troede det i Skive var om morgenen. Og synes jeg går læst den der side før. Gad vide om jeg har forvekslet det.

For så passer det i Viborg også mig bedst.

Hvis du har lyst kan vi sagtens prøve sammen en dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har den helt klassiske sorte badedragt med halterneck fra Carriwell til 200kr. Den er fin nok, men også lidt nedringet til mine nu nyvoksede 70H

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har set på en tankini på Asos.... Endnu kan jeg dog skrue mig ned i min alm badedragt fra før vægttab....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm tror da jeg har rodet rundt i noget, for troede det i Skive var om morgenen. Og synes jeg går læst den der side før. Gad vide om jeg har forvekslet det.

For så passer det i Viborg også mig bedst.

Hvis du har lyst kan vi sagtens prøve sammen en dag

Det jeg så på kcl hjemmeside var igår kl. 17, men holdet var aflyst. Og kan ikke finde en ny dato for det... Men tidspunktet passer jo bedst så længe man arbejder ;)

 

Jeg skal lige overveje det. Jeg er ikke så tryg ved vand og jeg kan ikke flyde :D Men jeg ville da synes det er fantastisk med 45 min i varmtvandsbassinet og er sikkert ikke så hårdt som at have Marius med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne tråd mener mig om at jeg nok heller må får købt nyt tøj til når vi skal til Lalandia i starten af maj :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER