Nitzen1987

Hvilken grød?

4 indlæg i dette emne

Malou bliver jo 6 måneder om en god uges tid, så vi skal snart til at starte på grød. Jeg vil gerne selv lave grøden, men er i tvivl om, hvad for noget grød-mel jeg skal købe. Ved min store pige prøvede vi kun hirse men ift. til de bye anbefalinger fra SST skal man nu variere maden noget mere. Så hvilke grødtyper kunne være gode at prøve og hvor kan jeg købe melet til det henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Malou bliver jo 6 måneder om en god uges tid, så vi skal snart til at starte på grød. Jeg vil gerne selv lave grøden, men er i tvivl om, hvad for noget grød-mel jeg skal købe. Ved min store pige prøvede vi kun hirse men ift. til de bye anbefalinger fra SST skal man nu variere maden noget mere. Så hvilke grødtyper kunne være gode at prøve og hvor kan jeg købe melet til det henne?

Her har alt været et hit.

Majsmel

Boghvedemel

Rismel

Havregryn

Majs gryn

Hirseflager

rugbrød (øllebrød)

ville nok starte med mel måltiderne og så tage det lidt grovere når hun er god til at spise grøden.

Jeg har synes de store butikker har det største udvalg som f.eks. Bilka og Føtex.

Jeg ville nok også give hende lidt sveskemos mens maven vender sig til det nye mad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hørt godt om quinoagrød - er der nogen der har kendskab til det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hørt godt om quinoagrød - er der nogen der har kendskab til det?

Min søn var rigtig glad for det :)

Jeg brugte i øvrigt det fra Aurion.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER