Sensommerbaby

Hyggehjørne på værelset

11 indlæg i dette emne

Jeg kunne godt tænke mig at lave en hyggekrog på børneværelset med puder mv. Er der nogle der har billeder og opskrifter, herunder forslag til mål på madrassen og hvordan jeg dyr betrækket bedst?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi byggede et lille hus, lagde madras i bunden og så syede jeg en masse puder til :) hun eeeelsker sin hule :)

w6TBNHQ.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er det fint.... Det er helt perfekt... Jeg kan godt forstå hun er glad for det.

Kan du oplyse nogle mål/ dimensioner? Min dreng er 2 1/2 så det behøver jo ikke være kææææmpe stort men omvendt skal der jo være plads til han kan ligge og hygge ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den måler ca 0,8m x 1m og vi kan sidde der alle 4 og læse historier :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kan man måske bedre fornemme størrelsen fordi hun sidder der

290EXPq.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Perfekt! Hvor er du dygtig og kreativ Mette. Det var lige hvad jeg skulle bruge af inspiration...! Så må vi håbe lillesøster holder sig i babyhulen længe nok til at vi kan nå at lave ej hyggehule til storebror :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Perfekt! Hvor er du dygtig og kreativ Mette. Det var lige hvad jeg skulle bruge af inspiration...! Så må vi håbe lillesøster holder sig i babyhulen længe nok til at vi kan nå at lave ej hyggehule til storebror :)

Vi fik lavet den på en weekend så længere tid behøver det ikke tage. Først skar vi trææt ud. Gav det grunder og lod det tørre, så samlede vi det og malede det 2 gange :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhr det ser bare SÅ hyggeligt ud. Ville ønske vi havde plads til at lave sådan et hjørne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik lavet den på en weekend så længere tid behøver det ikke tage. Først skar vi trææt ud. Gav det grunder og lod det tørre, så samlede vi det og malede det 2 gange :)

Hej Mette, det er så fint det lille hus altså. Hvor højt er det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mette, det er så fint det lille hus altså. Hvor højt er det?

Det er ca 1,5 meter højt på midten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt at denne tråd lige kom op igen, for har ikke kunnet slippe tanken om en hyggekrog til Freja siden jeg så det fine lille hus og her i weekenden fik vi endelig lavet plads til en. Der mangler t blive tapetseret, men Freja elsker den allerede :loveshower

Må se om jeg ikke kan få taget et billede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER