Myliona

Børnehavestart

10 indlæg i dette emne

Xxx

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jer med dagplejebørn: hvad gjorde i?

Hvordan får man den letteste overgang? Hvordan forberedte i jeres tumling?

Dp besøgte bh ofte op til, og så ved bh start, var det indkøring som i dp.

Første dag, var vi der en times tid, og gik da M klarede det fint. Så hentede vi hende til middagstid. Sådan var det i nogen dage, indtil hun ikke længere faldt i søvn efter børnehave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Xxx

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med op til?

Kontakt til børnehaven, omkring opstart? Jeg har intet hørt fra dem, og ved ikke om man bare lige skal ringe og snakke med dem? Sådan også høre hvordan og hvorledes med selve dagen..

Jeg ringede til dem nogle uger inden, for at se stedet, snakke med pædagogerne osv. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med op til?

Kontakt til børnehaven, omkring opstart? Jeg har intet hørt fra dem, og ved ikke om man bare lige skal ringe og snakke med dem? Sådan også høre hvordan og hvorledes med selve dagen..

RING! De har lige så stor interesse i blid indkøring som dig!

Jeg ringer imorgen og aftaler MINDST 3 børnehave besøg inden opstart og jeg regner STADIG med at vi kører blid opstart over en uge-14 dage!

Når vi har været afsted første gang tager vi ind til herning og shopper madkasse, ny taske, gummistøvler og et nyt sæt tøj til hendes første dag! Vi gør det sejt og specielt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Xxxx

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jer med dagplejebørn: hvad gjorde i?

Hvordan får man den letteste overgang? Hvordan forberedte i jeres tumling?

Vores EF lige strategi børnehave. Nu er hun meget nem at have med at gøre åbenbart.

Men vi var i måneden op til ude og besøge børnehaven to gange plus jeg hentede min niece i børnehaven en dag også.

Da vores datter så startede så tirsdag den 7/4 var hun der med far. Da de havde været der li så gik han og aftalen var at hun var der alene et par timer hvor hun også spiste frokost med. Det gik uden problemer.

Onsdag afleverede jeg kl 7 og hentede igen halv tolv. Også der var der ikke nogen problemer.

Vi havde så min søster i baghånden som kan hente hvis det går galt.

Torsdag kg fredag var hun afsted fra 7-1430 da vi begge skulle afsted. Og det hele er gået over alt forventning.

De råder til at de den første uge får korte dage men den mulighed havde vi bare ikke.

En vigtig ting. Kan hun mærke i er trygge så vil hun også være tryg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

DEJLIGT, med et godt besøg :D 

Det er så skønt, når man kan se at de trives, det gør en smule mere tryg ved hele situationen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt!!! Mie var vist mest bare nysgerrig og genert. Ikke et dårligt besøg for sådan er Mie jo bare!!! Men er spændt på indkøringen :unsure jeg ved jo det bliver godt, lige meget hvor hårdt det bliver. Men ihh...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER