Rjs

Bamse

6 indlæg i dette emne

Vi har et lille problem her hjemme. Vores dejlige dreng på 16 måneder fik en muldvarp bamse fra ikea ( som nu ikke kan købes mere nogen steder) da han blev født nu kan han ikke sove i sin seng uden og nu heller ikke i barnevognen uden den, problemet er når han skal i dagpleje på tirsdag skal jeg så give ham den med også ta den med frem og tilbage hver dag? eller skal jeg lade den blive hjemme og håbe på dagplejemoderen kan få ham til at sove uden?

Jeg ved godt det er en mega dårlig vane vi selv er skyld i at have givet ham, i starten var det ko bare helt vildt sødt at han bare var mege forelsket i denne her mulle, men nu er det lidt en belastning han kun har tryghed i en bamse og ikke flere :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den skal han da bare have med. Vores søn har en kanin som han er ufatteligt glad for og den kom bare med frem og tilbage. Synes det er synd at skabe utryghed - det er jo i forvejen stort at skulle i dagpleje.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores datter har også en bamse hun er meget knyttet til hun er 4 nu, og fik den da hun var et par dage gammel.. Da hun begyndte i dagpleje fik hun den med, men kun til at sove med, så de andre børn ikke legede med den.. Nu hvor hun går i børnehave er den også med, men kun i bilen, da jeg er bange for at glemme den i børnehaven.. Og personligt synes jeg der ser meget bedre ud at et barn er knyttet til en bamse, frem for de børn der render rundt med en sutteklud (stofble)..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sørg for at købe 2 stk til den næste.

Vi købte 2 kaninnusseklude til C, da hun var spæd, en til sengen og en til barnevognen. Det er først inden for de sidste 2 uger, at hun har fundet ud af, at hun har 2 :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi valgte en anden bamse som Noah kun sov med i dp. Den var med fra dag 1, og nu forbinder han sove i bh = den anden bamse.

Han har 2 ens misser hjemme og en skildpadde i bh.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres dejlige svar :-).

Vores har haft en dejlige uge efter påskeferien. Havde en snak med vores dagplejemor og vi aftalte at han havde sin bamse med, men fik den kun hvis han ikke ville sove uden, og han har ikke brugt den en eneste gang i denne uge. Hun mener det er fordi han er vandt til den måde hun gør tingene og at det alt er nemmere at snøger mor og far. Ja en uges ferie hjemme sammen med mor og far kan gøre meget ;-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER