Lovely Lady

Hvor mange er gravide igen?

5 indlæg i dette emne

Som overskriften siger, jeg er lidt nysgerrig efter, hvor mange af os, der er gravide igen? Eller arbejder på det?

Efter et længere forløb, så glæder vi os helt vildt til at udvide familien med en Halloween-baby :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her venter vi lidt endnu. Er der hvor jeg godt kan mærke jeg er ved at være klar men rent praktisk vil jeg bare gerne have 3-3,5 år imellem dem. Vil gerne vigga er færdig med at være afhængig af sin klapvogn så vi ikke skal ud med to vogne når vi er på tur. Derudover vil jeg gerne hun er færdig med middagslur så jeg ikke skal stå med to børn der sover på forskellige tidspunkter... Og så kunne jeg egentlig også bare godt tænke mig at vigga kunne forstå mere og hun på en eller anden måde vil kunne udtrykke sig bedre så hun måske forstod lidt at hun skulle være storesøster :) men altså det vil jo betyde at vi skal vente længe med at gå i gang så nu må vi se om vi kan vente haha

Hvor spændende med en lille Halloween baby :D stort tillykke :) :) glæder mig til at følge med på sidelinjen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her venter vi lidt endnu. Er der hvor jeg godt kan mærke jeg er ved at være klar men rent praktisk vil jeg bare gerne have 3-3,5 år imellem dem. Vil gerne vigga er færdig med at være afhængig af sin klapvogn så vi ikke skal ud med to vogne når vi er på tur. Derudover vil jeg gerne hun er færdig med middagslur så jeg ikke skal stå med to børn der sover på forskellige tidspunkter... Og så kunne jeg egentlig også bare godt tænke mig at vigga kunne forstå mere og hun på en eller anden måde vil kunne udtrykke sig bedre så hun måske forstod lidt at hun skulle være storesøster :) men altså det vil jo betyde at vi skal vente længe med at gå i gang så nu må vi se om vi kan vente haha

Hvor spændende med en lille Halloween baby :D stort tillykke :) :) glæder mig til at følge med på sidelinjen :)

Tark :) :) :)

Vi havde nok også ventet lidt, hvis ikke vi havde haft fertilitetsudfordringer og været omtrent på alder med Tollundmanden og Egtvedpigen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin med lillesøster d. 14 April :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin med lillesøster d. 14 April :)

️Nøj! Det er jo nærmest nu :D Skønt! Stort tillykke :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER