skruk

sko str 16/17

10 indlæg i dette emne

Hvor køber jeg sko til Im? Bundgaard går kun ned til str 18 :( pris er underordnet, Jeg vil bare gerne i en fysisk butik og købe. Vi har også spurgt i babysam.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har I været i Salling? Jeg synes, de plejer at være gode til at vejlede og tænker også at de er villige til at bestille hjem, hvis det er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I været i Salling? Jeg synes, de plejer at være gode til at vejlede og tænker også at de er villige til at bestille hjem, hvis det er :)

Nej, er sjældent vi er inde i byen, men helt sikkert en mulighed i Salling. Vi har kigget i centret og hos babysam i City Syd. Men vi er også villige til at tage til Århus, hvis det er :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Growingfeet.dk har en Adidas begyndersko i str 17. Den er godt nok lyserød, men mon ikke også den findes i en drengefarver, hvis du kan finde en butik der forhandler Adidas?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Growingfeet.dk har en Adidas begyndersko i str 17. Den er godt nok lyserød, men mon ikke også den findes i en drengefarver, hvis du kan finde en butik der forhandler Adidas?

Det vil jeg lige kigge på, tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil jeg lige kigge på, tak :)

Brandos.dk har også lidt du måske kan bruge til inspiration :)

Eller tænker jeg måske overtrækssko? Det brugte vi til Noah, men det kommer selvfølgelig an på hvor meget støtte han har brug for.

Kom lige i tanke om godesko.dk har ikke set om de har så små sko, men de er ellers rigtig søde til at vejlede når man køber sko.

Edit: godesko.dk har babybotte i str 17. Jeg har dog selv forgæves ledt efter en fysisk forhandler i Danmark :( men du kan sende billeder til dem af foden, så km de evt hjælpe dig ud fra det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Deichmann har Adidas :)

www.deichmann.com/DK/da/shop/home-smaborn/home-smaborn-bornesko//00013001276979/Adidas*Sneaker.prod?r=5&c=3&filter_size=212@17&orderby=topseller&st=PRODUCT&filter_cat=home-smaborn/home-smaborn-bornesko&s=1

Og ifølge hjemmesiden så er de hjemme i skalborg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak for gode råd :) immanuels fod er kun 8,5 cm, så en str 17 blev for stort :( men skofus kan købes ned til str 16, så vi har bestilt en sød Brun sko hjem, så er vi spændte på om den passer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER