jeanette33

"Sur" på mor? :-(

3 indlæg i dette emne

Hej mødre :-)

Håber i kan give lidt feedback!

Det er sådan jeg har ofte oplevet Frederik (22 mdr) er begyndt at "blive sur" eller sådan lidt ligeglad med mig når far fx er hjemme. Jeg tænkte det kunne være han var blevet lidt farsyg, for så ofte ser han ham jo ikke, hvilket også er fint. Det jeg så bare syntes er mærkeligt er at selvom han vil far lidt mere til tider, er det ikke sådan jeg ikke kan være alene med ham, tage ham i bad, putte ham osv. Han vil også gerne med mig ud at lave bad fx.

Jeg har dog lagt mærke til at hvis jeg er begyndt at sige nej til ham, eller fx "mor skal ikke med ud at gå denne gang" bliver han "sur" på mig og vil hverken sige farvel eller Hej igen..

Altså hvis jeg ikke lige er der eller gør hvad han gerne vil jeg gør kan han "afvise" mig resten af dagen??? Hvis far siger nej tager Frederik det som et nej, men bliver ikke "sur" på ham som ved mig? Forstår det bare ikke? :-/ ligesom dengang jeg lå syg var han rasende og mener rasende på mig i nogle dage? Men far tager væk en hel weekend siger han intet til?

Min kæreste siger blot det er fordi vi har et stærkt bånd, mig og Frederik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Enig med din kæreste! Uden at kende jer, så lyder det for mig til at jeres dreng er meget glad for dig og derfor "sårer" det ham mere, når du så ikke lige kan være der. Han kan have svært ved at rumme de følelser nu, men det bliver bedre efterhånden som I kan snakke om det og han bliver bedre til at sætte ord på. Men sjovt er det ikke for mor! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah slår mig nogle gange for tiden og ved mig forleden. Min mand har lige været væk og er kommet hjem efter en operation. Han kan også blive vældig vred, men jeg oplever nu, at jeg i meget høj grad har været der for Noah og har været ekstra obs på hans behov, så han faktisk bed i ren kærlighedsøjemed...

Det med at slå er formodentlig noget med, at det har været mig, der har været den udøvende forældre. Da min mand skal passe på sin nyopererede næse og har haft ondt/sovet dårligt. Så det giver 1) at skylle hjælpe Noah med at sætte ord på det hele 2) give ham masser af kærlighed. 3) for Noahs vedkommende give ham løbetid, hvor han kan få brændt noget seriøst energi af, da det ellers kommer ud som negativ energi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER