Barbamama

Bumgenius V4 med knapper - hvor?

38 indlæg i dette emne

Er der nogen, der vil anbefale et sted at købe BG V4 med knapper? De steder, jeg kan finde sender enten ikke til Danmark, eller også er forsendelsen rigtig dyr, eller også har de ikke de farver, jeg vil have (White, blossom og countess) <_<

Nogle gode bud? :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det ved jeg desværre ikke...

Men må jeg spørge om det er dem du tænker til nyfødt? Eller du tænker nogle andre der?

Jeg vil gerne have til nyfødt denne gang, men er lidt lost...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hvis lillepigen bliver så stor som storebror, så tænker jeg godt, at hun kan bruge dem fra start, men ellers har vi nogle totsbots teenyfit, som vi har været glade for, og som jeg overvejer at købe flere af (hvis jeg kan finde ud af hvor :chin:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med enten Kingdomfluff eller funkymonkeypants begge co.uk? 

 

Du kan evt. skrive til dem, hvis farverne ikke er tilgaengelige. Jeg ved at Emma hos FMP i hvert fald gerne bestiller ekstra-ordre med, naar hun alligevel bestiller, saa proev da at skrive til hende :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Teeneyfits faas samme steder :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen engelske webshops sender BG ud af landet :( fandt en tysk der vidst gjorde på et tidspunkt, men fik aldrig bestilt noget 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

How, FMP nej.... Men skriv da til Laura hos kingdomfluff... ellers kan jeg se, om jeg kan finde dem i Italien og hvad det kan koste at sende til DK. Det er ikke sikkert de vil sende ud over landegraenserne, for det koster mere i skattehejs at kunne det. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh jeg er bare ikke rigtig nået til det punkt, hvor jeg orker en masse hejs med at maile og undersøge :blush

Ønsker mig en side, hvor jeg bare kan klikke "bestil" og så færdig :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Saa maa du selv google ;) 

 

Tysk: "Bumgenius stoffwindeln"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Saa maa du selv google ;)

Tysk: "Bumgenius stoffwindeln"

Jeg googler på livet løs :D

Men super at få det tyske ord :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg googler på livet løs :D

Men super at få det tyske ord :super

 

Jeg kender det  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver så international her :rolleyes

Jeg kan informere om at stofbleer hedder Toybleier på norsk og Couche Lavable på fransk :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Pannolini lavabili" paa Italiensk  :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Pannolini lavabili" paa Italiensk :balloon

Haha det er hermed også googlet :balloon Men det ser umiddelbart noget sort ud :unsure Og på amazon koster de 80-100 euro pr stk?!?!?! :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha det er hermed også googlet :balloon Men det ser umiddelbart noget sort ud :unsure Og på amazon koster de 80-100 euro pr stk?!?!?! :huh

Er fragten for dyr på engelsk Amazon? Eller hvad er finten der...? Bær over med hende, der intet ved om stofbleer, og kun har købt bøger på Amazon... :)

Edit: forsøgte mig lige, og jeg kan godt se, at 20€ er den del for fragt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er fragten for dyr på engelsk Amazon? Eller hvad er finten der...? Bær over med hende, der intet ved om stofbleer, og kun har købt bøger på Amazon... :)

Edit: forsøgte mig lige, og jeg kan godt se, at 20€ er den del for fragt <_<

Jeg havde ikke engang kigget fragten på amazon, det var bleerne i sig selv, der var volddyre :wacko

MEN jeg har fundet en tysk side, hvor man kan få en 10-pak i "Mädchen" for 217€ + 10€ i porto. Der er sikkert ikke udelukkende de lyserøde deri, men det er ok til den pris, synes jeg :)

Nu håber jeg bare, det falder i hak. Jeg kom til at vælge en betalingsmetode, som tilsyneladende ikke virker i DK, og jeg kan ikke finde ud af at ændre ordren til paypal (alm visa var mærkeligt nok ikke en mulighed :huh), så jeg har sendt dem en mail og fået svar at de holder påskeferie indtil 13/4. Spændende spændende :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt i øvrigt også en schweizisk side, der solgte dem til noget a la 250 kr stykket + porto. :rolleyes Og så har jeg fundet en fransk side, der sælger dem for 24€ og 10€ i porto, men som kun har hvid, grøn, pink og grå. Så det KAN lade sige gøre, men det er lidt klip en hæl og kap en tå-agtigt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så lærte jeg ordet "ble" på flere sprog :lolhit

Spansk: Pañal

Hollandsk: Luier

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

http://www.amazon.co.uk/Bumgenius-Cloth-Nappy-Snap-Grasshopper/dp/B003VRGYT0

Jeg ved ikke, om 18 £ er usædvanligt?

Men super at du fandt en løsning :D

Hov, godt set :) 18£ er meget standard (jeg har fundet en del til 45€ og højere). Men babame sender ikke BG udenfor UK. :)

Edit: Hmm mærkeligt. Såvidt jeg kan se, vil de GODT sende til DK via amazon (Dog for 25£ i forsendelse :rolleyes), det står det ellers på deres hjemmeside, at de ikke gør :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, godt set :) 18£ er meget standard (jeg har fundet en del til 45€ og højere). Men babame sender ikke BG udenfor UK. :)

Via Amazon ikke? Jeg kunne da godt få lov at lægge i kurven og beregne fragt til min adresse :unsure nå, jeg skal ikke kloge mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Via Amazon ikke? Jeg kunne da godt få lov at lægge i kurven og beregne fragt til min adresse :unsure nå, jeg skal ikke kloge mig :)

Jeg prøvede også lige for sjov og har tilføjet edit til mit tidligere indlæg :) (Men alligevel... 25£ pund i forsendelse :o)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøvede også lige for sjov og har tilføjet edit til mit tidligere indlæg :) (Men alligevel... 25£ pund i forsendelse :o)

Jap (20 sagde den dog hos mig - pudsigt) - det kræver enten, at prisen på selve bleerne er bedre end et andet sted med lavere fragt, eller at man er rigtig presset :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jap (20 sagde den dog hos mig - pudsigt) - det kræver enten, at prisen på selve bleerne er bedre end et andet sted med lavere fragt, eller at man er rigtig presset :)

Præcis, og ikke er nærig :P Nok vil jeg gerne have stofbleer, men 250 kr (måske var det dyrere for mig, fordi jeg lagde flere i kurven?) for PORTO, det har jeg bare svært ved :D

Anyway, har fået mail fra tysk sælger med E-mail-adresse tilknyttet paypal, så nu har jeg overført, og så tror/håber jeg på, at det går i orden :loveshower Kryds fingre for, at der er mange tøsefarver i pakken! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis, og ikke er nærig :P Nok vil jeg gerne have stofbleer, men 250 kr (måske var det dyrere for mig, fordi jeg lagde flere i kurven?) for PORTO, det har jeg bare svært ved :D

Anyway, har fået mail fra tysk sælger med E-mail-adresse tilknyttet paypal, så nu har jeg overført, og så tror/håber jeg på, at det går i orden :loveshower Kryds fingre for, at der er mange tøsefarver i pakken! :goodluck

Krydser :) Gad i øvrigt vide, hvorfor de (tilsyneladende) ikke forhandles i Danmark.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER