dhg

børnetøj i flensborg

7 indlæg i dette emne

Vi har snakket om at tage et smut til flensborg i weekenden.

Hvor er det godt at købe børnetøj der nede..??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ingen steder haha jeg synes i hvert fald det er en tand for "tysk" hvisan kan beskrive det sådan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg ingen erfaring med at købe børnetøj i Tyskland generelt, men der findes en børnetøjsbutik i centeret Galleria, der ligger i gå-gaden. Der ligger en butik, der hedder Kimola, som forhandler børnetøj.

Ellers er der også Karstadt, som har en børneafdeling.

Og nej, tøjet er ikke "tysk". Det er en fordom. ;) Tyske børn går stort set i den samme tøjstil som danske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen steder haha jeg synes i hvert fald det er en tand for "tysk" hvisan kan beskrive det sådan.

Jeg ved ikke rigtig hvad du mener.

Sidst vi var afsted, fandt vi et sted hvor de sælger småfolk. katvig, molo, idat mv. til under halv pris hvad man kan få det til her i danmark.

Jeg ville så ment bare høre om der var andre stedere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke rigtig hvad du mener.

Sidst vi var afsted, fandt vi et sted hvor de sælger småfolk. katvig, molo, idat mv. til under halv pris hvad man kan få det til her i danmark.

Jeg ville så ment bare høre om der var andre stedere.

Personligt synes jeg slet ikke tøjet er som her i DK medmindre man går i H&M hvor de jo har det samme som herhjemme. Jeg ved der er en enkelt butik i Galleriet på gågaden som sælger Name It og Esprit + mange andre tyske mærker.

Hvor har du fundet den butik som sælger danske tøjmærker? Det kunne da være jeg skulle forbi den næste gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg ved at der ligger en dansk/tysk butik i Süderlügum også lige lidt over grænsen - men lidt længere vest på v. Tønder. du kan se adressen på hjemmesiden på http://www.kidsnbaby.dk/ - Det er en butik jeg personligt er glad for at handle i og også lidt billigere en de danske.

Kh.

Ann

Øhhh- der er jo ikke noget tøj på den hjemmeside ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt... Så var der lige en annonce fra en tysk børnetøjsbutik med Småfolk i min ugeavis i dag. Fresh for kids og ligger på adressen norderstrasse 91 i Flensborg.

Det skal jeg helt sikkert prøve en dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER