Ema

Hvordan går det?

4 indlæg i dette emne

Nu er vi så småt ved at være halvvejs igennem vores graviditeter, så må det være på sin plads med en lille status-tråd.

Så hvordan går det?

Kan jo lægge ud selv: jeg døjer stadig med kvalme og :puke, dog heldigvis ikke så meget som tidligere

Der er masser af liv i maven og jeg mærker lillebror flere gange dagligt, ligesom det også er lykkedes min mand st mærke ham en enkelt gang.

Vi har lige været til MD hvor alt så fint ud. Eneste lille men er at min moderkage ligger delvis foran livmoderhalsen, men det gjorde den også ved storesøster og det rettede sig, så det bekymrer mig ikke så meget. Og så får vi et ekstra kig ind u maven til kontrol i uge 34. Det bliver dejligt :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Havde tænkt på det samme :-)

 

Træls med kvalme og opkast :/ Det er utroligt du skal være hårdt ramt. Dejligt i får en scanning til, er det i forhold til fødselsen, at det er bedst moderkagen vender sig?

 

Vi var til scanning idag og LILLEBROR trives og ville bestemt ikke have scannet sit hjerte, så han vendte ryggen til med det samme, som sygpl. fik ham vendt :-D

 

Jeg har det godt, spiser småt og mine smerter i låret kommer og går. Jeg må være blød i bækkenet, har en nerve der går i klemme nogen gange om dagen, men det gør sindssyg ondt...

 

Kram til jer piger

post-11123-0-93654000-1427804301_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen her går det enlig også stille og roligt, jeg er begyndt og have rigtig ondt i bækkenet og det nedeste at mave hele tiden så det er rigtig træls. Så glæder mig til Bjørk begynder I vuggestue på tirsdag så jeg forhåblig kan få det lidt bedre og blive den mor jeg gerne vil være for hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også fået det bedre i løbet af de sidste 14 dages tid, dog stadig en del kvalme om eftermiddagen og især aften. Men det går frem ad :-)

Vi var til scanning i dag og fik at vide vi venter os en sød lillebror. Mærker nogle små spark indimellem, men da min moderkage ligger ud mod navlen er det ikke så tydeligt endnu.

Efter 2 måneders sygemelding, starter jeg på arbejde igen efter påske. Jeg er gartner så er meget spændt på om jeg kan holde til det. Jeg må jo bare tage en dag ad gangen. Forud for min sygemelding har jeg været vintetfyret, så min chef ved ikke noget om jeg er gravid.

Så det bliver spændene at møde op med en mave jeg ikke rigtig kan skjule mere :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER