Elisamus

Str 44, hvor i Aalborg

34 indlæg i dette emne

Det er skam heller ikke fordi jeg betvivler måden det bliver gjort på ;) - er bare nysgerrig!

Kan jeg godt forstå når man selv har været i tvivl. Og jeg kan sagtens forstå det var vigtigt liff blev vejet hver gang nu hun var en lille fighter :)

Det er også sjovt der er så stor forskel. Det var nemmere med Asger da vi var på neo. Han fik jo mme så vi er udfyldte jo bare et skema og så blev han også bare vejet hver 2-3 dag. Men han havde jo også en kampvægt i forhold til liff og Klaudia ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville faktisk gerne have haft vejet Im før og efter hver amning, men det var simpelthen ikke en mulighed :(

Det er vist ret normalt på Neo i Herning.

Hvor stor var IM ved fødslen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg godt forstå når man selv har været i tvivl. Og jeg kan sagtens forstå det var vigtigt liff blev vejet hver gang nu hun var en lille fighter :)

Det er også sjovt der er så stor forskel. Det var nemmere med Asger da vi var på neo. Han fik jo mme så vi er udfyldte jo bare et skema og så blev han også bare vejet hver 2-3 dag. Men han havde jo også en kampvægt i forhold til liff og Klaudia ;)

Ja der er jo forskel på præmature og mature børn :-) - nogen gange havde det sq da også været nemmere hvis der var digitalt display i babsen som kunne vise hvor meget baby havde spist :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja der er jo forskel på præmature og mature børn :-) - nogen gange havde det sq da også været nemmere hvis der var digitalt display i babsen som kunne vise hvor meget baby havde spist :p

Ha ha Ja det kunne være en smart opfindelse Sara :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha Ja det kunne være en smart opfindelse Sara :D

Hehe ja ikk? :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiiiiiii, vægten sagde i dag 2554 g og en vægtøgning på 104 gram på 2 dag, så nu røg sonden i skraldespanden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt fedt fedt! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuuuuu vi kommer hjem på orlov i dag og skal til kontrol vejning på mandag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuuuuu vi kommer hjem på orlov i dag og skal til kontrol vejning på mandag...

Hvor dejligt :glad håber at hun holder ved den gode vægtstigning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER