Antonsmor82

Træt med træt ovenpå

7 indlæg i dette emne

Hold nu op jeg er en zombie!! Er træt fra jeg står op til jeg går i seng! Står op med min dreng på 2 Kl 6.00 hver dag og går i seng kl 19.30-20.00, hver dag! Yes this is my life! Orgh ja sover lur fra 13-14.30 osse! Hver morgen jeg står op glæder jeg mig til at jeg skal sove igen. Jeg er ik depri el noget bare GRAVID. Jeg sammenligner hele tiden med min første graviditet hvor heg hele vejen igennem fra skånet fra gener og fuld af energi! Denne gang.... Vældig anderledes! Zzzzzzzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan også sove heeeele tiden. Når jeg altså ikke lige er sulten ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan også sagtens sove hele tiden hehe, og når baby kommer, så er der endnu en grund til at være træt hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i en periode og har egentlig været det i et stykke tid, hvor jeg ikke er så træt hele tiden. Hvilket er rart. Men jeg ved at det vender tilbage ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også tænkt på at få lægen til at måle blodprocent, da jeg også er kamp træt hele tiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også stadig mere træt end normalt.. Nogen gange er jeg bare faldet i søvn imens jeg sidder i lænestolen eller i sofaen.. Det er lidt pinligt, når folk opdager det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER