Myliona

Hertil Børn og kæledyrs død..

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

årh altså, hvor er hun sød. :) det tacklede hun ret godt, må man sige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åååååh søde tøs. Er du ok? Det er ikke sjovt når ens dyr skal aflives.

Hvorfor har i egentlig måtte aflive ham (sorry hvis du har skrevet det et sted men ikke ikke så meget rundt i øjeblikket :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske du skal forberede dig på, at I kommer til at tale en del om det, hvor hun spørger efter hunden og siger at den kommer igen.

Me. Var kun 1 1/2 år da vi måtte aflive vores kat pga. Alderdom, tilfældigt sad hun og bladrede i mine billeder på telefonen for 1 måneds tid siden og fandt et billede af katten, hvor hun så fortalte det var vores kat og den gik udenfor i haven, hvor jeg så fortalte at den var i himlen og den var en af de stjerner vi kan se om aftenen.

For 1 1/2 måned siden måtte vi aflive vores hund, som hele tiden har været Me.s hund, hun blev kun 1 år og 2 mdr., så vi nåede at have hende knap et år. Den første dag spurgte hun et par gange hvor hunden var henne, hvor jeg svarede at hun var død og nu var oppe i himlen. Siden har hun løbende spurgt til hunden og vi snakker om, at den ikke kommer tilbage, men at den leger med katten, som hun også stadig kan finde på at spørge til.

Det er hårdt at sidde og tale om det dyr man har mistet, men de har også mistet, så det er bedre at de ser, at man er ked af det, og fortæller at man savner dyret, men at de har det godt i himlen (eller hvor man nu vil sige de er henne).

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Puha det er da også noget af en omgang. Det er godt nok gået stærkt :boo

Rigtig god ide at lade din kæreste få et par dage til at komme sig. Det er der ikke nogen grund til at Camille ser.

Shortys ting skal helt klart fjernes. Både for jeres skyld men også for Camilles. Det vil hun ikke kunne forstå...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For jeres egen skyld, så fjern Shortys ting. Det er SÅ hårdt, at se på den tomme kurv, se på snoren osv.

Jeg har gemt Dusers halsbånd, og resten blev givet væk.

Det er en forfærdelig situation og det er en så hård tid i går i møde, men det bliver bedre!

Selv om i ikke har Shorty mere, så gå en tur. Få noget frisk luft og plads omkring jer.

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER