Guest

Vis jeres bule ;)

249 indlæg i dette emne

Her er min 9+0

Ona5YEa.jpg

(Undskyld tøjet men jeg havde en hjemme rengørings dag igår ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har jeg i dag taget mit første mavebillede!

Jeg tror stadig ikke andre folk tænker noget, andet end de måske tænker at jeg er lidt tyk. :D Men jeg har normalt helt flad mave, så jeg føler bestemt selv at der begynder at ske noget nu!

 

Her i dag 13+0  

post-10317-0-55894800-1427487859_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9+0 (2.gangs gravid :whistling)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg i dag taget mit første mavebillede!

Jeg tror stadig ikke andre folk tænker noget, andet end de måske tænker at jeg er lidt tyk. :D Men jeg har normalt helt flad mave, så jeg føler bestemt selv at der begynder at ske noget nu!

Her i dag 13+0

rsz_20150327_140026.jpg

Umiddelbart ikke til at se der ligger to små bebser derinde ;) ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart ikke til at se der ligger to små bebser derinde ;) ^_^

 

Hehe, der ligger også kun en enkelt  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, der ligger også kun en enkelt :D

Haha - Nåeh, ja, sgu da! Det er Dino, der har to. Sorry :blush

Heldigt, at jeg ikke skrev man godt kunne se der ligger to :o :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

11 + 0 :)

:biglove 

(hvor er jeg dog glad for det ikke kun er mig det er tydeligt på, så relativt tidligt :blush Yay, for andre 2.gangsmødre i TG ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så eddermaneme også gravid ud i går...men jeg tror bare, det var fordi jeg havde spist for meget gluten ;)

 

Jeg venter lige med at uploade til det ikke bare er et "flæsk"-billede, men hvor ser I bare dejlige ud (eller jeres maver gør i hvert fald). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:biglove 

(hvor er jeg dog glad for det ikke kun er mig det er tydeligt på, så relativt tidligt :blush Yay, for andre 2.gangsmødre i TG ;))

Åh ja... De lyver ikke, når de siger, at det går stærkt anden gang... :rolleyes Jeg ser virkeligt frem til nakkefoldsskanning, så jeg for alvor kan komme ud af graviditetsskabet.

Og griner Fister! Du er garanteret så fin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja... De lyver ikke, når de siger, at det går stærkt anden gang... :rolleyes Jeg ser virkeligt frem til nakkefoldsskanning, så jeg for alvor kan komme ud af graviditetsskabet.

Og griner Fister! Du er garanteret så fin :)

Jeg vil virkelig også gerne ud på den anden side af NF. Jeg har egentlig ikke været nervøs siden vi så hjerteblink 9+5, men Maustique´s forfærdelige historie i dag har ændret godt og grundigt på det :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil virkelig også gerne ud på den anden side af NF. Jeg har egentlig ikke været nervøs siden vi så hjerteblink 9+5, men Maustique´s forfærdelige historie i dag har ændret godt og grundigt på det :unsure

Ja... Det er ubeskriveligt forfærdeligt...

Jeg ved ikke hvornår, jeg bliver helt tryg (inklusiv hilder op med at tjekke for blod), men jeg hååååååber på en god NF, og på at det så giver ro...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var simpelthen så forfærdeligt for dem. Nu har jeg jo fået overstået NF og ja jeg kan sige at det giver en smule ro i sindet. Men jeg er kommet frem til at helt ro får jeg nok aldrig. Der går ikke en dag hvor jeg ikke bekymrer mig om babyen derinde har det godt. Nu er det min første så jeg tænker at det måske bare høre med til det at blive mor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var simpelthen så forfærdeligt for dem. Nu har jeg jo fået overstået NF og ja jeg kan sige at det giver en smule ro i sindet. Men jeg er kommet frem til at helt ro får jeg nok aldrig. Der går ikke en dag hvor jeg ikke bekymrer mig om babyen derinde har det godt. Nu er det min første så jeg tænker at det måske bare høre med til det at blive mor.

Det gør det, og det holder aldrig op! Der bliver ved med at komme nye bekymringer hele tiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også at alle siger: "ikke være nervøs, hvorfor skulle det ikke også gå godt denne gang". Og det er jo også rigtigt, og jeg vil heller ikke sige, at jeg går og bekymrer mig, men det er fandeme også svært at være kæphøj, når man lige to gange har set, at alt kan være vel og der er liv i den lille og så er det hele galt alligevel. Jeg bliver simpelthen så overvældet af den smerte og bekymring og magtesløshed som familierne gennemgår. Men de skal nok komme videre...Der er bare lige en periode, hvor det ikke føles sådan. Og den gør bare ondt. 

 

Nå MEN - nu har jeg taget et billede af den bule. Jeg synes min mave opfører sig pænt her til morgen og ikke er slap ud over det hele. Jeg har jo, som vist tidligere skrevet, taget ca. 8 kilo på sidste sommer/efterår, da jeg spiste noget medicin, som åbenbart satte gang i et eller andet. Det er ret træls, og "heldigvis" sætter det sig ret godt fordelt på mig. Men bortset fra lige efter sidste fødsel, har jeg bare aldrig rendt rundt med en mave, der var decideret stor og slap før. Jeg er pære :) Så jeg har ikke været sådan helt ovenpå ift. mit udseende i noget tid (hjælper heller ikke når man får eksem i hovedbunden og mister halvdelen af sit hår og man er så træt, at der bare ikke er noget som helst charme tilbage i øjene. Så jeg råber lige røv til stress og anti-depripiller. De skal skride, og nu er pillerne jo heldigvis skredet:) ). Så - med en dejlig bred elastisk i nederdelen - ser jeg altså sådan her ud nu: 

 

post-4469-0-45485200-1428825415_thumb.jp

 

Det er egenligt bare min mave som begynder at forme sig lidt; jeg synes ikke den buler mere ud (lidt ved livmoderen), men den begynder da at få en form, jeg bedre kan have med at gøre. Hurra for det. OG jeg har tabt 500 g. siden jeg blev gravid. Jeg smed pillerne i januar og blev gravid i februar, og jeg er selvfølgelig ikke på kur, så jeg håber at det er et udtryk for at min krop er ved at vende tilbage til sin gamle balance, at jeg ikke tager på (ovenpå kvalmeugerne). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

'to gange', Fister?! :unsure

Dejligt med et mavebillede af dig. Jeg synes du er fin ^_^ (selvom det er svært at se det rigtigt med mørk bluse på mørk baggrund :P)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

'to gange', Fister?! :unsure

Dejligt med et mavebillede af dig. Jeg synes du er fin ^_^ (selvom det er svært at se det rigtigt med mørk bluse på mørk baggrund :P)

Ja, jeg har en bekendt, som i sidste måned fik at vide at hendes barn helt sikkert havde en alvorlig kromosomfejl, og som måtte igennem en abort efter NF.

Og tak:) jeg havde slet ikke tænkt over sort på sort! Håber det kan fornemmes alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er da fin fister :kiss jeg er heller ikke super tilfreds med kroppen og jeg har ingen medicin der er skyld i det, bare et rent og skær mig selv! men det retter vi op på når vi får overskud til januar ik? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:biglove

(hvor er jeg dog glad for det ikke kun er mig det er tydeligt på, så relativt tidligt :blush Yay, for andre 2.gangsmødre i TG ;))

Jeg er godt nok også glad for ikke at være alene i stor-mave båden :gravid jeg så lige mavebillede fra Mie igår! Min mave er ca. 5 uger foran i forhorhold til med Mie :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er godt nok også glad for ikke at være alene i stor-mave båden :gravid jeg så lige mavebillede fra Mie igår! Min mave er ca. 5 uger foran i forhorhold til med Mie :o

Hehe, ja fem uger passer nok meget godt. Sidst var der intet at spore overhovedet før cirka 15-17-stykker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er førstegangs 15+3 :-)

post-11334-0-26755700-1428862423_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det hyggeligt med de små fine buler - det bliver sjovt at følge udviklingen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er førstegangs 15+3 :-)

Åh den sidder fint!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der begynder efterhånden at ske lidt! Selvom det ikke er voldsomt endnu :)

 

16+2

post-10317-0-24713600-1429457110_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der begynder efterhånden at ske lidt! Selvom det ikke er voldsomt endnu :)

 

16+2

Det er da fint! Og meget slank 1.gangs-gravid-ish :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER