Guest

størrelse på jeres tumbling?

29 indlæg i dette emne

Me. Er en lang pige, sidste gang vi målte 95 cm og 15,5 kg. Hun bruger 98-104, 104 er at foretrække, for 98 stumper nemt på hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albert på 2 1/2 år er ca. 98 cm og vejer 15,5. Han bruger str 98-104 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Carl Emil er fra august 2012 så 2 år og 7 mdr. Han er en bette en på 93 cm og vejer lidt over 12 kg. Han bruger str 92 i det meste men kan faktisk stadig passe 86 i nogle mærker.

Han er slank og derfor dur mærker som molo og pippi ikke rigtig på ham. Bedst er H&M og nameit i bukser fordi de har elastik med knapper i livet så de kan snøres ind :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah er 1,5 år. Ca 86 høj og 12,5 kg.

Han bruger 92 i Body og bluser. Enkelte mærker/modeller 98 (Hummel og småfolk dog 86, jeg synes det er stort i str!).

I bukser bruger han 86, men skal snart i 92.

Og str 21-22 i sko :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lasse er 2,9 år - pt. Vejer han 16 kg - højde ved jeg ikke, men nok omkring 1 m. Han er meget gennemsnitlig.

Han bruger 98 i bukser og 104'i bluser osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille er fra juli 2012 :)

Hun vejer cirka 15 kg og er 96-97cm høj.

Hun kan være i str 98, men noget er for småt.

Generelt bruger hun 104 :)

Hun bruger str 24 i sko :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er i søde tak for hjælpen. Det bekræftiger mig i, at vi skal have en del str- 92-98 tøj med. Det er det der med at oversætte mål og kg til en tøjstørrelse, det synes jeg er svært :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

og sko tør jeg ikke købe før vi er i SA og kan tage ham med ud og handle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia er fra august 2012, 2,7 år. Hun er 92,5cm og 11-12kg. Hun er lang og smal, men er alligevel efterhånden i str 98 i meget.

Kan godt forstå du synes det er lidt svært - især fordi der også er stor forskel fra mærke til mærke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du kender hans højde i cm er det jo den størrelse tøj han skal have. Hvis han er 94 cm skal han i str. 98 er han kun 90 cm skal han i størrelse 92. Ift hvor stor han er i bygning vil der være nogle tøjmærker, der passer ham bedre end andre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vega er fra august 2013, snart 20 mdr. Hun er 85 cm høj og vejer 11 kg. Hun er lige kommet i 92. Hun bruger str 22-23 i sko :)

Hvor er det bare spændende altså :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luna er fra September '12

Ved faktisk ikke lige hvor høj hun er. Men hun vejer ca. 13,5kg og bruger 98 (104) noget kan hun dog stadig bruge i 92.

Bruger ca. Str. 24 I sko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lilly er ca 1 mdr ældre end din søn, hun er et langt slankt barn (det må jo være fra faderens side  :D ) Jeg er ikke lige klar over hvor mange cm, men hun vejer ca 13 kg. Hun kan stadig passe noget tøj i str 92 men er på vej op i str 98/104. Hun bruger str 24 i sko.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores Ida på to eg halvt hører ikke til de største. Hun er 87cm høj og vejer 11-12 kilo. Så hun bruger str 92 og noget enkelt 86 endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved slet ikke om det her er relevant, men jeg kender to par som har adopteret børn fra Afrika, og der var børnene ret små ifht alderen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved slet ikke om det her er relevant, men jeg kender to par som har adopteret børn fra Afrika, og der var børnene ret små ifht alderen :)

Edit: jeg så lige at du har info om hans størrelse, så er mit svar ikke relevant :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Carl Emil er fra august 2012 så 2 år og 7 mdr. Han er en bette en på 93 cm og vejer lidt over 12 kg. Han bruger str 92 i det meste men kan faktisk stadig passe 86 i nogle mærker.

Han er slank og derfor dur mærker som molo og pippi ikke rigtig på ham. Bedst er H&M og nameit i bukser fordi de har elastik med knapper i livet så de kan snøres ind :)

Skift Carl Emil ud med Karla, så passer det meget godt. Tror hun er måske 94-95 høj, men ellers er det det samme. Vi er dog så småt ved at skifte størrelse til 98 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sophia er vidst 93 cm og vejer knap 12 kg. Bruger 98 i længden og 92 i livet :) det kan godt være lidt bøvlet :) skriv hvis du vil vide hvilke mærker der er gode til smalle børn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sophia er vidst 93 cm og vejer knap 12 kg. Bruger 98 i længden og 92 i livet :) det kan godt være lidt bøvlet :) skriv hvis du vil vide hvilke mærker der er gode til smalle børn :)

Ja! Derfor er kjoler og strømpebukser godt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har pakket tøj i str. 92 og håber på, at det passer den dejlige lille fyr. Og så regner vi med at gå shop amok dernede, fordi de siger, dem som lige har været af sted, at tøjet meget billigt. og rigtig fedt i fede farver osv  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har pakket tøj i str. 92 og håber på, at det passer den dejlige lille fyr. Og så regner vi med at gå shop amok dernede, fordi de siger, dem som lige har været af sted, at tøjet meget billigt. og rigtig fedt i fede farver osv :)

Det lyder helt rigtigt :) mm han er en meget stor dreng, så tror jeg at det passer fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja! Derfor er kjoler og strømpebukser godt :D

Præcis!!! :D bare ikke altid så praktisk :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis!!! :D bare ikke altid så praktisk :D

Nej! Godt SG laver smalle leggins. Ligesom basis fra PDL :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har pakket tøj i str. 92 og håber på, at det passer den dejlige lille fyr. Og så regner vi med at gå shop amok dernede, fordi de siger, dem som lige har været af sted, at tøjet meget billigt. og rigtig fedt i fede farver osv :)

Mon ikke det passer fint og ellers er det vel hurtigt at kunne købe nyt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER