Jackie

Petit Nord begyndersko

4 indlæg i dette emne

Er der nogen der har erfaringer med sådan nogen???

 

Jeg er lige ved at købe nye sko til Dicte og overvejer et par Petit Nord begyndersko på tilbud... Men jeg har aldrig set dem i virkeligheden eller mærket dem.. Nogle gode råd?

 

Derudover tænker jeg at købe et par sandaler med ved samme lejlighed og har kig på et par Angulus... Tænker lidt på, om det er dumt at købe allerede nu ifm. at jeg jo ikke ved hvor meget hendes fødder vokser inden sommer... Hendes fod måler 13,7 cm... Så hvis jeg køber str. 23 er der 1,5 cm vokseplads... En str. 24 er med 1,9 cm vokseplads. Nogle gode råd her???

 

 post-4996-0-51063400-1427358675_thumb.pn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tænker, at I skal ud og prøve en masse sko. Det er så forskelligt, hvad der passer til det enkelte barn. Karla kan fx slet ikke gå i Angulus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har erfaring med Petit Nord sko til min dreng Aleks. Jeg har været super glade for dem, og synes bare de passer perfekt. Aleks bruger str 25 og hver gang jeg har bestilt så har de bare passet perfekt. Synes faktisk slet ikke at deres billeder snyder på siden eller noget som helst. Jeg har købt to par til Aleks i går - Low Sneaker concrete og Low sneaker Limone. Jeg synes de er såååå cute :) Sneakers til Aleks

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enig med Marijabella ovenfor; jeg har også kun gode erfaringer :cool: De sidder godt på foden og min datter elsker at have dem på (læs: hun tager dem i hvert fald ikke af). Jeg syntes også både at kvalitet, farver og trædeplader i skoene er gode. Hvis de god bare lavede dem til voksne også:D hæhæ, spøg til side. Nogle gange handler det bare om at prøve at bestille dem hjem, og hvis de ikke føles rigtige eller dit barn ikke vil have dem på, så send skidtet retur og få pengene tilbage til at købe nogle andre.

Det er i hvert fald min holdning :bunny

 

Mvh Kirsten - editør og skribent ved https://www.scootergalleri.dk/

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER