Claire

Så må jeg vist hellere præsentere mig

9 indlæg i dette emne

Ja, nu har jeg i et godt stykke tid fulgt lidt med herinde, men har ikke skrevet noget før, så nu må det vist være på tide, at komme lidt ind i kampen :) Jeg har fået rigtig meget ud af at læse alle jeres emner og besvarelser, så måske jeg nu kan begynde at give lidt igen :rolleyes

Jeg vil helst ikke fortælle alt for mange detaljer om mig selv, hvis nu nogen skulle genkende mig, for der er indtil videre ikke en sjæl, der aner, at vi er igang med projekt baby. Men jeg kan da fortælle, at jeg er 26 år og fra Nordjylland.

Min mand og jeg blev gift sidste sommer og op til brylluppet var jeg også en del inde på Bryllupsklar, så det er dejligt at have fundet "det næste" forum.

Jeg smed p-pillerne i November sidste år og havde en ret lang første cykus på 52 dage. Jeg tror faktisk lidt, at det var min egen skyld, for jeg har fundet ud af, at jeg er vildt utålmodig og gik nok og psykkede mig selv lidt, så menstruationen lod vente på sig :)

Anyway, jeg glæder mig til at være med herinde og til, at der forhåbentlig snart kommer en bolle i ovnen!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til og held og lykke! :balloons

(hvad hed du mon på bryllupsklar? :rolleyes )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Held og lykke med projekt :gravid :stork :bed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

velkommen til held og lykke med at få de 2 berømtet streger vi alle leder efter :goodluck :gravid :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej og velkommen til :hurra

Håber du snart står med 2 fine streger :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til herinde, her er rigtig hyggeligt at være, men håber du kommer hurtigt videre i en terminsgruppe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:balloons Velkommen til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen :) Jeg glæder mig til at lære dig bedre at kende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak allesammen :blush

På bryllupsklar hed jeg mit rigtige navn, så det vil jeg helst ikke ud med, men jeg tvivler også på, at nogen skulle kende mig derinde fra, for der var jeg mest bare med som "lurer" :whistling

Men denne gang er jeg fuldt opsat på at betale lidt igen på alle de gode råd, jeg har fundet :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER