Aja

NF scanning

67 indlæg i dette emne

Jeg tænkte at det kunne være hyggeligt med en tråd hvor vi fortæller om vores oplevelse til NF og evt. deler et billede af vores guldklumper :)

 

Jeg var i hvert fald så heldig at have en perfekt oplevelse til NF i dag :loveshower

En rigtig sød sygeplejerske, en lav risiko på omkring 1:18.200 og en på alle måder skøn og aktiv bebs i maven. Jeg blev rykket 3 dage frem så min termin nu hedder 2/10 og det betyder at jeg allerede er 12+5 i dag! Vildt - men dejligt at det gik den vej!

 

Det er utroligt hvor meget der er sket siden den tidlige scanning og også hvor mange detaljer man kan se i forhold til størrelsen! 

Her er så vores bebs  :kuller

 

post-10317-0-51954500-1427292886_thumb.j

 

Glæder mig til også at høre om jeres oplevelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt for jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det Aja

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke til jer begge to :loveshower

Det lyder til I har haft en rigtig god oplevelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med gode scanninger! :glad

Åh, hvor jeg glæder mig - 3 uger til i dag...

Aja, jeg tror det er en dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God ide med NF tråd og sikke dejlige oplevelser i har haft!!! :Yay Håber snart jeg får indkaldelse!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det Aja

Hvor pudsigt for vi har faktisk haft stort set samme oplevelse som jer til NF i dag

Også sød sygeplejerske, lav risiko 1:14000, en meget livlig bebs der hoppede og dansede (på hovedet) og bestemt ikke ville fotograferes. Jeg blev ligeledes rykket 3 dage frem. Er nu 12+3 og har termin 4. Okt.

 

Dejligt at I også havde en god oplevelse. Og sjovt at vi begge blev rykket 3 dage :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt for jer ja, der sker meget på få uger tillykke med en sund bebs jeg skal til nf d. 8/4, glæder mig meget til at se den igen

 

 

Stort tillykke til jer begge to :loveshower

Det lyder til I har haft en rigtig god oplevelse :)

 

 

God ide med NF tråd og sikke dejlige oplevelser i har haft!!! :yay Håber snart jeg får indkaldelse!!

 

Tak allesammen! 

Håber at I får en lige så god oplevelse :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med gode scanninger! :glad

Åh, hvor jeg glæder mig - 3 uger til i dag...

Aja, jeg tror det er en dreng :)

 

Sjovt at du siger det! Jeg har ikke rigtigt selv haft nogen fornemmelse. Jeg har jo heller aldrig været gravid før, så har intet at sammenligne med. Og så alligevel har jeg også en eller anden underlig fornemmelse af at det er en dreng! 

Jeg vil gerne indrømme at jeg drømmer lidt om en pige, men en dreng er da bestemt også mere end velkommen. Så er spændende om du får ret :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NF idag gik rigtig godt, med lav risiko, 1:19+++ :-) termin 1 okt:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været til NF. Lille bebs så rigtig fin ud, men da jordemoderen tastede mine blodprøver ind var risikoen 1:178. Så på torsdag skal have taget en moderkagebiopsi. Ja også går der endnu en uge før vi får svar. Det bliver en lang uge i næste uge. Det var lidt træls oplevelse. Tanker køre rundt i hovedet. Men håber på det bedste.

Havde bare lige brug for at sige det.......

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været til NF. Lille bebs så rigtig fin ud, men da jordemoderen tastede mine blodprøver ind var risikoen 1:178. Så på torsdag skal have taget en moderkagebiopsi. Ja også går der endnu en uge før vi får svar. Det bliver en lang uge i næste uge. Det var lidt træls oplevelse. Tanker køre rundt i hovedet. Men håber på det bedste.

Havde bare lige brug for at sige det.......

 

Stort kram. Jeg vil tænke på jer i den næste lange uge; det er virkelig ikke en sjov besked.  :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort kram. Jeg vil tænke på jer i den næste lange uge; det er virkelig ikke en sjov besked.  :kram

What she said! 

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været til NF. Lille bebs så rigtig fin ud, men da jordemoderen tastede mine blodprøver ind var risikoen 1:178. Så på torsdag skal have taget en moderkagebiopsi. Ja også går der endnu en uge før vi får svar. Det bliver en lang uge i næste uge. Det var lidt træls oplevelse. Tanker køre rundt i hovedet. Men håber på det bedste.

Havde bare lige brug for at sige det.......

 

Åhr - det var lidt ubehageligt...

 

Men husk nu at selvom det er en "høj" risiko, så er det jo alligevel en meget lav risiko, når man tænker over det. Er sikker på, at I får et positivt svar i næste uge :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været til NF. Lille bebs så rigtig fin ud, men da jordemoderen tastede mine blodprøver ind var risikoen 1:178. Så på torsdag skal have taget en moderkagebiopsi. Ja også går der endnu en uge før vi får svar. Det bliver en lang uge i næste uge. Det var lidt træls oplevelse. Tanker køre rundt i hovedet. Men håber på det bedste.

Havde bare lige brug for at sige det.......

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da ikke rart at få at vide. Men som Maustique skriver er risikoen jo stadig forholdsvis lav. Jeg synes at have læst et sted at den blodprøve faktisk kan gøre med skade end gavn og jeg synes derfor du skal holde fast i at bebs så fin ud. Krydser dog alligevel fingre for en positiv svar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde - tak for støtten:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde - tak for støtten:-)

Hvis de siger alt over 300 er lav risico, så er du jo stadig tættere på 300 end 1, så jeg tror også det nok skal gå helt fint

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige været til nf her til aften, et stk. Livlig bebs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Nyte21

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh - jeg skal afsted imorgen. Må indrømme at jeg er en lille smule nervøs.

 

Vi har ikke set baby siden uge 8 lige efter blødningen (og tabet af anlægget til tvillingen) - jeg håber bare sådan, at alt er ok. Jeg var slet ikke nervøs sidste gang - men der faldt det mig af en eller anden grund heller ikke ind, at der kunne være noget galt med barnet.

 

Manden og jeg har dog måttet hive en hel dag ud af kalenderen, for at det har kunnet lade sig gøre. Vi har ingen bedsteforældre, der kan passe Alexander, og hans to storesøstre er i skole på det tidspunkt. Vores eneste mulighed er at sende ham i dagpleje. Det betyder at vi bliver nødt til at køre hele vejen fra Næstved til Albertslund, sætte ham af i dagplejen, køre tilbage til Næstved Sygehus og blive scannet, og så køre til Albertslund igen og hente ham og køre hjem igen. Altså fire timer i bil imorgen.

 

Alternativet ville være, at manden blev hjemme med Alexander - men jeg kan bare næsten ikke forestille mig at skulle afsted alene, og min mand vil selvfølgelig gerne med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en opdate fra mig.

 

Jeg skulle have et en moderkagebiopsi i dag. Min mand og jeg kommer ned til Kolding Sygehus og sætter os i venteværelse. Endelige bliver vi kaldt ind, og ja hvad sker der så. De kan ¨desværre ikke taget prøven, da mine tarme ligger forkert. Hvor Træls er det lige det er, når man er meget nervøs? Jeg har fået en ny tid til på mandag, så jeg håber vi kan få afsluttet det der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh - jeg skal afsted imorgen. Må indrømme at jeg er en lille smule nervøs.

 

Vi har ikke set baby siden uge 8 lige efter blødningen (og tabet af anlægget til tvillingen) - jeg håber bare sådan, at alt er ok. Jeg var slet ikke nervøs sidste gang - men der faldt det mig af en eller anden grund heller ikke ind, at der kunne være noget galt med barnet.

 

Manden og jeg har dog måttet hive en hel dag ud af kalenderen, for at det har kunnet lade sig gøre. Vi har ingen bedsteforældre, der kan passe Alexander, og hans to storesøstre er i skole på det tidspunkt. Vores eneste mulighed er at sende ham i dagpleje. Det betyder at vi bliver nødt til at køre hele vejen fra Næstved til Albertslund, sætte ham af i dagplejen, køre tilbage til Næstved Sygehus og blive scannet, og så køre til Albertslund igen og hente ham og køre hjem igen. Altså fire timer i bil imorgen.

 

Alternativet ville være, at manden blev hjemme med Alexander - men jeg kan bare næsten ikke forestille mig at skulle afsted alene, og min mand vil selvfølgelig gerne med.

 

Held og lykke i morgen! Det bliver spændende. Øv at det bliver lidt besværligt med Alexander, men jeg synes da bestemt også at din mand skal med!  

 

Lige en opdate fra mig.

 

Jeg skulle have et en moderkagebiopsi i dag. Min mand og jeg kommer ned til Kolding Sygehus og sætter os i venteværelse. Endelige bliver vi kaldt ind, og ja hvad sker der så. De kan ¨desværre ikke taget prøven, da mine tarme ligger forkert. Hvor Træls er det lige det er, når man er meget nervøs? Jeg har fået en ny tid til på mandag, så jeg håber vi kan få afsluttet det der.

 

Øv hvor er det træls, det kan jeg godt forstå du er træt af. Ventetiden må være lidt ulidelig! Jeg håber at alt er godt på mandag 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også en veloverstået NF her. Lav risiko og alt var godt. Juhuuu! og en ny termin, er blevet sat 3 dage frem, så har nu termin d. 10, okt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en opdate fra mig.

 

Jeg skulle have et en moderkagebiopsi i dag. Min mand og jeg kommer ned til Kolding Sygehus og sætter os i venteværelse. Endelige bliver vi kaldt ind, og ja hvad sker der så. De kan ¨desværre ikke taget prøven, da mine tarme ligger forkert. Hvor Træls er det lige det er, når man er meget nervøs? Jeg har fået en ny tid til på mandag, så jeg håber vi kan få afsluttet det der.

 

Nej nej nej. Det er da bare en lortedag! Kram herfra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER