Aja

NF scanning

67 indlæg i dette emne

Også en veloverstået NF her. Lav risiko og alt var godt. Juhuuu! og en ny termin, er blevet sat 3 dage frem, så har nu termin d. 10, okt.

 Og tillykke til dig:) Det er en dejlig besked. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige en opdate fra mig.

Jeg skulle have et en moderkagebiopsi i dag. Min mand og jeg kommer ned til Kolding Sygehus og sætter os i venteværelse. Endelige bliver vi kaldt ind, og ja hvad sker der så. De kan ¨desværre ikke taget prøven, da mine tarme ligger forkert. Hvor Træls er det lige det er, når man er meget nervøs? Jeg har fået en ny tid til på mandag, så jeg håber vi kan få afsluttet det der.

Øv hvor træls :kram2

håber I snart får afklaring og gode nyheder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke til alle jer med veloverstået nf :loveshower

Vi skal til nf i morgen og synes godt jeg kan mærke nervøsiteten nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en opdate fra mig.

Jeg skulle have et en moderkagebiopsi i dag. Min mand og jeg kommer ned til Kolding Sygehus og sætter os i venteværelse. Endelige bliver vi kaldt ind, og ja hvad sker der så. De kan ¨desværre ikke taget prøven, da mine tarme ligger forkert. Hvor Træls er det lige det er, når man er meget nervøs? Jeg har fået en ny tid til på mandag, så jeg håber vi kan få afsluttet det der.

Ej hvor skod! :( kan godt forstå hvis tiden føles lang, men jeg håber alt går godt og at baby er helt perfekt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig i koret af veloverstået nf :) Det er bare så dejligt at være ovre den kritiske tid, og vide at alt var præcis som det skulle være! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også lige været til nf :) alt så fint ud med lavt risikotal, om min termin blev sat til 26. oktober :) nu vil jeg nyde min ferie i ro og fred :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til alle de fine NF-scanninger :loveshower

Og stort kram til Gade :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg bare lige fortælle at vi fik tage moderkagebiopsi prøven i dag. Det er ikke særlig rart, men dejligt at det er overstået. Vi får svar på onsdag:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg bare lige fortælle at vi fik tage moderkagebiopsi prøven i dag. Det er ikke særlig rart, men dejligt at det er overstået. Vi får svar på onsdag:-)

Jeg krydser alt hvad jeg har for jer. Det skak nok gå. Det ska det bare!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser alt hvad jeg har for jer. Det skak nok gå. Det ska det bare!

What she said!

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg bare lige fortælle at vi fik tage moderkagebiopsi prøven i dag. Det er ikke særlig rart, men dejligt at det er overstået. Vi får svar på onsdag:-)

 

Det skal nok gå  :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh, vi skal til NF på torsdag, så det nærmer sig med hastige skridt  :yay Jeg glæder mig og frygter det! Især efter Maustiques oplevelse! Men glæder mig bare til at få det overstået, så man har noget mere konkret at forholde sig til - og det kan blive HELT officielt (forhåbentlig!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh, vi skal til NF på torsdag, så det nærmer sig med hastige skridt  :yay Jeg glæder mig og frygter det! Især efter Maustiques oplevelse! Men glæder mig bare til at få det overstået, så man har noget mere konkret at forholde sig til - og det kan blive HELT officielt (forhåbentlig!)

Jeg skal på onsdag og jeg vil virkelig gerne bare ud på den anden side!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå at i gerne vil have det overstået så man kan slappe lidt mere af...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tanker og krydsede fingre og tæer til Susanne i dag! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tanker og krydsede fingre og tæer til Susanne i dag! :goodluck

 

JA! Jeg tænkte på præcis det samme på vej til børnehaven med lille T i dag :)

 

(Og hvor er jeg bare stolt af min lille skat, som er helt vildt god til at være til ørelægen. Ikke at der er noget skræmmende i det, men han er virkelig bare helt rolig og cool. Tryg, tænker jeg! Og det gør mig glad)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger, hvor er I søde! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

 

Jeg vil bare lige fortælle at jeg venter en sund og rask lille dreng. Jeg er så lettet og lykkelig og resultatet jeg fik i dag.

 

Tak for støtten søde piger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

 

Jeg vil bare lige fortælle at jeg venter en sund og rask lille dreng. Jeg er så lettet og lykkelig og resultatet jeg fik i dag.

 

Tak for støtten søde piger.

Hvor er det fantastisk at høre! Tillykke! :loveshower :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også været til veloverstået NF-scanning. Selvom det var en meget livlig Mini-Linse, der aldeles ikke ville fotograferes i profil, så var det en fantastisk oplevelse og vi er glade. Risiko 1:6874, hvilket vist er helt okay, min alder taget i betragtning ;)

Min termin blev flyttet 4 dage den gode vej, så den nu hedder 24. oktober :7himmel

 

20150415_132846.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med veloverståede scanninger  :loveshower

 

Ihh altså jeg glæder mig til at få det overstået i morgen :huh  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor godt Gade og Susanne! Tillykke til jer og mavserne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til jer begge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg vil bare lige fortælle at jeg venter en sund og rask lille dreng. Jeg er så lettet og lykkelig og resultatet jeg fik i dag.

Tak for støtten søde piger.

Kæmpe tillykke - det var dejligt, har tænkt meget på dig!!! Og en lille dreng :kuller tillykke med det :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg vil bare lige fortælle at jeg venter en sund og rask lille dreng. Jeg er så lettet og lykkelig og resultatet jeg fik i dag.

Tak for støtten søde piger.

Hvornår har du termin? Skal du ikke på oversigten? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER