Camils

Kønnet

98 indlæg i dette emne

Jeg tænkte på om vi skulle lave en samlet liste over hvad folk venter sig, nu hvor de tidlige kønsscanninger så småt er i gang. Man kan selvfølgelig også skrive, hvis bebs skal være en overraskelse. Så samler jeg en liste og på den måde kan vi nemmere holde styr på, hvad de forskellige venter sig :)

HenrietteHall: Pige
Blomst27: Dreng
Cellemus: Dreng
Frk. Borg: Pige
Kps88: Dreng
Marie91: Dreng
Hoptimisten: Dreng
Magj85: Pige
Diazbebs: Pige
Lotte1987: Dreng
Camils: Dreng
Camilla_krøier: Pige
Mackie89: Pige
Janniemunk: Pige

Sass: En overraskelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejede også bare at skrive dig på, fordi jeg godt kunne huske det, men jeg tænkte, at folk hellere selv måtte melde til herinde :)

 

Vi ved godt hvad det bliver, men jeg har lovet min mand at vente med at fortælle noget til efter MD. Vi fik det kun at vide fordi vi tog den tryghedsscanning i går, så der er ingen andre der ved noget. En dejlig lille hemmelighed at have :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes jer er med.

Skal bare lige ha kønnet af vide først :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejede også bare at skrive dig på, fordi jeg godt kunne huske det, men jeg tænkte, at folk hellere selv måtte melde til herinde :)

 

Vi ved godt hvad det bliver, men jeg har lovet min mand at vente med at fortælle noget til efter MD. Vi fik det kun at vide fordi vi tog den tryghedsscanning i går, så der er ingen andre der ved noget. En dejlig lille hemmelighed at have :wub

Hvor hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er vist lidt uenige om vi vil vide kønnet :angry

Altså jeg vil helt sikker vide, men manden vil have det bliver en overraskelse :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil begge to meget gerne vide det og vi har næsten ingen tålmodighed til MD-scanningen, vi kunne desværre ikke se noget til NF

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ventet til MD scanningen. Min kæreste vil gerne vide kønnet, det vil jeg egentlig også. Jeg tror ikke vi køber noget tøj før vi kender kønnet. Jeg tror det bliver en dreng, Emil tror det bliver en pige, men vi bliver jo glade ligemeget hvad kønnet er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg meldte ud fra starten til M, at jeg gerne ville vide kønnet.

Han kunne på en måde godt tænke sig at det er en overraskelse, men er vist kommet frem til at ville vide det :)

Han er iøvrigt overbevist om at det er en dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til kønsscanning i aften!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til kønsscanning i aften!!!

Spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til kønsscanning i aften!!!

 

Det bliver spændende at se om der venter en lillebror eller lillesøster til Cecilia :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhh spændende at finde ud af hvad baby bliver! :)

 

Vi skal til scanning den 6 april så vi kan kende kønnet:) Har en stærk fornemmelse omkring at det bliver en pige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhhhhhhh jeg vil vide det nuuuuuuuuu..... Mit hovede er ved at sprænges af ideer til børneværelser, barnedåb osv osv.... Måske en smule fremprovokeret af at jeg virkeligt ikke gider at skrive eksamens opgave og heller vil shoppe babystuff....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til kønsscanning i aften!!!

Hvad blev det så ? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En dreeeeng!!!! Sorry havde skrevet det i min mor-tråd men glemt det her ☺️ Vi skulle liiiige venne os til tanken- vi synes jo vores pige er så mega dejlig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En dreeeeng!!!! Sorry havde skrevet det i min mor-tråd men glemt det her ☺ Vi skulle liiiige venne os til tanken- vi synes jo vores pige er så mega dejlig men er sikker på at vores dreng også bliver det

Tillykke :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En dreeeeng!!!! Sorry havde skrevet det i min mor-tråd men glemt det her ☺ Vi skulle liiiige venne os til tanken- vi synes jo vores pige er så mega dejlig men er sikker på at vores dreng også bliver det

 

Stort tillykke! Du er tilføjet på listen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En dreeeeng!!!! Sorry havde skrevet det i min mor-tråd men glemt det her ☺ Vi skulle liiiige venne os til tanken- vi synes jo vores pige er så mega dejlig men er sikker på at vores dreng også bliver det

Stort tillykke :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have en lille charlie ❤

Håber bare han er rask nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have en lille charlie ❤

Håber bare han er rask nu

 

Stort tillykke med lille Charlie!

 

Jeg håber sådan at biopsien viser, at der ikke er noget at bekymre sig for :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have en lille prinsesse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have en lille prinsesse!

 

Hvor dejligt! Stort tillykke! Du bliver straks føjet til listen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom jeg til kønsscanning.. Og det var ikke til at tage fejl af.. Han var meget glad for at vise den frem.. Så nu ved jeg da at der er en lille dreng i mavsen.. Og ikke den mere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER