BabyMI

Sutteflasker?

9 indlæg i dette emne

Hej kære erfarne mødre!

Undskyld jeg sådan kommer på besøg her i jeres gruppe, men jeg er lidt i vildrede.

Jeg fødte min datter Josefine her i fredags for 11 dage siden og er altså på besøg fra marts terminsgruppe 2015. Jeg har virkelig brug for et godt råd fra nogle med erfaring!!!

Josefine skal have flaske med mme 100 % og jeg er meget i vilrede med hvilke flasker vi skal bruge. Jeg har været helt underdrejet efte fødslen og derfor ikke kunne komme ud og se på udvalget. min kæreste har stået helt for det, men har ikke en jordisk chance for at overskue markedet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak for så hurtigt et svar!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har vi kun prøvet avent...de fungerer fint er nemme at rengøre og jeg købte en ordentlig stak af dem brugt til billige penge :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her fungerer det rigtig fint med mam- flaskerne. Har du sørget for at flaskerne er skruet godt sammen?

Min søn startede med nuk, men endte med mam. Lillesøster tager mam-flasker og fungerer ikke med de andre. Anti-Colik er en god fordel synes jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte avent neutral og de fungerede super.

Lige et tip: der er ingen grund til at købe de små flasker, dem vokser de hurtigt fra. Vi brugte primært 240 ml flaskerne, de var store nok indtil han gik over til alm mad.

hvis du bor nær Roskilde så har jeg alle vores avent flasker til salg for 150 kr. Der er vist 8 store og 3 små plus to slags låg. Men det kan nok ikke betale sig hvis de skal sendes...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er Mam også den åbenlyse favorit ved begge drenge men man skal bruge tid på at samle dem ordentlig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger også mam har dog ingen problemer med at de går fra hinanden, men hun var næsten en måned gammel før hun kunne styre suttehovedet da der kommer en del ud af det. Så vi nåede da lige at investere en halv bondegård i Pigeon flasker... :(

Men har ikke haft nogen maveproblemer siden vi gik over til mam :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har nybagte mor her fået sovet lidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har nybagte mor her fået sovet lidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER