Guest

Med på lidt sjov? (Gæt af køn)

47 indlæg i dette emne

Her siger den dreng, og jeg tror det bliver en pige, men da min 6. sats er ret elendig, har jeg nok ikke ret ;-) Det havde jeg heller ikke sidst, men det havde den kinesiske kalender (pige).

Du har skrevet forkert ved mig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du har skrevet forkert ved mig :-)

:oops det retter jeg!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2-1 til den kinesiske kalender

Mor fornemmelsen har 2 rigtige og en ubestemmelig!

Bliver spændende de næste uger om der er et mønster!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kigget på en anden kinesisk kalender, hvor der står at man skal huske at konvertere fra den vestlige kalender, og når jeg gør det, så passer den faktisk med at vi skal have en pige :)

Og pendul sagde også pige ;) så alt har faktisk passet med det rigtige køn :)

http://graviditet-og-barn.dk/graviditeten/barnets-koen/kinesisk-kalender.html

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kigget på en anden kinesisk kalender, hvor der står at man skal huske at konvertere fra den vestlige kalender, og når jeg gør det, så passer den faktisk med at vi skal have en pige :)

Og pendul sagde også pige ;) så alt har faktisk passet med det rigtige køn :)

http://graviditet-og-barn.dk/graviditeten/barnets-koen/kinesisk-kalender.html

:super jeg fandt også den side sidste gang! Må hellere prøve om den også siger pige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kigget på en anden kinesisk kalender, hvor der står at man skal huske at konvertere fra den vestlige kalender, og når jeg gør det, så passer den faktisk med at vi skal have en pige :)

Og pendul sagde også pige ;) så alt har faktisk passet med det rigtige køn :)

http://graviditet-og-barn.dk/graviditeten/barnets-koen/kinesisk-kalender.html

Ok den forstår jeg ikke helt :unsure Der er ikke februar i den der måned man kan taste ind, og hvis jeg omregner så siger den noget med at det er januar i den ene og 18 februar i den anden og kunst måned er december - det var altså omkring den 5 februar. Nå men anyways så siger den jeg skal have en dreng :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I den anden Siger den i øvrigt alder ved undfangelsen og i denne alder ved fødslen :unsure ??? Det giver 2 forskellige resultater her! Jeg har altid tænkt undfangelse som da man blev gravid ikke der man fødte!

Men det første link siger pige ligegyldig hvad jeg nærmest taster af de scenarier! Undtagen hvis jeg skriver december som undfsngelse som den nye siger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok ved godt jeg har for meget tid :D pointen er nok bare at man kan få den kinesiske kalender til at sige det man har lyst til den skal :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, pas :unsure

Men den passer i hvert fald her, og det gjorde den anden ikk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok den forstår jeg ikke helt :unsure Der er ikke februar i den der måned man kan taste ind, og hvis jeg omregner så siger den noget med at det er januar i den ene og 18 februar i den anden og kunst måned er december - det var altså omkring den 5 februar. Nå men anyways så siger den jeg skal have en dreng :p

Jeg kan godt se der ikk er februar på listen, men der står marts to gange, så mon ikk den marts hvor der står 2 ud for er februar, og at de bare har skrevet forkert?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kigget på en anden kinesisk kalender, hvor der står at man skal huske at konvertere fra den vestlige kalender, og når jeg gør det, så passer den faktisk med at vi skal have en pige :)

Og pendul sagde også pige ;) så alt har faktisk passet med det rigtige køn :)

http://graviditet-og-barn.dk/graviditeten/barnets-koen/kinesisk-kalender.html

Bum bum. Bruger jeg den (uanset om jeg bruger min alder ved fødsel eller undfangelse), så siger den pige :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok den første (den med alder på undfangelsen) siger dreng og den med alder på fødselstdispunktet siger pige. Så er der helgardereret for mit vedkommende. Tænker at den med undfangelse må være bedst for man kan jo ikke med sikkerhed vide hvor gammel man er ved fødslen, hvis man har fødselsdag lige omkring terminen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum bum. Bruger jeg den (uanset om jeg bruger min alder ved fødsel eller undfangelse), så siger den pige :chin:

Så må vi se når du har været til kønsscanning, hvilken der passer på dig ;) Det var bare lidt sjovt at se, at det eneste tegn jeg havde på en dreng var den kinesiske kalender, men men den her version, siger den jo altså pige, som jo så passer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også været til kønsscanning, og min mavefornemmelse var fuldstændig forkert. Til gengæld havde kønsoraklet Susanne ret. Vi skal have en lillebror. 

Det er så mærkeligt, og jeg skal lige vænne mig til det, selvom jeg selvfølgelig også er glad. Var SÅÅ sikker på, at vi ville få en pige til og her havde den kinesiske kalender så ikke ret, i hvert fald ikke, hvis det var med alder på undfangelsestidspunktet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også været til kønsscanning, og min mavefornemmelse var fuldstændig forkert. Til gengæld havde kønsoraklet Susanne ret. Vi skal have en lillebror.

Det er så mærkeligt, og jeg skal lige vænne mig til det, selvom jeg selvfølgelig også er glad. Var SÅÅ sikker på, at vi ville få en pige til og her havde den kinesiske kalender så ikke ret, i hvert fald ikke, hvis det var med alder på undfangelsestidspunktet.

;)

Tillykke med lillebror :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må vi se når du har været til kønsscanning, hvilken der passer på dig ;) Det var bare lidt sjovt at se, at det eneste tegn jeg havde på en dreng var den kinesiske kalender, men men den her version, siger den jo altså pige, som jo så passer :)

Den passer faktisk også på Anna, uanset hvilken alder jeg bruger.

Åha, hvor jeg synes det er spændende! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også været til kønsscanning, og min mavefornemmelse var fuldstændig forkert. Til gengæld havde kønsoraklet Susanne ret. Vi skal have en lillebror.

Det er så mærkeligt, og jeg skal lige vænne mig til det, selvom jeg selvfølgelig også er glad. Var SÅÅ sikker på, at vi ville få en pige til og her havde den kinesiske kalender så ikke ret, i hvert fald ikke, hvis det var med alder på undfangelsestidspunktet.

Tillykke med lillebror :kuller

Jeg ville også skulle bruge lidt tid til at omstille hovedet til en dreng ;) så det forstår jeg godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår regner I egentlig undfangelsen fra? Sidste menstruation eller der hvor ægløsningen højst sandsynligt ligger? Jeg har regnet med ægløsningstidspunkt, men er i tvivl om det er rigtigt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår regner I egentlig undfangelsen fra? Sidste menstruation eller der hvor ægløsningen højst sandsynligt ligger? Jeg har regnet med ægløsningstidspunkt, men er i tvivl om det er rigtigt ;)

Undfangelse er hvor ægget møder sædcellen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3-2 til den kinesiske kalender :p

Ikke ligefrem gode odds :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den version Majs har sat ind sagde dreng, men den version Sofiee linkede til, hvor man skal omregne kalender, den siger pige og passer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kinesiske kalender har ret, og jeg tager som sædvanlig fejl, når det gælder min 6. sans :lol

Vi venter os nemlig en lille dreng :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER