Guest

Når manden klær Mie på

23 indlæg i dette emne

så går han virkelig op i det. Han forsøger VIRKELIG hårdt. Jeg tror at jeg 1 gang har spurgt "har hun haft DET på i dagpleje" med et skeptisk ansigts udtryk og en følelse af ubehag ved tanken om hvad andre mon har tænkt. Ellers lykkes det 80 % af tiden. Ofte ret godt.

Han er også skide god til at købe fint tøj til hende, sætte en sløjfe i håret (han har opgivet elastikker men hendes hår er jo bare heller ikke taknemmelig) faktisk er jeg rigtig stolt af min mand på det punkt.

Men hvad så med de sidste 20% af tiden?

Jo der tænker jeg - "hmm :chin: JEG havde ikke sat det der sammen".

Og ofte med en "jeg kan lide det" eller " jeg hader det" Og så er der dage som i dag hvor jeg bare smiler - jeg kan simpelthen ikke finde ud af om jeg selv syntes det er hot eller not:

:chin: hot or not?" Hvad siger i?

GrNuDd8.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det er hot! :Super

Men min mening tæller nok ikke så meget, for jeg er selv håbløs til sådan noget! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes det er lige vildt nok med stribede strømpebukser til en kjole, hvor der sker så.meget :) jeg bliver lidt forvirret af at kigge på det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Not ;) Som i det havde jeg ikke givet hende på, men sådan ser jeg andre gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sys det er okay! :) jeg har set det der var meget værrre!

Men jeg havde nok selv valgt ensfarvede sorte leggins ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sys det er okay! :) jeg har set det der var meget værrre!

Men jeg havde nok selv valgt ensfarvede sorte leggins ;)

Enig!

Min mand tager bare det der ligger øverst i skuffen, så her ender Noah ofte i noget temmelig slemt hvis du spørger mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes faktisk at det er ret fedt! Men sorte leggings havde været det sikre valg.., men jeg synes godt om det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg selv hælder til det er fint!

Jeg plejer at give grå strømpebukser på til, men jeg syntes der er noget modigt over det med striberne.

Jeg ville ALDRIG selv have fundet på det, men hvem siger min stil er den eneste rigtige?

Jeg kommenterer det i hvert fald ikke. Det gør jeg i øvrigt også kun når han har gjort det godt, undtagen den ene gang hvor det var direkte hæsligt :p

Mie skal nok komme med sin egen mening hurtigt nok - hun vil allerede helst have kjoler og nederdele på :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er ok, omend "hot" måske lige er stærkt nok! ;) Men ros til manden for at tænke grå og sort kjole=grå og sorte strømpebukser. Det er et STORT skridt. Så er der måske det der med mønster/ikke mønster. Min mand gør det samme. Han kan ikke forstå at strømperne jo godt MÅ matche, selvom de selvfølgelig mestendels bare udfører en funktion - men når man er et barn, der tit løber rundt på strømpesokker, så gør det jo ikke noget, at det ser pænt ud.... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er ok gået

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes faktisk det er ok. Jeg havde nok valgt den sikre med et par ensfarvede sorte eller grå strømper, men sådan er vi jo heldigvis forskellige.

Manden herhjemme har i hvert fald præsteret det der var meget værre. Men det bliver heller ikke kommenteret medmindre det er helt grelt. Og så lige den gang han havde sendt Freja af sted i DP i nøjagtig samme tøj to dage i træk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er en årsag til at jeg gør sæt klar i skufferne til begge piger :) Den ældste vælger selv sæt og manden tager så et af dem der ligger klar i skuffen :)

 

Jeg er meeeget "snerpet" med hvad der går sammen og ikke gør. Desværre en dårlig og dyr vane, da jeg oftest ender med at købe sæt. Ser jeg en pæn bluse fx eller et par fede leggins, så ryger de kun i kurven, hvis jeg finder noget der matcher til.

 

Dit eksempel kunne gå begge veje. Svært for mig at se på billedet om den mørke og den lyse grå matcher på kjolen, ville selv vælge ensfarvet tror jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er faktisk ret ligeglad, bare det er pænt, rent og helt. Til trods for det er min kæreste helt hjælpeløs og insisterer på at jeg finder tøj frem til Lilly. Hvis jeg fx ikke er der når han klær hende på har hun ofte pyjamas på, eller body+strømpebukser e.l og det er vel der min grænse går, det skal ligne tøj hvis hun skal andre steder hen end sofaen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I min bog, ville dette være et no-go. Men jeg er nok også ultra sippet :D Jeg synes generelt, at meget børnetøj er 'larmende', altså at der er alt for mange farver og mønstre blandet sammen. Jeg er klart mere til det enkle. Af samme grund ville jeg aldrig sætte en mønstret kjole sammen med et par stribede strømpebukser.

 

MEN, jeg tænker også, at jeg har set MEGET værre derude, hehe :D Her passer farverne da sammen, og det er ovenikøbet neutrale farver som sort og grå det meste. Så det er absolut rimeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså den havde ikke gået herhjemme, det er slet ikke min stil. Men ville ikke have studset over det hos andre :)

Jeg lægger tøj fra til de dage Jesper skal aflevere. I sidste uge havde jeg glemt det, men han er slet ikke så dum. Han gik nemlig ind på min instagram profil og fandt et billede af noget, hun tidligere har haft på. Helt dum er han ikke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var NOT! Han sagde det faktisk selv at det ikke var det heldigste outfit! Men den grå var mørkere end kjolen og striberne var faktisk marine og ikke sort så det var lidt skørt! Men pyt skidt, de der lyse krøller redder ethvert outfit ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså den havde ikke gået herhjemme, det er slet ikke min stil. Men ville ikke have studset over det hos andre :)

Jeg lægger tøj fra til de dage Jesper skal aflevere. I sidste uge havde jeg glemt det, men han er slet ikke så dum. Han gik nemlig ind på min instagram profil og fandt et billede af noget, hun tidligere har haft på. Helt dum er han ikke :D

Ha ha genialt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva kom afsted i dag i et totalt miks af farver - noget JEG havde givet på, fordi jeg ser tøj som en funktionsgenstand og ikke pynt.

Tøj er kun pynt, hvis vi rent faktisk skal noget - fødselsdag, fest o.lign. :)

Jeg vil hellere ha' at min datter kan udfolde sig 100% i leg og tumlen, end at skulle bremses af eller spekulerer på sit tøj. :)

Jeg set intet galt i at et barn ser godt ud og er pænt klædt på til daglig, jeg gør det bare ikke, af hensyn til mine børn (det er det samme for Logan), da jeg ved at de er totalt ligeglad med tøj.

Jeg ville dælme være ked af, at en kjole blev ødelagt pga. Malivas leg. Så hellere give hende et "grimt", men funktionelt sæt på, som hun kan prikke huller i eller tegne på, uden mor bliver sur ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så lige til det outfit - jeg ville ha' sagt :super , hvis hun kan lege i det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva kom afsted i dag i et totalt miks af farver - noget JEG havde givet på, fordi jeg ser tøj som en funktionsgenstand og ikke pynt.

Tøj er kun pynt, hvis vi rent faktisk skal noget - fødselsdag, fest o.lign. :)

Jeg vil hellere ha' at min datter kan udfolde sig 100% i leg og tumlen, end at skulle bremses af eller spekulerer på sit tøj. :)

Jeg set intet galt i at et barn ser godt ud og er pænt klædt på til daglig, jeg gør det bare ikke, af hensyn til mine børn (det er det samme for Logan), da jeg ved at de er totalt ligeglad med tøj.

Jeg ville dælme være ked af, at en kjole blev ødelagt pga. Malivas leg. Så hellere give hende et "grimt", men funktionelt sæt på, som hun kan prikke huller i eller tegne på, uden mor bliver sur ;)

Man kan også godt være ligeglad med at fine kjoler blir ødelagt :p Det er jeg! Mie er langt fra ligeglad med sit tøj - eller dvs, hvis det er en kjole er hun tilfreds. Så hun ejer MANGE kjoler - ingen har kostet over 120 kr. Jeg har sagt til DP at hvad end Mie kommer i er det noget der må blive beskidt og få huller. 

Det vigtigste er jo at hun kan bevæge sig og have det sjovt ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan også godt være ligeglad med at fine kjoler blir ødelagt :p Det er jeg! Mie er langt fra ligeglad med sit tøj - eller dvs, hvis det er en kjole er hun tilfreds. Så hun ejer MANGE kjoler - ingen har kostet over 120 kr. Jeg har sagt til DP at hvad end Mie kommer i er det noget der må blive beskidt og få huller.

Det vigtigste er jo at hun kan bevæge sig og have det sjovt ;)

det er jo lige præcis det! :D

Jeg ville nogen gange ønske, at jeg havde en "prinsesse" i den forstand. Der findes SÅ meget fint tøj, men Maliva vil helst ikke kjoler - medmindre det er for at være rigtig fin = hun er SÅ forsigtig i en kjole. Det ønsker jeg slet ikke for hende, når jeg ved at hun er en ren vildbasse, som laver huller og pletter på tøjet næsten dagligt :P

Så kan hun få et hårbånd på, så er hun lidt piget :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER